Czekolada

Wawel uruchamia kolejne kampanie swoich submarek

Wawel GORZKA czekolada

Marka Wawel ogłosiła niedawno zmianę strategii komunikacji i uruchomiła kampanie reklamowe Mieszanki Krakowskiej oraz Fresh & Fruity. Właśnie wystartowała kampania kolejnej submarki – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki – oraz kampania outdoorowa czekolad w pięciu smakach. Wawel, marka z ponad stuletnią tradycją, przechodzi proces rebrandingu i wdraża nową strategię komunikacji. Znalazło to odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej – odświeżonym logo i opakowaniach, a także rozpoczętych właśnie kampaniach dla poszczególnych subbrandów. Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z […]

Dzień Czekolady w ZPC Bałtyk

Z okazji światowego Dnia Czekolady, który przypada na 12 kwietnia, pracownicy Fabryki Czekolady „Bałtyk”uruchomili fontannę czekolady i częstowali nią wszystkich, którzy tego dnia odwiedzają gdańską fabrykę czekolady. Dzień czekolady to święto, które uwielbiają wszyscy sympatycy czekoladowych tabliczek, pralinek czy bombonierek. W Gdańsku, w Fabryce Czekolady „Bałtyk” dla podkreślenia tradycji produkcji czekolady na Pomorzu zorganizowano degustację czekolady płynącej prosto z fontanny. Była to też okazja, aby opowiedzieć o historii czekolady i jako to się stało, że […]

Grześki i Jeżyki zamknięte w tabliczce czekolady marki Goplana

Marka Goplana rozszerza linię czekolad nadziewanych. Wśród nowych propozycji znalazły się tabliczki inspirowane wafelkami Grześki i ciastkami Jeżyki. Produkty są dostępne w szerokiej dystrybucji od września. Goplana wciąż odkrywa nowe oblicza czekolady i zaskakuje kolejnymi ciekawymi nowościami. Tym razem do oferty marki dołączyły dwie nowe propozycje, które zasmakują miłośnikom chrupiących wafelków Grześki, „najeżonych” bakaliami ciastek Jeżyki i nie tylko. Czekolada nadziewana Goplana Grześki i Czekolada nadziewana Goplana Jeżyki uzupełnią ofertę tabliczek nadziewanych inspirowanych popularnymi pralinami […]

Kultowe Michałki od ZPC Bałtyk wracają do sklepów

Zakłady Przemysłu Cukierniczego „Bałtyk” powracają do produkcji kultowych cukierków „Michałki Bałtyk”. Będą wytwarzane według tej samej co przed laty, receptury. Już wkrótce będziemy mogli kupić je w sklepach. „Michałki Bałtyk” to połączenie czekolady, orzechów arachidowych i kakaowo-mlecznego nadzienia. Na zewnątrz cukierek oblany jest czekoladą,  wytwarzaną w „Bałtyku” według własnego przepisu. Nadzienie charakteryzuje się dużą zawartością kakao i orzechów arachidowych. Nie ma w nim aromatów, barwników i konserwantów oraz tłuszczów utwardzonych. Powstaje według tej samej, co […]

Czekoladki z Klasą Toffino od Colian

Colian zaskakuje kolejną nowością stanowiącą efekt współpracy marek Goplana i Solidarność. Firma rozszerza kolekcję Czekoladek z Klasą o Czekoladki z Klasą Toffino, które idealnie sprawdzą się jako pomysły na słodkie upominki. Firma Colian przygotowała kolejną niespodziankę dla fanów Goplany i Solidarności. Jej najnowsza propozycja, Czekoladki z Klasą Toffino to gratka dla miłośników smaku toffi i mlecznej czekolady. Nowość stanowi wyjątkowe zestawienie pysznej aksamitnej czekolady Goplana i nadzienia toffi od Solidarności. Czekoladki z Klasą Toffino wyróżniają […]

Eksperci przewidują, że rok 2016 będzie trudny dla producentów słodyczy

Rok 2016 przyniesie rosnącą konkurencję na rodzimym rynku słodyczy i tym samym – konieczność poszukiwania nowych kierunków zbytu. Producenci zmierzą się również z drożejącymi cenami surowców, presją marżową ze strony sieci handlowych oraz napływem tanich słodyczy z Ukrainy. Mimo że aż 91 proc. Polaków przyznaje się do kupowania słodyczy, z czego ponad 30 proc. nabywa je kilka razy w tygodniu, Polska nadal pozostaje w tyle za krajami europejskimi jeżeli chodzi o spożycie wyrobów cukierniczych. Choć w […]

Nestlé chce produkować 100000 ton opakowań mniej do 2017 roku

Firma Nestlé w swoim szwajcarskim laboratorium przeprowadziła niedawno wyjątkowe badania. Wzięła pod lupę 700 tabliczek czekolady, poddając je rozmaitym testom mierzącym wpływ wilgoci, tlenu i światła na produkt. Badanie pozwoli dobrać optymalne opakowania i daty ważności produktów. Do 2017 roku Nestlé chce zmniejszyć ilość wykorzystywanych opakowań aż o 100 000 ton! Jak bardzo czekolada wrażliwa jest na wilgoć, tlen czy światło, sprawdzali naukowcy z Nestlé Research Center w  Lozannie. Do tej pory nikt na taką […]

Nowe piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie od Lambertz

Marka Lambertz specjalizuje się w piernikowym asortymencie od 300 lat. W jej bogatej ofercie znajdziemy zarówno pierniki nadziewane, lukrowane, jak i klasyczne – oblane jedynie najwyższej jakości czekoladą. Piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie Lambertz w opakowaniu 250 g to prawdziwa klasyka piernikowego gatunku. To mięciutkie i rozkosznie rozpływające się w ustach przysmaki, doskonale wypieczone i idealnie pulchne. Pięknie się prezentują, a ich cynamonowe, anyżowe, goździkowe oraz imbirowe zapachy rozkosznie nęcą zmysły już od uchylenia opakowania. Piernikowe […]

Nowa odsłona Mieszanki Teatralnej marki Goplana

Kultowa Mieszanka Teatralna Goplana jest dostępna w nowej odsłonie. Cukierki mają zmienione kształty i zyskały odświeżone, bardziej eleganckie, opakowanie. Marka Goplana odświeżyła kultową Mieszankę Teatralną. Znana i ceniona od pięćdziesięciu lat, kompozycja cukierków przeszła metamorfozę. Obecnie propozycja obejmuje najbardziej lubiane przez konsumentów, cukierkowe kreacje: Makbet, Hamlet, Ofelia i Merkucjo, wyróżniające się niepowtarzalnym smakiem. Makbet urzeka arachidowo-kakaowym wnętrzem, Hamlet kryje w sobie głęboki, truflowy smak, Ofelia oczarowuje delikatnością kokosu, a Merkucjo skrywa orzechowo-śmietankowe nadzienie. Kwartet z […]

Goplana i Solidarność w jednej kampanii telewizyjnej

Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są sztandarowe produkty obu marek. Grupa Colian posiada bogate portfolio rozpoznawalnych produktów spożywczych. W ofercie firmy znajdują się słodycze doskonale znane konsumentom pod silnymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Akuku!, Familijne, Jeżyki. Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady „Goplana” i nadzień „Solidarności”. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15’’ […]