Producenci

22 urodziny firmy Marwit

Największą satysfakcję w życiu daje nam świadomość, że doszliśmy do rzeczy wielkich własnymi siłami. Takim sukcesem z pewnością może pochwalić się firma Marwit, której początki sięgają 1993 roku, kiedy to produkcja soków ograniczała się do zaledwie 600 sztuk rozprowadzanych na terenie Torunia. Teraz jest czołowym producentem soków świeżych oraz marką rozpoznawalną w całej Polsce. Odkąd Zławieś Wielka stała się sercem Marwitu, nastąpiło wiele zmian, które wpłynęły na pozycję firmy na rynku owocowo-warzywnym. Dystrybucja soków rozszerzyła się […]

Król Belgów z wizytą w La Lorraine Polska

La Lorraine Bakery Group jest dumna z oficjalnej inauguracji w Polsce nowego, w pełni zautomatyzowanego magazynu mroźni wysokiego składowania, która odbyła się w obecności Jego Wysokości Króla Belgów. Supernowoczesny magazyn jest częścią ambitnego programu inwestycyjnego o wartości 50 mln euro, który pozwoli La Lorraine Polska podwoić swoje moce produkcyjne. La Lorraine Bakery Group to belgijska spółka rodzinna, która zajmuje się od ponad 75 lat przetwórstwem zbóż oraz produkcją piekarniczą. 15 lat temu firma rozpoczęła długoterminową strategię […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]

Nowe oblicze POSTI

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa. Wszystkie będą się wyróżniać dużą spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty. POSTI to znana i ceniona przez pokolenia Polaków marka posiadająca ponad 60-letnią tradycję w imporcie i produkcji herbaty. Chcąc jeszcze lepiej dopasować swój […]

Logo Hochland w nowej odsłonie – Firma odświeża także opakowania

Firma Hochland odświeża swój wizerunek poprzez zmianę swojego logo oraz opakowań produktów. Nowy logotyp wprowadza harmonię designu produktów Hochland i ma na celu podkreślenie mocnej pozycji firmy na rynku międzynarodowym. Odświeżone logo znaleźć można już na pierwszych opakowaniach produktów w Niemczech, Polsce i Rumunii. Poza nowym logotypem, miało miejsce kompleksowe odświeżenie opakowań produktów marki Hochland. Hochland

„Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo

Na początku września br. wystartował konkurs kulinarny – „Kulinarne JAWOlucje” – przygotowany przez częstochowską firmę Jawo – znanego producenta tradycyjnych dań mrożonych m.in. ręcznie robionych pierogów. Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów  odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca – od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października. W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy […]

Soki i musy na liście produktów, które od 1 września będą dostępne w szkolnych sklepikach i stołówkach

Krajowa Unia Producentów Soków KUPS

Na liście artykułów dopuszczonych przez Ministra Zdrowia do sprzedaży w szkolnych sklepikach i podawania w szkolnych stołówkach, znalazły się soki i musy owocowe oraz soki owocowo-warzywne i warzywne bez dodatku cukru. Decyzja ta jest kolejnym potwierdzeniem faktu, że musy i soki we wszystkich rodzajach opakowań, z dłuższym terminem przydatności do spożycia, są produktami pełnowartościowymi, bogatymi w substancje odżywcze i witaminy oraz, że zgodnie z rekomendacją Światowej Organizacji Zdrowia szklanka soku może stanowić jedną z zalecanych […]

Cukier Królewski i Delecta ponownie razem

Sukces cross-promocji Cukru Królewskiego i marki Delecta w 2014 roku skłonił producentów obu marek do podjęcia decyzji o ponownym połączeniu sił. Właśnie rusza tegoroczna edycja promocji – do każdych 3 opakowań Dżemixu marki Delecta, dodawany będzie 1 kg białego Cukru Królewskiego. Moda na gotowanie oraz zapełnianie spiżarni przetworami domowej roboty nie przemija. Aby pomóc konsumentom podtrzymać tę polską tradycję przecierania, smażenia i wekowania owoców z naszych ogrodów i sadów, producenci Cukru Królewskiego i Dżemixu przygotowali specjalną ofertę. […]

Nestlé i Winiary już od 20 lat razem

20 lat temu firma Nestlé podjęła decyzję o strategicznym zainwestowaniu w znaną kaliską fabrykę Winiary , włączając ją tym samym do rodziny Nestlé. Od tego czasu zakład ten przeszedł całkowitą metamorfozę. Inwestor go zmodernizował i zapewnił marce Winiary silną pozycję na rynku kulinariów. Teraz kaliszanie świętują 20-lecie mariażu polskiej tradycji kulinarnej i światowego know-how. Na zaproszenie dyrektora fabryki do kaliskiego oddziału firmy Nestlé przybyli dostojni goście, by wspólnie z kierownictwem firmy wspominać 20 lat mariażu […]

Delecta i Bakalland realizują Festiwal Wypieków

Delecta i Bakalland zapraszają konsumentów do współtworzenia „Wielkiej Księgi z Wypiekami”. Do końca lipca  potrwa akcja promocyjna pod hasłem „Festiwal Wypieków”, podczas której zostanie wybranych 100 najlepszych przepisów na słodkie ciasta i ciasteczka. Nagrodzone receptury oraz związane z nimi historie i anegdoty złożą się na książkę kulinarną, która trafi na rynek już tej jesieni. Festiwal Wypieków” to pierwsza, tak szeroko zakrojona, wspólna akcja promocyjna Delecty i Bakallandu – marek, które od 1 lipca br. oficjalnie zafunkcjonują […]