Przez dwa dni (19-20.11.2014) Centrum EXPO XXI w Warszawie było miejscem, gdzie przedstawiciele sieci handlowych prowadzili rozmowy biznesowe z wystawcami i dostawcami dla branży retail. Zapoznali się z nowościami i trendami wyposażenia i projektowania sklepów oraz uczestniczyli w inspirujących konferencjach i praktycznych warsztatach. Na Targach RetailShow ponad 150 wystawców z Polski i zagranicy zaprezentowało ofertę w zakresie wyposażenia i aranżacji sklepów. RetailShow to największe targi wyposażenia, technologii i usług dla handlu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. […]
Na rynku polskim już wkrótce pojawi się nowa sieć polskich supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której Prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo. Nowa nazwa Mila wraz z hasłem „Zakupy, aż miło” to zobowiązanie wobec Klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, […]
Wybierając produkty ekologiczne warto sięgnąć po znanych i cieszących się pozytywną opinią producentów. Taką sławą bez wątpienia może cieszyć się firma Bio Planet, która od kilku lat jest niekwestionowanym liderem w produkcji i dystrybucji produktów ekologicznych w Polsce. Firma od prawie 10 lat z największą dokładnością, zaangażowaniem i oddaniem próbuje zmienić przyzwyczajenia żywieniowe Polaków i przekonać nas, że produkty ekologiczne to nie „przysłowiowa ściema”, a efekt ciężkiej i długotrwałej pracy wielu podmiotów. Nowością w ofercie […]
2,729 mld zł – tyle Nestlé w Polsce wydało w ciągu 2 lat (2012 – 2013) na zakupy od krajowych dostawców. To ponad 70% budżetu zakupowego firmy w tym czasie. Kwota ta trafiła do ponad 6000 polskich dostawców firmy. Nestlé w Polsce pozyskuje od lokalnych dostawców aż od 50 do 70% surowców i opakowań. Tworzy to wspólną wartość i wspiera polskie rolnictwo, a przez to całą polską gospodarkę. Kontynuacja utrzymania udziału surowców z Polski w produkcji Nestlé […]
Firma Unilever wprowadziła na rynek nowe, ekologiczne kostki rosołowe Knorr: Rosół z kury Knorr oraz Rosół warzywny Knorr. Zdobyły one specjalny atest, czego dowodem jest umieszczony na opakowaniu znak Rolnictwa Ekologicznego. Składniki rolne użyte przy produkcji kostek rosołowych Knorr: Rosołu z kury i Rosołu warzywnego są ekologiczne. Specjalne oznaczenie na opakowaniach potwierdza, że zostały one pozyskane z certyfikowanych ekologicznych upraw i hodowli. Przykładowo składniki roślinne pochodzą z upraw nawożonych poprzez ekosystem gleby, a techniki uprawy zapobiegają […]
Producent wędlin premium – Chrzanowska Manufaktura Wędlin – wprowadza nową linię bezglutenowych kiełbasek Degustino dedykowaną dzieciom. Kiełbaski Degustino Kids to zdrowe i smaczne rarytasy dla najmłodszych, dostępne w dwóch wersjach: z szynki wieprzowej i z filetem z kurczaka. Kiełbaski Degustino Kids to wyśmienite wędliny produkowane z wyselekcjonowanego mięsa, o dużej mięsności – zawierają aż 93% mięsa. Delikatny smak , tak charakterystyczny dla nich, uzyskały dzięki wykorzystaniu w produkcji wyłącznie naturalnych przypraw. Kiełbaski Degustino są pasteryzowane jak […]
Gratka dla osób lubiących makaron. Od pewnego czasu marka makaronów Mamma Mia! jest dostępna w nowych, ładniejszych opakowaniach. Po prawie roku obecności na polskim rynku Mamma Mia! na dobre zagościła już w naszych domach i wprowadziła do nich wysoką jakość, zdrowie i smak, któremu nie oprze się żaden Makaroniarz. Produkt dedykowany jest wszystkim smakoszom makaronu – dla Makaroniarzy. Ponieważ to właśnie konsument jest najważniejszy, dlatego producent nieustannie dba o jakość makaronu Mamma Mia!, produkowanego w 100% z […]
20 listopada o godzinie 8:00 przy ul. Zakładowej 17 zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl! Będzie to największa placówka tej sieci w Łodzi. Podczas uroczystego otwarcia dla wszystkich Klientów organizatorzy przygotowali liczne atrakcje oraz promocje! Z okazji otwarcia nowego obiektu zostanie przygotowany festyn z wieloma atrakcjami! Wszyscy Klienci będą mogli wziąć udział w kulinarnym show – degustacji wyśmienitych potraw przygotowanych z produktów dostępnych w sklepach sieci Lidl. Ponadto barmani i bariści częstować będą aromatyczną kawą. Dla najmłodszych gości […]
Milka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem. Szlachetni i delikatni Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości […]
Mokate, znany polski i europejski producent kaw i herbat, to czołowy gracz na rynku herbaty w Polsce. Jego marka Minutka jest trzecim najlepiej sprzedającym się brandem (nie licząc marek własnych), a Minutka czarna w opakowaniu zawierającym 100 torebek to najchętniej kupowana herbata w naszym kraju (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż ilościowa w okresie DJ-AS 2014 w kategorii herbat, rynek z wyłączeniem marek własnych) Według danych GUS, w zeszłym roku Polska sprowadziła […]