Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr i Paweł S.A.. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już wzbudzić spore zainteresowanie wśród konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po produkty opatrzone charakterystyczną etykietą „Lubię”. Obecność w sklepach produktów Lubię stale rośnie, jednak najlepszą miarą sukcesu marki jest zadowolenie klientów, którzy chcą powtarzać zakupy czyli są usatysfakcjonowani jakością i ceną produktów z […]
Zakłady Mięsne Pekpol przygotowały nową linię premium „Kurpiowskie specjały”, która właśnie debiutuje na sklepowych półkach. To linia wędzonych produktów, które nie zawierają glutaminianu sodu, fosforanów dodanych oraz żadnych sztucznych przeciwutleniaczy. Już teraz miłośnicy wędzonek mogą wybierać wśród czterech smakowitych specjałów: szynki, schabu, łopatki i boczku. Wędzonki z nowej linii premium powstały z najwyższej jakości mięsa wieprzowego z dodatkiem wyłącznie soli peklującej i bez żadnych dodatkowych „E”. Wyroby charakteryzują się wyjątkową kruchością i soczystością, a ich walory […]
Już jutro (25 marca 2014 r.) firma Marwit, znany producent soków jednodniowych, wprowadza na rynek nowy produkt – kremowe zupy w czterech smakach. Sugerowana cena produktu to 4,99 zł za 500 ml. Krem marchew z kolendrą, pomidory z bazylią, buraczki z tymiankiem i groszek z miętą to połączenia niespotykane dotychczas na polskim rynku. Zupy składają się w 100% z ugotowanych, zmiksowanych warzyw, odpowiednio doprawionych naturalnymi przyprawami. Nie zawierają glutenu, mięsa, tłuszczu oraz dodatkowych substancji zagęszczających, konserwantów […]
Sejm odrzucił dwa projekty ustaw – obywatelski i poselski, o zakazie handlu w niedzielę. Obecnie zakaz handlu obowiązuje tylko w dni świąteczne. Za odrzuceniem obywatelskiego projektu w piątek 21 marca głosowało 262 posłów – 189 z PO, 34 z TR, po 18 z PSL i SLD oraz trzech niezależnych. Przeciw odrzuceniu projektu opowiedziało się 159 posłów – 128 z PiS, 13 z SP, 10 z PSL (w tym minister rolnictwa Marek Sawicki i b. minister Stanisław Kalemba), […]
Niemiecka marka Rabenhorst, która już od ponad dwóch wieków dba o zdrowie swoich konsumentów, poszerzyła swoją międzynarodową ofertę soków ekologicznych i funkcjonalnych o kolejną nowość – Sok z białych winogron z magnezem. Nowość dostępna jest już także w Polsce! Niedobór magnezu w organizmie przejawia się chronicznym zmęczeniem, apatią, bolesnymi skurczami, drganiami powiek i wieloma innymi dolegliwościami, które nie zawsze łatwo połączyć można z brakiem tego makroelementu. W okresie wzmożonej aktywności fizycznej, na jego braki narażeni […]
Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta zawirują w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki. Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi serialami i programami dla kobiet w TVP2, TVN i Polsacie oraz na platformach TVN Player oraz TVP VOD. W sklepach zaplanowano działania prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POS, promocji cenowych i modułów reklamowych […]
Już po raz dziesiąty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 4 marca 2014 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci jubileuszowej, polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – 2014”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos. W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze […]
Carrefour Polska, właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, oficjalnie rozpoczął budowę nowoczesnego retail parku w podwarszawskim Sochaczewie. 12 marca br. odbyło się uroczyste wbicie symbolicznej łopaty pod inwestycję Sonata Park, w której udział wzięli Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour Polska, Jerzy Mirgos, Prezes Zarządu MIRBUD SA oraz Stanisław Wachowski, Zastępca Burmistrza Miasta Sochaczew. W swoim przemówieniu Wiceprezes Carrefour Polska podkreślił rolę współczesnych parków handlowych, których format oraz oferta handlowa w pełni odpowiadają bieżącym potrzebom […]
Badania wykazują, że Polacy jedzą pełnowartościowe śniadania tylko w weekendy. Odpowiedzią marki TYMBARK na ten problem jest projekt „Środa to mała sobota” przygotowany w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku”. Uczy on konsumentów, jak zdrowe nawyki śniadaniowe przenieść również na pozostałe dni tygodnia. Jeśli siedem dni to za dużo, TYMBARK radzi zacząć od małych kroków i swoje postanowienie wdrażać np.: już od środy. Misją marki TYMBARK jest budowanie wśród konsumentów świadomości, że […]
Finlandia® Vodka po raz kolejny zdobyła pozycję lidera pod względem ocen konsumentów. Według badań przeprowadzonych w 2013 roku przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR, okazała się w świadomości konsumentów najbardziej zbliżona do ideału. Jeden z dwóch najmocniejszych brandów w portfolio Brown-Forman, został najwyżej oceniony we wszystkich kategoriach spośród wszystkich analizowanych marek wódek. Według badań zrealizowanych przez Centrum Badań Marketingowych INDICATOR w 2013 roku zdecydowanie najbardziej znanymi napojami alkoholowymi były wódki czyste i białe gatunkowe. W kategorii […]