Produkty ZPM Biernacki w kolejnych sieciach handlowych

ZPM Biernacki

fot. ZPM Biernacki

Marka Beef Master w dalszym ciągu zwiększa dostępność swoich produktów. W ostatnim czasie do sieci oferujących produkty marki dołączył E.Leclerc oraz Intermarché.

Rosnąca popularność wołowiny wśród Polaków sprawiła, że produkty Beef Master cieszą się dużym zainteresowaniem klientów, nie dziwi zatem ich szeroka obecność w ofercie popularnych sieciach detalicznych i dyskontach, które każdego dnia przyciągają rzesze klientów.

Po wielu latach mięso wołowe znowu stało się popularne nie tylko wśród Polaków, którzy szukają alternatywy dla popularnej wieprzowiny i drobiu, ale też wśród tych, którzy oczekują odmiany i ciekawych kulinarnych wyzwań. Beef Master dostarcza im takich wyzwań oferując kilkanaście różnych produktów najlepszej jakości, z których można przyrządzić rozmaite potrawy – od tych tradycyjnych, aż po te bardziej wykwintne. Konsumenci chętnie sięgają po markę Beef Master, z tego też powodu systematycznie pojawiamy się na półkach sklepowych kolejnych sieci handlowych i w dalszym ciągu zamierzamy kontynuować ten proces.

– mówi Marek Ściślak, Dyrektor Generalny ZPM Biernacki.

Produkty Beef Master dostępne są w sklepach sieci: Lild, Aldi, Netto, Makro, Selgros, Real, Piotr i Paweł, Kaufland, Intermarché, E.Leclerc.

ZPM Biernacki kieruje swoje produkty również do branży Ho-Re-Ca dostarczając je do licznych restauracji, hoteli oraz innych punktów gastronomicznych.

ZPM Biernacki

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Aldi, Beef Master, E.Leclerc, Intermarché, Kaufland, Lidl, Makro, Marek Ściślak, Netto, Piotr i Paweł, Producent wędlin, Real, Selgros, Zakłady mięsne
Marka Lubię podbija serca konsumentów

Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol S.A., Topaz oraz Piotr...

Zamknij