Producent wody mineralnej Staropolanka już po raz drugi sponsorem Agnieszki Radwańskiej

Staropolanka

Staropolanka, najwyższej jakości woda mineralna ziemi kłodzkiej, już po raz drugi została sponsorem Agnieszki Radwańskiej podczas półfinałowego wielkoszlemowego meczu, który miał miejsce 4 lipca br. podczas Wimbledonu w Londynie. Staropolanka, produkowana przez jeden z ośrodków Polskiej Grupy Uzdrowisk, już po raz drugi została sponsorem wybitnej tenisistki, Agnieszki Radwańskiej. To dla nas powód do dumy, a jednocześnie potwierdzenie, że nasz brand rozwija się równie dynamicznie, jak kariera sportowa Agnieszki. Ponadto, obecność Staropolanki podczas międzynarodowego turnieju tenisowego to […]

Pięć nowych sklepów Spar w czerwcu

SPAR

W ubiegłym miesiącu sieć SPAR Polska otworzyła pięć nowych placówek handlowych w Rzeszowie, Dębowcu, Iwoniczu, Księżpolu oraz w Szczebrzeszynie. Tym samym aktualna liczba sklepów sieci obejmuje 131 placówki na terenie całego kraju. Sklepy w Rzeszowie, Iwoniczu i Księżpolu uruchomiono w formacie SPAR, natomiast obiekty w Dębowcu i Szczebrzeszynie ze względu na zajmowaną powierzchnię przyjęły format Express. W pierwszym półroczu SPAR Polska otworzyła 22 nowe placówki. Dynamiczny rozwój sieci SPAR Polska podyktowany jest strategią, która zakłada […]

Mix smaków, czyli Tomaszowskie Ciasteczka z oferty firmy Krawpak

Tomaszowskie ciasteczka - Mieszana MIX

Bogactwo kształtów, różnorodność smaków, wykwintna słodycz? Kruche i pieczone tradycyjnym, domowym sposobem łakocie bez konserwantów i sztucznych dodatków? To 500 gramowy ręcznie pakowany Mix pysznych Tomaszowskich ciasteczek z oferty firmy Krawpak, rodzinnego przedsiębiorstwa, które z ogromnym zaangażowaniem promuje kulturę świadomego odżywiania się i wspierania lokalnej gospodarki. 500 gram Tomaszowskich ciasteczek – łakoci bez liku Nazwa Mieszanka zobowiązuje, dlatego 500 gramowy Mix Tomaszowskich ciasteczek to melanż smaków, form, kształtów, kolorów i nadzień. Ciasteczka posiadają nazwę Tomaszowskie, […]

Fantazyjna mieszanka Ryżu Dzikiego & Parboiled Britta

Britta Ryż Dziki & Parboiled

Ryż Dziki & Parboiled to wyjątkowa mieszkanka marki Britta, przygotowana z myślą o wielbicielach potraw przyrządzanych na bazie ryżu. Aromatyczna kompozycja idealnie sprawdza się jako składnik wykwintnego menu. Atrakcyjny mix złocistego Ryżu Parboiled i czarno-brązowego Ryżu Dzikiego to wyrafinowany produkt o wysokich walorach smakowych. Delikatny Ryż Parboiled, wzbogacony o orzechowy aromat Ryżu Dzikiego, jest pysznym i pożywnym dopełnieniem wyszukanego jadłospisu. Mieszanka Ryżu Dzikiego i Parboiled Britta charakteryzuje się doskonałym smakiem oraz wyjątkowym zapachem. Jej przygotowanie […]

Sklep Spar w Szczebrzeszynie otwarty

SPAR Szczebrzeszyn

W Szczebrzeszynie 29 czerwca nastąpiło otwarcie nowego sklepu pod szyldem SPAR. Placówka handlowa o powierzchni 110m² i formacie EXPRESS jest piątym sklepem, jaki sieć uruchomiła w minionym miesiącu. Mimo że sklep SPAR w Szczebrzeszynie położony jest na uboczu miasta przy drodze krajowej nr 74, otwarcie placówki cieszyło się dużym zainteresowaniem ze strony mieszkańców, którzy wraz z rodzinami licznie przybyli, by wziąć udział w wydarzeniu. Jestem bardzo zadowolony z frekwencji podczas otwarcia. Handlem zajmuję się od 1997 […]

Zakupy online z Tesco już w Opolu

Tesco Ezakupy

Koniec ze staniem w korkach w drodze do hipermarketu. Dzięki e-zakupom, mieszkańcy Opola mogą już robić zakupy w jednej z największych sieci handlowych nie wychodząc z domu. To, co wyróżnia zakupy za pośrednictwem internetu sieci Tesco to brak wartości minimalnej zamówienia oraz możliwość zamawiania nawet za pomocą smartfona. Czym Tesco chce przyciągnąć klientów? Niskimi cenami i szerokim asortymentem. A to dlatego, że choć kupujemy za pośrednictwem internetu, wybieramy spośród szesnastu tysięcy produktów dostępnych na półkach […]

Wielka rewolucja cenowa w Intermarché

Wielka Rewolucja Cenowa Intermarche

W supermarketach spożywczych Intermarché klienci teraz mogą kupić tysiące produktów w nowych, niższych nawet o 40% cenach. Jest to prawdziwa rewolucja cenowa, tym bardziej , że zostały obniżone ceny najpopularniejszych wśród klientów produktów. Dodatkowo kampania została wsparta silną kampanią w mediach i punktach sprzedaży. Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w bardzo atrakcyjnych cenach. W Intermarché zostały obniżone tysiące cen artykułów najczęściej kupowanych przez klientów. Największe, […]

Wakacyjne prezenty od Visa w sklepach Carrefour

Visa

Od 11 czerwca do 10 sierpnia klienci sklepów Carrefour płacąc kartą Visa, nagradzani są atrakcyjnymi upominkami. Zorganizowana przez Visa Europe „Promocja upominkowa Visa” prowadzona jest wyłącznie w placówkach należących lub współpracujących z Carrefour. Akcja ma na celu promowanie płatności kartami Visa w Polsce. W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa”, klienci Carrefour płacący dowolną kartą Visa za zakupy dokonane w sklepach oraz na „obsługowych” stacjach benzynowych Carrefour otrzymują kod, upoważniający do odbioru upominku jednego z wielu […]

Filety rybne marki FRoSTA – bez tłuszczu na trzy sposoby

FRoSTA Filety z morszczuka saga

W czerwcu br. w sprzedaży pojawiła się limitowana oferta Filetów rybnych marki FRoSTA. Przy zakupie Filetów z dorsza, Filetów z mintaja i Filetów z morszczuka konsumenci otrzymają gratis dwa arkusze papieru do gotowania, smażenia i pieczenia bez tłuszczu. Promocja, realizowana w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji, potrwa do wyczerpania zapasów. Do opakowań Filetów rybnych FRoSTY: Filetów z dorsza, Filetów z mintaja i Filetów z morszczuka, dołączono wielofunkcyjny papier SAGA. Umożliwia on beztłuszczowe pieczenie, smażenie, a […]

Lody Nordis Cadenza w nowoczesnym opakowaniu

Nordis Cadenza Bakalia

Zielonogórski Nordis wprowadził na rynek nowość w segmencie premium – lody familijne Nordis Cadenza w cenie poniżej 10 zł. Cztery wyraziste smaki: czekoladowy, śmietankowy, bakaliowy oraz waniliowy z wiśniami są dostępne w ultranowoczesnym opakowaniu o pojemności 900 ml, zaprojektowanym przez jednego z najbardziej znanych designerów w Europie. Nowe opakowanie Nordis Cadenza o pojemności 900 ml, produkowane przez jednego z europejskich liderów w branży opakowań plastikowych, powstało dla Nordis według projektu znanego norweskiego designera Johana Werde. […]