Goplana rozszerza ofertę swoich bestsellerowych czekolad o trzy nowe smaki. Tabliczki Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka z dodatkami będą dostępne w sprzedaży od marca br. Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka, znane i lubiane czekolady marki Goplana, zyskały pyszne dodatki. Wzbogacone bakaliami, nowe tabliczki tworzą harmonijne i smaczne kompozycje. Do wyboru: czekolady z mieszanką bakalii, fistaszkami oraz rodzynkami. Klasyczna Gorzka z bakaliami stanowi mix orzechów, rodzynek i skórki pomarańczowej zatopionych w gorzkiej czekoladzie o 60 proc. […]
Dokładnie dwa lata temu, 14 lutego 2012 r. w Walentynki, Przegląd Handlowy ujrzał światło dzienne. Dziś nasz serwis obchodzi swoje drugie urodziny. Za całe te dwa lata dziękujemy wszystkim naszym Współpracownikom, Partnerom, Reklamodawcom, Użytkownikom i każdemu, kto choć raz zainteresował się Przeglądem Handlowym – dziękujemy za wspólny czas i głęboko wierzymy, że ciągły rozwój naszego projektu sprawi, że marka Przegląd Handlowy stanie się jeszcze bardziej rozpoznawanym medium branżowym w Polsce. Mirosław Szul, wydawca www.PrzeglądHandlowy.pl
Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych. Prince Polo – polski sukces zagranicą Prince Polo to wafelek uwielbiany nie tylko przez Polaków, ale też przez Islandczyków. Marka pojawiła się na Islandii […]
W czwartek 6 lutego br. sieć sklepów Netto otworzyła kolejny supermarket – tym razem w Bartoszycach (woj. Warmińsko-Mazurskie). Netto Bartoszyce Sklep Netto w Bartoszycach został wybudowany w sąsiedztwie dyskontu Biedronka i całodobowego sklepu „Szerszeń”, tuż przy drodze krajowej nr. 51 (ul. Bema 33B) prowadzącej do przejścia granicznego w Bezledach. Otwarcie placówki Netto wywołało duże poruszenie w liczących 25 tys. mieszkańców Bartoszycach i pobliskim Obwodzie Kaliningradzkim, z którego od czasu uruchomienia małego ruchu przygranicznego turyści chętnie […]
Marka Wedel prezentuje nowe, karnawałowe kreacje Pierrota i Bajecznego. Smakołyki, dostępne do tej pory w postaci cukierków, batonów oraz czekolad, od stycznia pojawią się w formie pralin, które idealnie sprawdzą się jako miły upominek. Nowy Rok to dla wielu z nas czas postanowień. Niektórzy pragną awansować, inni wyjechać w daleką podróż lub przeprowadzić się na drugi koniec świata. Marka Wedel postanowiła natomiast… rozpieszczać swoich konsumentów od początku roku! Już w styczniu każdy z fanów doskonałych […]
Ruszyła zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych na Podhalu. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek Soplicy to propozycja marki na urozmaicenie wieczorów dla wszystkich tych, którzy do końca lutego będą spędzać czas w polskich górach. W akcji Soplicy biorą udział najpopularniejsze karczmy, restauracje i bary w górskich miejscowościach wypoczynkowych: Zakopane, Białka Tatrzańska i, Bukowina Tatrzańska. Każdy współpracujący lokal otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy w postaci materiałów reklamowych tj: standy na stoliki, tace, koszulki […]
„Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki. Ceramiczne puszki zostały zaprojektowane dla Jacobs przez znane duety artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz oraz Anitę Lipnicką i Johna Portera. Pięknie wykonane i praktyczne pojemniki na kawę Jacobs stworzone z bliskości […]
Firma Unilever wprowadza do oferty nowe Gorące Kubki Knorr – Puree ziemniaczane. Nowości z linii Na Bogato producent oferuje w trzech smakach. Nowe Gorące Kubki Knorr z linii Na Bogato to Puree ziemniaczane w trzech wariantach smakowych: ze śmietaną i pietruszką, z serem i prażoną cebulką oraz z warzywami. Nowe Puree ziemniaczane to pyszna przekąska, która znakomicie sprawdzi się, gdy dopadnie cię większy głód. Poręczne opakowanie pozwala łatwo schować Puree ziemniaczane do torebki czy plecaka. Znakomity smak […]
W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w prasie handlowej. Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina). […]
Należąca do MAXIMA GRUPĖ sieć supermarketów „ALDIK“ otworzyła pierwszy sklep w stolicy. Jest to największy do tej pory sklep sieciowy, w powstanie którego zainwestowano 3,5 mln. złotych (prawie 2,9 mln. litów). Położony we wschodniej części miasta przy ul. Kondratowicza 39 sklep zapewni pracę 50 osobom. W Polsce przychodzi konkurować nie tylko z miejscowymi sklepami, ale też silnymi markami międzynarodowych sieci handlu detalicznego. Zatem zapoczątkowanie działalności na tym rynku wiązało się z poznaniem miejscowego rynku oraz […]