Sieci handlowe

Nowa kampania „Świeże pieczywo w Intermarche” (wideo)

Intermarche

1 marca ruszyła kampania promująca świeże pieczywo prosto z pieca dostępne w supermarketach Intermaché. W reklamie jest podkreślany jeden z największych atutów sieci: wypiekane w sklepie chrupiące pieczywo marki własnej Reva. Celem kampanii jest pokazanie jakości i różnorodności asortymentu dostępnego w supermarketach Intermaché: od pieczywa tradycyjnego, po wyśmienite francuskie, pieczywo fitness – idealne w zdrowej diecie czy pyszne przekąski. Wyjątkowe receptury oraz duża częstotliwość wypieków, która zapewnia przez cały dzień świeże i chrupiące pieczywo prosto […]

Spektakularna inwestycja SPAR

Spar

W ciągu niespełna trzech tygodni powierzchnia sklepów pod szyldem SPAR zwiększyła się łącznie o prawie 3500 metrów kwadratowych. Stało się tak dzięki przejęciu przez Bać-Pol Detal trzech renomowanych sklepów sieci IMA w Limanowej. Funkcjonujące dotychczas sklepy pod szyldem IMA miały ugruntowaną i silną pozycję na rynku handlowym w Limanowej. Może o tym świadczyć fakt, iż o ich przejęcie konkurowało kilka innych sieci handlowych. – Rzeczywiście nie byliśmy jedynymi, którzy chcieli pozyskać te lokalizacje, ale to właśnie […]

Na Dzień Kobiet Praktiker w Lublinie

Praktiker w Lublinie

Punktualnie o 7.00 rano w czwartek 8 marca b.r. zostanie otwarty dla klientów pierwszy w Lublinie market firmy Praktiker. Bogata oferta artykułów do budowy, modernizacji domu i aranżacji wnętrz, a także produkty sezonowe do mieszkania i ogrodu, kuszące promocje cenowe, nowoczesny i przejrzysty system nawigacji – to tylko część zalet nowego lublińskiego Praktikera. Na polskim rynku firma Praktiker istnieje już 15 lat. Market w Lublinie to 25. sklep sieci w Polsce. Lokalizacja u zbiegu ul. Mełgiewskiej […]

Kolejny SPAR otwarty – tym razem w Sieniawie

Spar w Sieniawie

Sieć sklepów SPAR powiększyła się o kolejny sklep. Nową placówkę uruchomiono w Sieniawie w województwie podkarpackim przy ulicy Rynek 7. Sklep ma powierzchnię 165 metrów kwadratowych i dwa stoiska kasowe. Klienci mogą w nim dokonywać zakupów na stoiskach nabiałowym, piekarniczym, owocowo-warzywnym, monopolowym i chemiczno kosmetycznym. Dodatkowym elementem mającym przyciągnąć  większą liczbę klientów jest fakt, iż sklep posiada także profesjonalnie i gustownie urządzoną własną kwiaciarnię (widoczne na zdjęciu). W dniu otwarcia nowego sklepu na wszystkich czekały […]

Trzy nowe sklepy SPAR w Limanowej

spar w limanowej

Nowe sklepy SPAR funkcjonują  przy ulicach Krakowskiej, Tarnowskiej oraz Żwirki i Wigury. Co istotne – będące sklepami własnymi firmy Bać – Pol Detal Sp. z o.o.  Największy z nich mieszczący się ulicy Tarnowskiej ma powierzchnię 1300 metrów kwadratowych, dwa pozostałe są o trzysta metrów mniejsze. Komfort zakupów zapewni klientom nie tylko duża powierzchnia i bogaty, liczący ponad 30 tysięcy indeksów asortyment artykułów spożywczych, chemii, kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego. Uroczyste otwarcie pierwszego sklepu odbyło się […]

Biedronka po raz drugi liderem Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych

Biedronka

Sieć sklepów Biedronka ponownie została liderem cyklicznego Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych, przygotowanego przez firmę badawczą Kondej Marketing. Wyprzedziła tym samym 54 inne sieci sklepów różnych formatów. Ranking został sporządzony według autorskiej metodologii Kondej Marketing na podstawie wyników badania Detal Spożywczy w Polsce. Poszczególne sieci detaliczne są w nim oceniane według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone jeszcze na 5 podkategorii. Oznacza to, że każda sieć detaliczna uzyskuje oceny w 75 kategoriach, które dają […]

Owocna współpraca z polskimi producentami – plany sieci sklepów Biedronka na 2012 r.

biedronka

Sklepy Biedronka w 2011 r. umocniły się na pozycji lidera sieci handlowych w Polsce, co potwierdza trafność strategii, w której postawiono na współpracę z najlepszymi polskimi producentami. Wieloletnie umowy z dostawcami oraz efektywny, nowoczesny łańcuch dystrybucji dają sieci Biedronka możliwość oferowania swoim klientom coraz większego asortymentu świeżych produktów wysokiej jakości w niskich cenach. W br. w planach jest otwarcie ponad 200 kolejnych sklepów oraz dwóch centrów dystrybucyjnych. „Warto przypomnieć, że w naszych sklepach 9 na […]

Sklep sieci SPAR w Zbydniowie

spar w zbydniowie

Klienci sieci sklepów SPAR w Zbydniowie w województwie małopolskim mogą już korzystać z nowo otwartego sklepu. Placówka ma powierzchnię  105 m2 i obsługiwana jest przez dwa stanowiska kasowe. W placówce, uruchomionej w formule SPAR Express do dyspozycji klientów są stoiska: nabiałowe, mięsno-wędliniarskie, piekarnicze, owocowo-warzywne, chemiczno-kosmetyczne oraz monopolowe. Otwarciu sklepu towarzyszyły liczne degustacje lokalnych produktów. Dodatkowo klienci mogli skorzystać z przygotowanych specjalnie na tą okazję promocji cenowych. SPAR to największa na świecie franczyzowa sieć sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone […]

Kolporter planuje rozwój sieci i wzrosty sprzedaży

Mateusz Wiśniewski

Rozmowa z Mateuszem Wiśniewskim, wiceprezesem Kolportera S.A., odpowiedzialnym za rozwój własnych sieci handlowych spółki. Kolporter ma trzy własne sieci handlowe: saloniki prasowe, salony Top-Press oraz sklepy spożywcze Dobry Wybór. Podstawową specjalnością handlową firmy pozostają dwie pierwsze. W jakim kierunku idzie ich rozwój? Są dwa strategiczne kierunki działania: pozyskiwanie optymalnych lokalizacji oraz zwiększanie efektywności sprzedaży.  W tej chwili mamy ok. 870 saloników, z czego już blisko 100 to salony Top-Press, które zostały bardzo dobrze przyjęte zarówno przez konsumentów, […]

Nowy portal rynku FMCG

FMCG

Witamy serdecznie w nowym serwisie branży rynku FMCG – Przegląd Handlowy. Jest nam niezmiernie miło, że pod adresem PrzeglądHandlowy.pl będziemy mogli prezentować Państwu najświeższe informacje z branży handlowej, ciekawe wywiady i przegląd nowości na rynku FMCG i pokrewnych. Jesteśmy przekonani, że razem uda nam się stworzyć profesjonalny serwis, do którego codziennie zaglądać będzie kadra zarządzająca firm spożywczych, a także ich pracownicy, właściciele sklepów, firm dystrybucyjnych  jak również niezwiązani bezpośrednio z branżą handlową – ludzie zwyczajnie zainteresowani daną […]