Korzystaj z darmowego Internetu dzięki batonowi Lion

Promocja LION z darmowym InternetemNależąca do Nestlé marka LION,  we współpracy z operatorem sieci Orange, przygotowała unikalną ogólnopolską promocję konsumencką. By wzmocnić relację między konsumentem a marką, LION oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego Internetu w komórce, w zamian za każdy kupiony promocyjny baton LION z umieszczoną na opakowaniu informacją „Darmowy Internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się aż 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi Internet w telefonie.

Działania marketingowe wychodzą naprzeciw potrzebom młodych ludzi, którzy żyją dynamicznie i chcą być dostępni online gdziekolwiek się znajdują. Niestety dla wielu z nich Internet w telefonie jest ciągle za drogi. Dzięki działaniom podjętym przez marki LION i Orange, nastolatkowie otrzymują darmowy dostęp do sieci, czyli dokładnie to co trafia w ich potrzeby, a na co często nie mogą sobie pozwolić ze względu na wysokie koszty.

Aby skorzystać z bezpłatnego pakietu internetowego, wystarczy kupić dowolny baton LION w promocyjnym opakowaniu, znaleźć unikalny kod w środku i wysłać go za pomocą SMS na numer 80408. Warto podkreślić, że SMS ze zgłoszeniem jest bezpłatny. Promocja potrwa aż 7 miesięcy, do końca sierpnia 2014 r.

Promocja będzie wspierana dwumiesięczną kampanią w telewizji i w Internecie na portalach VOD. W punktach sprzedaży pojawią się materiały POS takie jak woblery, plakaty, ulotki oraz zatowarowane stojaki. Pomysłodawcą akcji jest agencja Blueberry Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  S. K. A, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o. o. Regulamin promocji dostępny jest na stronie www.lion.pl.

Nestlé

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Baton, Baton Lion, Darmowy Internet, Lion, Nestle, Orange, Orange na kartę, Producent słodyczy, Promocja
Nowe smaki czekolad marki Goplana

Goplana rozszerza ofertę swoich bestsellerowych czekolad o trzy nowe smaki. Tabliczki Oryginalna Mleczna i Klasyczna Gorzka z dodatkami będą dostępne...

Zamknij