Firma Konspol – producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka – przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową.
Jesienią dni są dłuższe, więcej czasu spędzamy w domu, na spotkaniach rodzinnych czy imprezach towarzyskich, w związku z tym częściej przygotowujemy posiłki w domu. Swoim jesiennym konkursem Konspol zachęca konsumentów do kulinarnych eksperymentów w gronie przyjaciół i przesyłania zdjęć potraw z wykorzystaniem produktów marki.
Wiemy, że nasze produkty świetnie sprawdzają się nie tylko na co dzień, ale też właśnie podczas spotkań towarzyskich, postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw zwyczajom naszych konsumentów i przygotować dla nich jesienną zabawę, z atrakcyjnymi nagrodami. W ten sposób również chcemy zwiększyć świadomość marki Konspol i bardziej przybliżyć ją tym, którzy póki co dobrze jej nie znają. Jesteśmy przekonani, że wysokiej jakości wyroby, z których od zawsze słynie Konspol, w połączeniu z wprowadzoną kilka miesięcy temu nową linią graficzną naszych opakowań zachęcą jeszcze większe rzesze konsumentów do włączenia naszych produktów do swojego menu.
– tłumaczy Agnieszka Piech, Kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol.
Konkurs będzie wspierany przez ogólnopolską kampanię outdoorową, billboardy informujące o akcji i promujące produkty Konspolu pojawią się w wielu miastach, m. in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdańsku czy Gdyni. Marka planuje także działania online – kampanię na portalach internetowych oraz komunikację konkursu na stronie www.konspol.com.pl, www.zaprosprzyjaciol.pl oraz na profilu marki na Facebooku www.facebook.com/konspol.polska
Produkty biorące udział w konkursie będą oznaczone stickerami konkursowymi.
Nagrodami w konkursie są: laptop i konsola Play Station, smartfon i smartwatch oraz gry planszowe m.in. Monopoly.
Konspol