Herbata

Nowe marki własne Empiku – kawy Wild Drop i herbaty Dulcis Arte

Kawa Wild Drop 100% Arabika Brazylia

Oferta Empiku stale się poszerza i nie chodzi tu tylko o nowe tytuły książkowe, artykuły do wystroju wnętrz czy gadżety elektroniczne, a o nowe marki własne w segmencie delikatesów. Do sprzedaży trafiły właśnie wyjątkowe produkty, które powstały we współpracy z polskimi, rzemieślniczymi firmami. Aromatyczną kawę Wild Drop oraz kolekcję starannie wyselekcjonowanych herbat liściastych Dulcis Arte znajdziesz w wybranych salonach Empik oraz na Empik.com. Brazylijska kawa rzemieślniczo wypalana w Polsce Przelewowa, z ekspresu ciśnieniowego, kawiarki a […]

Nowe smaki Fuzetea na bazie ekstraktów z Oolong i Rooibos

FUZETEA Oolong

Do rodziny sześciu wariantów mrożonej herbaty Fuzetea dołączają dwa kolejne smaki. W pierwszej połowie roku, marka zaprezentowała Fuzetea Bez Cukru, czyli fuzję smaków zielonej herbaty i marakui, a teraz proponuje dwa nowe zaskakujące warianty – Oolong z winogronami i liczi oraz Rooibos z jagodami i miodem. Z początkiem czerwca, nowe smaki trafią do szerokiej dystrybucji. Marka stawia na nieoczywiste połączenia ekstraktów herbacianych i ziołowych z dodatkiem owoców, nawiązując do głównej filozofii Fuzetea, czyli niezwykłej fuzji […]

Fruit Love – owocowa nowość TEEKANNE, która porusza wszystkie zmysły

Fruit Love TEEKANNE

Do portfolio TEEKANNE dołączyła kolejna nowość. Herbatka Fruit Love to zmysłowa mieszanka herbatek stworzona dla miłośników intensywnych, owocowych połączeń smakowych. Herbatka owocowa Fruit Love to poruszające zmysły połączenie jabłka, hibiskusa i dzikiej róży ze świeżymi, słodkimi nutami marakui i pomarańczy. Fruit Love to kolejna propozycja przygotowana przez nas na sezon 2018/2019. Dołączyła do szerokiego portfolio herbatek owocowych z linii World of Fruits. Uwagę konsumentów zwróci z pewnością nowy design opakowania. – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing […]

Teekanne świętuje 25-lecie istnienia na polskim rynku

25 lat TEEKANNE w Polsce

Już ćwierć wieku Teekanne zaopatruje Polaków w wyśmienite i aromatyczne produkty. Obchodom 25-lecia marki towarzyszyła uroczystość otwarcia nowej fabryki w Kokotowie, niedaleko Krakowa. Nowe ćwierćwiecze, nowa siedziba Teekanne Polska zostało założone w 1992 r. w Krakowie. W tym roku znany producent herbat obchodzi 25-lecie istnienia na polskim rynku. Powodem do świętowania jest także przeniesienie głównej siedziby firmy oraz fabryki do Kokotowa. To kolejny krok w rozwoju Teekanne w naszym kraju. Zobacz film z otwarcia fabryki […]

Uroczyste otwarcie fabryki i nowej siedziby firmy Teekanne Polska

Wielkie otwarcie fabryki Teekanne

Za nami inauguracja nowego biura i fabryki Teekanne, jednego z największych na świecie producentów herbaty. Oprócz zmiany lokalizacji marka świętowała także 25-lecie istnienia na polskim rynku. Laserowe logo show, przemówienia przedstawicieli zarządu Teekanne oraz burmistrza Wieliczki – to niektóre z atrakcji, jakie czekały 15 września 2017 r. na osoby uczestniczące w inauguracji fabryki Teekanne Polska. Uroczysty charakter dopełnił przygotowany dla gości poczęstunek. Nowa siedziba firmy znajduje się obecnie pod adresem Kokotów 810, na terenie Wielickiej […]

Jeloł! Pisz&Love – Lipton zachęca do dzielenia się pozytywną energią

Lipton jest jednym z liderów na rynku herbat w Polsce. Konsumenci doceniają jej wyjątkowy smak i aromat, a także siłę optymizmu, z którą nierozerwalnie kojarzy się marka. Dlatego herbata Lipton jest napojem po który warto sięgnąć każdego dnia i w każdej chwili. Teraz marka Lipton przygotowała wyjątkową, akcję Jeloł! Pisz&Love, która zachęca do tworzenia optymistycznych haseł i dzielenia się nimi. Cel – wywołać uśmiech i radość. Główna wygrana? Najlepsze hasła trafią na oryginalne zawieszki herbaty Lipton Yellow label. Tygodniowo przeciętny Polak […]

Herbapol wprowadza nową rodzinną herbatę Nasza

Długie rozmowy po powrocie ze szkoły i pracy, wspólne odrabianie lekcji, weekendowe podwieczorki, gry planszowe i spokojna lektura książek. Rodzinne chwile smakują jeszcze lepiej, gdy możemy się nimi cieszyć z filiżanką pysznej herbaty w ręku. Właśnie dlatego Herbapol Lublin wprowadza nową markę herbaty Nasza, która dopełni smakowity czas spędzany w gronie najbliższych. Herbata Nasza to nowa herbata z gwarancją jakości Herbapolu. W ofercie znajduje się – klasyczna czarna herbata oraz najbardziej lubiane przez całą rodzinę […]

Adam Mokrysz nowym prezesem Mokate

Od 1 stycznia 2016 roku Marek Tarnowski, po 15-letnim okresie sprawowania swojej funkcji, przestaje być Prezesem Zarządu i CEO Grupy Mokate i przechodzi do Rady Nadzorczej Spółki. Jego miejsce zajmie Adam Mokrysz, sukcesor rodziny właścicieli, czwarte pokolenie w istniejącej nieprzerwanie od 1927 roku rodzinnej firmie Mokate. Grupa firm Mokate jest jednym z niewielu przykładów lokowania z sukcesem polskich marek za granicą. Kawy Mokate i herbaty Loyd są istotnymi markami swoich kategorii niemalże we wszystkich krajach […]

Aromatyczny relaks przy filiżance herbaty Lipton

Polacy kochają herbatę! Ten napój jest dla nas czymś o wiele więcej niż tylko sposobem na zaspokojenie pragnienia. Chwile, którym towarzyszy filiżanka aromatycznego naparu są niczym wyjątkowy rytuał, który kojarzy się z miłym odprężeniem, sposobem na zrelaksowanie ciała, i zmysłów oraz… poprawę nastroju. Teraz takie chwile mogą być jeszcze przyjemniejsze dzięki nowym herbatom aromatyzowanym Lipton. Wyróżnia je nie tylko wyborna jakość, ale także oryginalne smaki. Z badań wynika, że przeciętny konsument wypija codziennie 9 filiżanek herbaty. Co więcej, Polki […]

Nowe oblicze POSTI

Obecna od ponad 60 lat na polskim rynku herbaty marka POSTI przeszła rebranding. Zmiany objęły logotyp marki i wszystkie opakowania produktów. Przygotowano również inne elementy składające się na kompleksową identyfikację marki, takie jak materiały promocyjne czy strona internetowa. Wszystkie będą się wyróżniać dużą spójnością, charakterystycznym czerwonym kolorem i białym logo z dymkiem herbaty. POSTI to znana i ceniona przez pokolenia Polaków marka posiadająca ponad 60-letnią tradycję w imporcie i produkcji herbaty. Chcąc jeszcze lepiej dopasować swój […]