Kultowe puszki Jacobs powracają

Puszki Jacobs„Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki.

Ceramiczne puszki zostały zaprojektowane dla Jacobs przez znane duety artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz oraz Anitę Lipnicką i Johna Portera. Pięknie wykonane i praktyczne pojemniki na kawę Jacobs stworzone z bliskości przez trzy pary artystów przypominają nam o wyjątkowych chwilach, spędzonych z bliskimi przy filiżance kawy. W tym roku, po ogromnym sukcesie zeszłorocznej promocji, puszki będą dostępne po raz kolejny!

Zainteresowanie ze strony konsumentów, z jakim spotkała się zeszłoroczna kampania, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Dlatego, w ramach tegorocznej promocji stworzyliśmy ponownie możliwość zdobycia własnej, limitowanej puszki, zachwycającej różnorodnością wzorów i bogactwem kolorów. Podobnie jak w zeszłym roku, marka otrzyma w okresie promocji silne wsparcie marketingowe i sprzedażowe.

– mówi Gabriel Olszewski, Senior Brand Manager Kategorii Kawy z Mondelez Polska S.A.

Działania marketingowe

Promocja otrzyma silne wsparcie w postaci kampani telewizyjnej, internetowej i outdoorowej, a także aktywności w prasie oraz zintegrowanych działań w punktach sprzedaży.

Do końca kwietnia w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych będzie można obejrzeć trzy spoty z udziałem gwiazd współpracujących przy projekcie.

Przez pierwsze cztery miesiące akcji będą także prowadzone działania w Internecie – zarówno w postaci dedykowanych banerów, jak i szeroko zakrojonej kampanii w największych wyszukiwarkach. Dodatkowo, w maju planowana jest odsłona billboardowa.

Na potrzeby kampanii powstały również innowacyjne materiały POSm przedstawiające ceramiczne puszki, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję zobaczyć, jak w rzeczywistości wygląda prezent. Informacje o promocji zostały również umieszczone na 10 najpopularniejszych wśród konsumentów produktach Jacobs.

Za kreację i realizację działań odpowiadaja agencja IQ Marketing.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, działania PR prowadzi agencja RC2.

Jak zdobyć puszkę?

W tym roku promocją zostały objęte wszystkie produkty marki – w sumie 54 różne artykuły. Aby zdobyć puszkę z limitowanej serii wystarczy kupić produkty Jacobs i zachować nakrętki lub opakowania, aby zebrać 20 punktów. Następnie należy je wymienić na wybraną puszkę w salonach Inmedio lub Relay na terenie całej Polski. Informacja o adresach punktów odbioru nagród jest dostępna, między innymi na dedykowanej stronie kampanii: www.jacobsart.pl. Promocja trwa od 1 lutego do 31 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Mondelez Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Gabriel Olszewski, Jacobs, Kawa, Mondelez, Mondelez International
Milka Bubbly White
Czelolada Milka Bubbly – jeszcze więcej bąbelków w czekoladzie

Milka prezentuje nowość w niespotykanej do tej pory formie... bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki czekolady. Innowacyjna Milka Bubbly w portfolio...

Zamknij