Pszeniczniak, najnowsze piwo z Browaru Amber, otrzymał tytuł „Dobry Produkt – Wybór Ekspertów 2012” w kategorii: Produkt Regionalny.
Głównym celem tego wyróżnienia jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które charakteryzują się: jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, tych, które znajdują największe uznanie u klientów.
Nagroda co roku przyznawana jest przez Grupę PTWP SA, wydawcę magazynu Rynek Spożywczy oraz branżowych serwisów internetowych portalspozywczy.pl i dlahandlu.pl, wspólnie z Polską Organizacją Handlu i Dystrybucji. Nagrody przyznawane są w sześciu kategoriach, m.in.: sprzedaż, jakość, innowacyjność, design opakowania. Pszeniczniak otrzymał tytuł w kategorii: Produkt Regionalny.
To dla nas zaszczyt, że otrzymaliśmy nagrodę w tak wymownej kategorii jak: Produkt Regionalny. Jest ona dla nas bardzo ważna, ponieważ odzwierciedla aktualne trendy rynkowe i potrzeby konsumentów. Browar Amber od 20-stu lat promuje to, co na Pomorzu najlepsze. Zawsze byliśmy bardzo silnie związani z Regionem.
– mówi Marek Skrętny, dyrektor ds. marketingu.
Nagrodzeni otrzymali certyfikaty, które producenci będą mogli przez rok eksponować na opakowaniach swoich produktów.
Umieszczenie logotypu na opakowaniu ma być dla konsumenta drogowskazem w gąszczu sklepowych półek. Wyraźne logo „Dobry Produkt – Wybór Ekspertów” ma pomagać konsumentom w dokonaniu właściwego wyboru.
– informują organizatorzy.
Tegoroczne nagrody zostały wręczone podczas Gali, która była zwieńczeniem pierwszego dnia V Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Browar Amber
1 koment.
dobre to piwko 😀