2 urodziny Przeglądu Handlowego

2 urodziny Przeglądu Handlowego

fot. PrzeglądHandlowy.pl

Dokładnie dwa lata temu14 lutego 2012 r. w Walentynki, Przegląd Handlowy ujrzał światło dzienne. Dziś nasz serwis obchodzi swoje drugie urodziny.

Za całe te dwa lata dziękujemy wszystkim naszym Współpracownikom, Partnerom, Reklamodawcom, Użytkownikom i każdemu, kto choć raz zainteresował się Przeglądem Handlowym – dziękujemy za wspólny czas i głęboko wierzymy, że ciągły rozwój naszego projektu sprawi, że marka Przegląd Handlowy stanie się jeszcze bardziej rozpoznawanym medium branżowym w Polsce.

Mirosław Szul, wydawca www.PrzeglądHandlowy.pl

3 koment.

  • Majka
    14 Lut 2014 | URL komentarza | Odpowiedz

    Jaki apetyczny tort, to Wasz prawdziwy? Ślinka cieknie…

    • Mirosław Szul
      14 Lut 2014 | URL komentarza | Odpowiedz

      Tak Maju, tort prawdziwy, wykonany w domowym zaciszu. Dziś został rozkrojony i przyznam, że był przepyszny 🙂

  • Anna
    14 Lut 2014 | URL komentarza | Odpowiedz

    Urodziny to urodziny – więc 100 lat 🙂

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Branża FMCG, Branża spożywcza, FMCG, Handel, Portal FMCG, Przegląd Handlowy, Rynek FMCG
Poland & CEE Retail Summit 2014 – branżowe spotkanie roku

Kongres Poland & CEE Retail Summit (19-20 marca 2014 r., Warszawa) jest najważniejszym i najbardziej reprezentatywnym dorocznym spotkaniem łączącym przedstawicieli handlu i...

Zamknij