Producenci

Producent słodyczy ZPC Vobro inwestuje w technologie mobilne

Frutti di Mare Vobro

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro, dostawca ponad 100 rodzajów wyrobów czekoladowych oraz ponad 40 gatunków ciastek, wdrożyły system mobilny Asseco Business Solutions wspomagający działania sprzedażowe w terenie. Aplikacja klasy SFA usprawniła codzienną pracę przedstawicieli handlowych oraz pozwoliła kadrze zarządzającej Vobro na lepszą kontrolę pracy reprezentantów terenowych. Głównym zadaniem  sił sprzedażowych Vobro jest współpraca handlowa z klientami i promowanie oferty w sklepach, którymi się opiekują. Posiadając ponad 100 pozycji w asortymencie kierownictwo Vobro odczuwało potrzebę usprawnienia tego procesu, zwiększenia […]

Paolo Cozza wystąpi w kampanii promocyjnej wina firmy Jantoń

Paolo Cozza gotuje

W połowie września br. rozpocznie się kampania promocyjna wina marki Celebro firmy Jantoń. Ambasadorem marki został Paolo Cozza – znany z programu „Europa da się lubić”. Hasło kampanii to „Celebro wino do posiłku – Odkorkuj wyobraźnię!”. Trwa już kampania promocyjna win Celebro w prasie handlowej i Internecie (działania promocyjne na Facebooku). Prowadzone są także działania BTL (m.in. standy, zawieszki na butelki). Planowana na 15 września miesięczna kampania promocyjna obejmie zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i […]

Sprzedaż piw regionalnych będzie rosła 10 procent rocznie

Browar Amber

W ciągu 4 lat sprzedaż piwa w Polsce ma spaść aż o 9 proc. To jednak nie będzie dotyczyło producentów piw regionalnych. Według analiz Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich w najbliższych latach segment piw premium będzie rósł w tempie 10 proc. rocznie. Z najnowszych danych Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy wynika, że Polacy będą pili coraz mniej alkoholu. Do 2016 roku aż o 9 proc. spadnie sprzedaż piwa. Zmniejszy się również zainteresowanie najbardziej tradycyjnym i popularnym […]

Konspol startuje z kampanią reklamową

Konspol

Wraz z początkiem sierpnia br. firma Konspol rozpoczyna kampanię reklamową produktów  z linii Konspol Natura. Komunikacja marketingowa oparta o materiały ATL i BTL potrwa aż do końca października. Podstawowym wsparciem sprzedaży produktów z linii Konspol mają być billboardy sponsorskie emitowane przez cały sierpień w stacjach ogólnopolskich: TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości”, przed Prognozą Pogody o 20.10 oraz TVN w programie „Dzień Dobry Wakacje”. Poza reklamą telewizyjną kampania zakłada również szereg innych działań promocyjnych, m.in. w […]

Rusza test wiedzy Sante

Sante

Sante, producent żywności funkcjonalnej, uruchamia konkurs pt. „Pora na zdrowie” poświęcony promowaniu wiedzy o zdrowym odżywianiu i stylu życia. Każdy, kto w terminie od 28 czerwca do 12 lipca poprawnie odpowie na min. 5 pytań, ma szansę wygrać atrakcyjne nagrody. A wykonując Zadanie Dodatkowe, ma szansę na zdobycie Nagrody Głównej – relaksującego weekendu dla dwojga w uroczym pensjonacie Siódmy Las. „Pora na zdrowie” to zestaw 6 losowo wybieranych pytań z zakresu zdrowego odżywiania i stylu życia, dostępnych […]

Pierwsza w Polsce puszka dla wody mineralnej

Cisowianka w puszce

W fabryce Ball Packaging Europe wyprodukowano pierwszą w Polsce aluminiową puszkę dla wody mineralnej. Opakowanie stworzono specjalnie dla marki Cisowianka, ktora tym samym stała się prekursorem w zakresie wprowadzenia puszki do tej kategorii napojów. Jako pierwsza na polskie półki sklepowe trafiła limitowana edycja związana z piłką nożną. Według ostatniego raportu Beverage Can Makers of Europe puszka jest przez polskich konsumentów postrzegana jako jedno z najwygodniejszych opakowań do napojów, a wolumen jej produkcji wzrasta z roku na rok. […]

Asseco Business Solutions umacnia pozycję w branży spożywczej

Asseco Business Solutions

Asseco Business Solutions usprawni zarządzanie w kanale dystrybucji firmy Rieber Foods Polska, która jest jednym z wiodących graczy na polskim rynku FMCG. Producent artykułów spożywczych takich marek jak Delecta czy Zagłoba podpisał z Asseco BS umowę na wdrożenie platformy komunikacyjno-integracyjnej Connector, umożliwiającej wymianę danych handlowych pomiędzy producentem a współpracującymi z nim dystrybutorami. Platforma Connector pozwoli Rieber Foods Polska na przyspieszenie wielu procesów związanych ze współpracą z dystrybutorami odsprzedającymi produkty firmy do punktów detalicznych. Jej zadaniem będzie automatyzacja […]

Bakalland najbardziej rozpoznawanym producentem bakalii

Bakalland

Wyniki badań przeprowadzonych w kwietniu 2012 r. przez agencję badawczą Nielsen są jednoznaczne – Bakalland pozostaje najbardziej rozpoznawalną marką produktów bakaliowych! Wynik tego badania potwierdza naszą pozycję lidera na rynku. To dla nas również ważny dowód na siłę marki, dzięki której możemy liczyć na kolejne sukcesy nie tylko na rynku bakalii, ale też w nowych dla nas kategoriach produktowych, jakimi są batony i płatki śniadaniowe. – mówi Milena Wysokińska, Marketing and R&D Manager w firmie […]

Nowe bakaliowe trendy w Bakalland

Bakalland

W tym sezonie, w designie obowiązuje intensywna, wyrazista kolorystyka. Wiosenne metamorfozy widać nie tylko na ulicach, ale także na sklepowych półkach – a na nich, bakaliowe przyjemności od Bakalland. Zgodnie z najnowszymi trendami – w nowoczesnych, praktycznych i nasyconych kolorami opakowaniach. Słoneczne dni skutecznie inspirują do zmian. Z szaf znika bezbarwna, zimowa garderoba, a na wieszakach pojawiają się lekkie i zwiewne ubrania. Czerwień w odcieniu żurawiny, żółty w tonacji moreli – w tym roku będzie […]

Browar Amber chce być numerem 1 na Pomorzu

Amber piwa

Przedstawiciele pomorskiego Browaru Amber zdradzają, że ich ambicją jest stać się lokalną potęgą. Amber będzie dynamicznie poszerzać sieć dystrybucji. Amber zamierza coraz bardziej intensywnie zabiegać o klienta i identyfikować się z regionem. Na nowych butelkach piw premium pojawiło się hasło „Browar AMBER SPECJALNOŚĆ REGIONU” oraz pieczęć „Naturalnie z Pomorza”. Przedstawiciele browaru będą rozwijać sieć dystrybucyjną, tak aby zawalczyć o pozycję lidera w regionie. Jednocześnie Amber pracuje nad poszerzeniem sprzedaży w całej Polsce. W połowie maja […]