Kampania mobilna i nowe narzędzie wsparcia marki DrWitt

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki DrWitt w Polsce.

DrWitt Ciężarówka

Na trasach w całej Polsce pojawiły się ciężarówki z mobilną reklamą marki DrWitt. Celem działań jest budowanie dodatkowego zasięgu i świadomości marki przy użyciu nośników o długim czasie funkcjonowania. Hasło marki („Inwestycja w zdrowie”) oraz wizerunek produktów będą prezentowane zarówno na przestronnej  powierzchni bocznej naczepy, jak i na powierzchni tylnej naczepy ciężarówki.

Na szczególną uwagę zasługuje również pomysł na obrandowanie pojazdów – wszystkie krawędzie naczep DrWitt są dodatkowo wyposażone w odblaskowe taśmy o wysokim poziomie odbicia światła, dzięki czemu są lepiej widoczna nocą, co ma wpływ na bezpieczeństwo na drodze.

Kampania mobilna informująca konsumentów o ofercie marki DrWitt przypada na początek jesieni – okres wzmożonej zachorowalności na przeziębienie i grypę, gdy znacząco rośnie zapotrzebowanie organizmu na witaminy.

Oferta soków i napojów funkcjonalnych DrWitt, oparta na lubianych kompozycjach smakowych, została stworzona z użyciem składników o potwierdzonym naukowo wpływie na organizm. To wygodne rozwiązanie, które pomaga w codziennym zadbaniu o siebie.

Agros-Nova

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Agros-Nova, DrWitt, Kampania reklamowa, Napoje, Producent napojów, Producent soków, Reklama, Reklama mobilna
Olewnik kampania
Ogólnopolska kampania marki Olewnik

W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę...

Zamknij