Sklepy SPAR z własną stacją radiową

Spar

Projekt Radio SPAR zgodnie z założeniem systematycznie zwiększa swój zasięg i wchodzi do kolejnych sklepów sieci. Aktualnie sześćdziesiąt sześć placówek emituje swoim klientom treści radia SPAR – wkrótce dołączą do nich kolejne. Radio SPAR to dedykowana sklepom SPAR usługa nakierowana na reklamę produktów dostępnych w ofercie sieci za pośrednictwem muzyki i komunikatów emitowanych w sklepie. Projekt, który powstał z myślą o poszerzeniu kanałów dotarcia z przekazem marketingowym, okazał się pomocny również dla samych właścicieli sklepów […]

Dynamiczny rozwój marek grupy FoodCare

Marki FoodCare odnotowały znakomite wyniki w 2013 r. Motorami sprzedaży jednej z wiodących firm z branży FMCG były: napój energetyczny BLACK, kultowe FRUGO, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella. Firma należąca do Wiesława Włodarskiego zapowiada, że 2014 rok upłynie pod znakiem dalszego intensywnego rozwoju portfolio produktów oraz umacniania pozycji poszczególnych marek zagranicą. Sprzedaż FRUGO od momentu reaktywacji marki przekroczyła 300 mln butelek. W ub. r. brand wygenerował przychody w wysokości 101 […]

Chusteczki hipoalergiczne dla niemowląt od JELP

JELP - Hipoalergiczne chusteczki dla niemowląt

Producent hipoalergicznych detergentów marki JELP wprowadza na rynek chusteczki pielęgnacyjne. To już druga nowość w portfolio duńskiej marki – na początku tego roku w sprzedaży pojawił się punktowy odplamiacz mający pomóc w walce z typowymi, dziecięcymi zabrudzeniami.  Hipoalergiczne chusteczki marki JELP zostały stworzone z myślą o pielęgnacji skóry twarzy i ciała niemowląt oraz dzieci. To pierwszy kosmetyczny produkt w portfolio duńskiej marki, w którym do tej pory dominowały hipoalergiczne detergenty – proszki, żele oraz płyny […]

Kolejny dobry rok dla branży winiarskiej

Branża winiarska

Grono miłośników wina wciąż rośnie. W 2013 polska branża winiarska odnotowała poprawę wartości sprzedaży i zwiększanie się udziałów wina w rynku. Jak oceniają miniony rok eksperci z Polskiej Rady Winiarstwa i czy rok 2014 będzie równie korzystny? Członkowie Polskiej Rady Winiarstwa jednogłośnie stwierdzają, że ubiegły rok można zaliczyć do udanych. Dzięki licznym inwestycjom oraz sukcesom w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rynków zbytu rok 2013 zakończyliśmy pod względem wielkości sprzedaży wyrobów winiarskich wzrostem o 170%, a […]

Mokate inwestuje i zwiększa powierzchnię

Fabryka Mokate

Fabryki Mokate w Ustroniu i Żorach w ciągu kilkunastu miesięcy zwiększą swoje powierzchnie. Prace budowlane już się rozpoczęły. Zapotrzebowanie na produkty Mokate na całym świecie z roku na rok wzrasta. Chcąc nadążyć za popytem, firma zdecydowała się na poczynienie ważnych inwestycji kubaturowych. W Ustroniu rozpoczęła się już reorganizacja powierzchni produkcyjno-magazynowej. Dzięki niej zakład zyska więcej miejsca, na którym staną nowoczesne maszyny produkcyjne. Inwestycja jest związana przede wszystkim z sukcesem sprzedażowym herbat Loyd w piramidkach, na […]

Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym Internetem

Należąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie. Działania marketingowe […]

Wspólny produkt Mokate i Mentosa wchodzi na rynek

Mokate Mentos be Active

Mokate i Mentos łączą siły. Do sklepów trafił napój Mokate 3w1 „be Active” wraz z gumą do żucia. To pierwszy taki produkt na świecie. „Be Active” to innowacyjne połączenie miksu kawowego i gumy do żucia w tzw. duo-paluszku. Większa część opakowania zawiera pyszną kawę z subtelną, delikatną cremą (3in1 coffee drink). W drugiej konsumenci znajdą niezawierającą cukru gumę do żucia Mentos Pure Fresh. Produkt przeznaczony jest dla ludzi prowadzący aktywny tryb życia, zorientowanych w bieżących […]

Babeczki na 1001 sposobów od Delecty

Babeczki na 1001 sposbow Delecta

Delecta rozbudowuje ofertę produktów z inspirującej linii „na 1001 sposobów”, wprowadzając na rynek bazę do babeczek w dwóch smakach – waniliowym i czekoladowym. Babeczki na 1001 sposobów do samodzielnego wypieku to oferta adresowana do szerokiej grupy konsumentów, poszukujących kulinarnych podpowiedzi i możliwości eksperymentowania w kuchni. Opakowanie Babeczek na 1001 sposobów zawiera uniwersalną bazę na ciasto o smaku waniliowym lub czekoladowym. Wystarczy dodać podstawowe składniki i całość wymieszać łyżką, by otrzymać porcję ciasta na 12 babeczek. Indywidualny smak […]

Neonet otwiera kolejne 4 sklepy

Neonet

Jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV AGD i IT – firma Neonet, już w najbliższych dniach otworzy 4 nowe salony: w Sosnowcu, Wschowie, Lipnie oraz Zgorzelcu. Wszystkie sklepy zostaną otwarte w oparciu o nowy format, z sukcesem testowany przez Neonet już od ponad roku. Otwarcia 4 nowych salonów – w Sosnowcu, Wschowie, Lipnie oraz Zgorzelcu – zaplanowano na czwartek, 20 lutego 2014 roku, a towarzyszące im atrakcje dla mieszkańców miast potrwają przez cały weekend. […]

Rusza Kryształowa Promocja Mokate

To prawdziwa gratka dla wszystkich kobiet. Każdy, kto kupi promocyjne opakowanie Mokate Cappuccino, będzie miał szansę na wygranie wyjątkowego kryształowego serduszka wykonanego ze Swarovski Elements. Kryształowa Promocja rusza z początkiem marca i potrwa do ostatniego dnia czerwca. Każdy, kto w tym czasie kupi promocyjne opakowanie Mokate Cappuccino, znacząco zwiększy swoje szanse na wygranie kryształowego serduszka wykonanego ze Swarovski Elements. Wystarczy tylko wpisać na stronie internetowej www.krysztalowapromocja.pl kod promocyjny znaleziony wewnątrz opakowania i sprawdzić, czy okaże […]