Kraft Foods Polska S.A., wiodąca firma branży spożywczej w Polsce, zmienia nazwę na Mondelez Polska S.A. Zmiana wchodzi w życie 29 kwietnia 2013 roku. Pod szyldem Mondelez działać będzie także 7 zakładów produkcyjnych firmy w Polsce, jako spółka Mondelez Polska Production Sp. z o.o. Dołączenie do rodziny firm Mondelēz International oznacza znacznie więcej niż tylko zmianę nazwy. Choć Mondelez Polska nadal będzie koncentrowała się na marketingu i sprzedaży dobrze znanych polskim konsumentom marek, takich jak […]
Producenci
Najbardziej zaawansowany technologicznie producent i przetwórca kurczaka w Polsce i lider europejskiego rynku drobiarskiego – Grupa Konspol – świętuje swoje 30-ste urodziny. Firma Konspol istnieje od 1982 roku – od tego czasu z sukcesem rozwija i doskonali swoje produkty, usługi oraz unikalne technologie, dbając o najwyższą jakość na każdym etapie produkcji. W ciągu 30 lat niewielka firma przekształciła się w znaczące przedsiębiorstwo będące najbardziej zaawansowanym technologicznie producentem i przetwórcą kurczaka w Polsce, jak również liderem […]
W maju i w czerwcu w sześciu największych miastach Polski Unilever, producent lodów Carte d’Or, przeprowadzi akcję Drzewa miłości. Celem serii wydarzeń jest dotarcie do konsumentów poprzez niestandardowe działania budujące świat marki Carte d’Or, którego sednem są romantyczne chwile we dwoje. W ramach kampanii w 6 miastach Polski w maju i w czerwcu powstaną wyjątkowe strefy Drzew Miłości Carte d’Or. Odwiedzający miasteczko Carte d’Or będą mogli wyrazić swoje uczucia na specjalnie zaprojektowanej karcie i zawiesić je […]
11 kwietnia 2013 roku firma Wawel SA została laureatem Rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek giełdowych przeprowadzonego przez magazyn Forbes. Ceremonia wręczenia wyróżnień odbyła się podczas drugiego dnia VII Ogólnopolskiego Forum Zarządów Spółek Giełdowych we Wrocławiu. Spółka Wawel znalazła się w elitarnym gronie firm, które zostały nagrodzone za dynamikę rozwoju. Wysoka pozycja firmy Wawel na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych to wynik doskonale zaplanowanej strategii oraz jej realizacja. W rankingu najdynamiczniej rozwijających się spółek giełdowych brano pod […]
W ciągu ostatnich 12 miesięcy polskie sklepy sprzedały około 21 tys. ton herbaty nierozpuszczalnej o wartości ok. 1,25 mld PLN. W porównaniu z 2011 rokiem sprzedaż wzrosła o 1,6%. Mokate z udziałami 11% umocniło swoją pozycję, jako wicelider kategorii, pozostając jednocześnie jedyną firmą w gronie 6 największych producentów, która według najnowszych danych pochodzących z badań rynkowych prowadzonych przez Nielsena zanotowała wzrost sprzedaży. Produkty Mokate S.A. w Ustroniu niezmiennie wysoko lokują się wśród herbacianych brandów, przy […]
Ponad miliard złotych i około 5 tysięcy miejsc pracy – tak wpływ lidera branży piwowarskiej na branżę opakowań oceniają analitycy Ernst & Young w raporcie „Wkład Kompanii Piwowarskiej w polską gospodarkę”. Firma wspiera cały sektor, jednak partnerów do współpracy wybiera bardzo starannie, mając na uwadze respektowanie przez nich wartości związanych ze zrównoważonym rozwojem. Kompania Piwowarska to lider branży piwowarskiej i największa firma spożywcza w Polsce. Nic dziwnego, że oddziałuje na całe branże gospodarki, takie jak […]
Według najnowszych danych AC Nielsen liderem rynku tabliczek czekoladowych w roku 2012 w Polsce jest marka E. Wedel z udziałem rynkowym 19,4%. Marka numer dwa zakończyła rok 2012 z udziałem rynkowym na poziomie 16,6% 1) Rok 2012 był dla marki Wedel niezwykle intensywnym okresem, nie tylko za sprawą turnieju UEFA Euro 2012TM, którego LOTTE Wedel był Sponsorem Narodowym, ale również w związku z nowymi produktami, wprowadzanymi z sukcesem na polski rynek. W segmencie tabliczek […]
Francuska wódka Grey Goose zajęła drugie miejsce w rankingu najbardziej popularnych wódek świata przeprowadzonym dla magazynu „Drinks International”. Ankietę wśród 100 czołowych barów świata zrealizowała firma Leslie Henry Marketing & Research. Grey Goose podąża za trendami Badanie miało za zadanie wykazać jakie obecnie panują trendy wśród barowych i klubowych konsumentów na całym świecie. W ankiecie wzięli udział barmani z największych miast – od Melbourne, przez Budapeszt i Edynburg, po Singapur. Pytano ich m.in. o to, […]
14 stycznia br. ruszyła nowa kampania telewizyjna FRoSTY, prezentująca warzywa na patelnię oraz szpinaki. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz promocja wymienionych kategorii produktów. Kampania potrwa do 28 lutego. W stacjach telewizyjnych pojawiła się kolejna odsłona kampanii reklamowej FRoSTA. Akcja ma za zadanie budować pozytywny wizerunek marki jako producenta wysokiej jakości produktów mrożonych o 100% naturalnym smaku i wzbudzić zainteresowanie konsumentów ofertą produktową FRoSTY. Spoty promują bogatą ofertę warzyw na patelnię z sosami oraz […]
8 stycznia 2013 roku spółka Colian S.A., podpisała przedwstępną umowę nabycia pakietu kontrolnego „FC Solidarność – rok założenia 1952” sp. z o.o. (FC Solidarność) od Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” wraz ze zobowiązaniem do nabycia wszystkich pozostałych udziałów FC Solidarność od osób fizycznych. Colian Sweet, spółka zależna Coliana, zawarła ze Spółdzielnią Pracy Przemysłu Spożywczego „Solidarność” umowę sprzedaży 21.830 udziałów (77,4 proc.) udziałów Firmy Cukierniczej „Solidarność”. Cena sprzedaży za jeden udział będzie wynosiła 7.446,54 zł, a […]