Milka wspiera akcję Szlachetna Paczka

Milka Szlachetna PaczkaMilka wspiera ogólnopolską akcję Szlachetna Paczka – inicjatywę, która co roku angażuje tysiące ludzi w całej Polsce. Aby organizacja i jej wolontariusze mogli przez cały rok aktywnie działać, Milka przekazała pół miliona złotych. Poprzez nowy, świąteczny spot reklamowy, dedykowane materiały POS oraz stronę internetową www.fioletowastrona.pl marka chce także zachęcić Polaków do wsparcia akcji i przypomnieć, że pomoc ma szczególnie silną moc, kiedy pomaga się razem.

Szlachetni i delikatni

Delikatność, szlachetność i chęć pomocy innym to wartości bliskie Szlachetnej Paczce, ale też Milce. A pomaganie jest wyjątkowo skuteczne, kiedy pomaga się razem. Z tego powodu Milka wspiera tych, którzy mają otwarte serca i sprawiają, że świat staje się lepszym miejscem. O kogo chodzi?

O wolontariuszy, którzy decydując się zaangażować w działania Szlachetnej Paczki inspirują innych do pomocy. Wszyscy oni tworzą drużynę Szlachetnych i Delikatnych. Aby PACZKA mogła działać przez cały rok, nie tylko w okresie Świąt, Milka przekazała pół miliona złotych na codzienną działalność organizacji i wolontariuszy.

Zachęcamy wszystkich, którzy mają w sobie Szlachetność i Delikatność do włączenia się do akcji. Niezwykłe jest to, że każdy z nas może się zaangażować i to na wiele różnych sposobów. Można zorganizować paczkę dla potrzebującej rodziny, kupić cegiełkę albo podczas zakupów wybrać produkty Milka na Święta i także w ten sposób wesprzeć tę niezwykłą akcję.

– mówi Małgorzata Chojnacka, Brand Manager Milka, Mondelez Polska S.A.

Reklama TV:

Jak działa Szlachetna Paczka?

Szlachetna Paczka to ogólnopolski projekt pomocy realizowany przez Stowarzyszenie WIOSNA. To inicjatywa, która jednoczy zwykłych ludzi i pomaga potrzebującym. Około miesiąca przed Bożym Narodzeniem darczyńcy mogą wybrać konkretną rodzinę i przygotować dla niej dedykowaną paczkę na Święta. Paczki w zeszłorocznej edycji otrzymało ponad 17,5 tysiąca rodzin. W tym roku Szlachetna Paczka obejmie pomocą ponad 18 tysięcy rodzin, które odwiedzi 10 000 wolontariuszy. Ośrodki paczki powstaną w prawie 600 miejscach w Polsce. Swój udział można zgłaszać od 22 listopada poprzez stronę www.szlachetnapaczka.pl. Na pomoc czeka 18 tysięcy rodzin z całej Polski.

Mondelez Polska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Boże Narodzenie, Boże Narodzenie 2014, Czekolada, Fioletowa Strona, Małgorzata Chojnacka, Milka, Mondelez, Mondelez Polska, Prezenty, Producent czekolady, Słodycze, Święta
40 lat marki Kinder Niespodzianka

W październiku marka Kinder Niespodzianka obchodziła w Polsce swoje 40-te urodziny. Przez cztery dekady jej produkty nieustannie się zmieniały, dopasowując...

Zamknij