Forum Polskiego Handlu postuluje o kwotę wolną od podatku w wysokości 300 mln euro rocznie

Forum Polskiego Handlu uważa, że wprowadzenie nowego podatku obrotowego dla handlu powoduje wiele niepotrzebnych emocji, wymaga czasochłonnych i dogłębnych analiz, wnikliwego zbadania rynku w Polsce, opracowania reguł oraz definicji dotyczących branży, Forum Polskiego Handlu rekomenduje do rozważenia przez Władze RP: Odstąpienie od wprowadzenia dodatkowego opodatkowania handlu w roku 2016. Zamiennie, w roku 2016 podwyższyć podatek VAT o 0,3%, co zapewni Rządowi RP planowane i zabudżetowane wpływy z przeznaczeniem na ważne cele społeczne (tymczasowo, tylko na rok […]

Branża piwowarska wstępnie podsumowała rok 2015

W ciągu minionych dwunastu miesięcy browary sprzedały 39,8 mln hektolitrów piwa (włącznie z eksportem), to jest o 0,7% więcej niż w 2014 r. W opinii Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego (branża piwowarska) – Browary Polskie krajowy rynek piwa jest już rynkiem dojrzałym i nasyconym, a jego dalszy rozwój będzie zmierzał w kierunku dywersyfikacji oferty produktowej, w odpowiedzi na rosnące wymagania konsumentów, coraz bardziej świadomych i otwartych na piwne innowacje oraz piwa o mniejszej zawartości alkoholu. Po […]

Delecta prezentuje Zbożowe ciasteczka

Delecta wprowadza do oferty chrupiące Zbożowe ciasteczka z unikalną kompozycją 5 zbóż: pradawnego amarantusa, orkiszu, owsa, żyta i pszenicy. Zbożowe ciasteczka to pierwsze tego rodzaju ciasteczka do domowego wypieku, dostępne na polskim rynku. Szlachetne składniki i mnóstwo możliwości połączeń z ulubionymi dodatkami  stanowią o wysokim potencjale sprzedażowym nowego produktu. Delecta zaprasza do inspirującej zabawy w pieczenie i odkrywanie smaków. Przygotowanie Ciasteczek zbożowych jest bardzo proste, wystarczy dodać podstawowe składniki. Za każdym razem można urozmaicić ich smak wybranymi […]

Firma Profi z nową stroną internetową

Z początkiem lutego br. wystartowała nowa strona internetowa firmy Profi. Zmienił się wygląd i układ treści oraz dołączone zostały nowe funkcjonalności. Nowa witryna to efekt dynamicznego rozwoju firmy, która od kilu lat sukcesywnie poszerza gamy istniejących produktów oraz wchodzi w nowe kategorie rynkowe. Nowa strona to odświeżony sposób prezentacji wszystkich produktów Profi oraz większa ilość informacji, zdjęć, grafik i filmów video. Strona wzbogacona jest o poradniczy blog, pod hasłem „Odzyskaj dzień”, którego narratorem jest rodzina Zabieganych. Strona […]

Octim odświeża wizerunek, ale zachowuje ten sam tradycyjny smak

Firma Octim zakończyła właśnie proces rebrandingu swoich dwóch kluczowych grup produktów – octów i musztard. To pierwszy etap  zmian związanych z wprowadzeniem całościowego nowego wizerunku firmy. Producent octów, musztard i ketchupów z Olsztynka działa na rynku od 1965 r. Odświeżenie logo oraz wprowadzenie nowych etykiet produktów związane jest z rozwojem firmy oraz dynamiczną rozbudową sieci dystrybucji. Opracowanie nowego wizerunku marki Octim powierzono agencji brandingowej Brandy Design, która jest laureatem wielu branżowych nagród, m.in. Effie Awards, która to […]

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo Andy’s ESB

Browar Pilsweizer z Grybowa wprowadza na rynek niezwykle ciekawą propozycję dla konsumentów poszukujących nowych smaków piwnych – piwo z kategorii extra special bitter pod marką Andy’ ESB. Jest to pierwsze piwo górnej fermentacji w ofercie tego browaru. Pilsweizer liczy na zainteresowanie nowym piwem zarówno ze strony kobiet jak i mężczyzn. Jego cena detaliczna wyniesie ok. 7 zł. Jak mówią przedstawiciele browaru, Andy’s ESB to piwo będące hołdem dla starych angielskich mistrzów piwowarstwa i wierne oryginalnym tradycyjnym angielskim recepturom. To […]

Wybór oprogramowania do zarządzania sprzedażą detaliczną a główne trendy retail na rok 2016

Multichannel, omnichannel, grywalizacja, sprzedaż mobilna, social media, showrooming, Big Data. To tylko niektóre z trendów, jakie pojawiły się wraz z rozwojem sprzedaży detalicznej. Digitalizacja rynku sprawiła, że właściciele sklepów muszą zmienić swoje podejście do procesu sprzedaży. Aby nadążać za wyzwaniami rynku warto pomyśleć o nowoczesnym oprogramowaniu do zarządzania sprzedażą detaliczną. Jak kupuje współczesny klient? Proces zakupowy znacząco się zmienił. Zmieniły się oczekiwania klientów. Wymagają oni więcej, nie tylko od samego produktu, ale również od obsługi […]

Królewska Wielkanoc z Majonezem Królewskim Tarsmak

Wielkanoc to czas, kiedy na polskich stołach królują tradycyjne potrawy i przekąski z jaj,  których niezbędnym dodatkiem jest majonez. Jego nazwa pochodzi od francuskiego słowa moyeu, co oznacza żółtko. Nic dziwnego – to właśnie żółtka jaj są jednym z jego podstawowych składników. Z myślą o wszystkich, którzy nie wyobrażają sobie uroczystego śniadania bez smaku majonezu, firma Tarsmak przygotowała Majonez Królewski. To produkt z kategorii premium, skomponowany z najwyższej jakości składników. Tworzą go pieczołowicie dobrane proporcje […]

Gorący Kubek Knorr w nowej odsłonie i bez glutaminianu sodu

Suszone warzywa i zioła pochodzące ze zrównoważonych upraw stanowią o wyjątkowości i smaku nowego Gorącego Kubka Knorr. Udoskonalona receptura produktu, bez  glutaminianu sodu i z większymi kawałkami warzyw i ziół, już teraz dostępna jest w odświeżonym graficznie opakowaniu. Smacznego! Już pierwsze spojrzenie na Gorący Kubek Knorr pozwala zauważyć gruntowną przemianę produktu. Bardziej naturalnie wyglądające i nowoczesne opakowanie jest tylko jedną z kilku wprowadzonych zmian. Zmieniona kompozycja Gorącego Kubka, bazująca na składnikach pochodzących ze zrównoważonych upraw, pozwoliła zachować […]

Wstążki w wersji premium – włoski makaron Pappardelle marki DeCecco

Nazwa włoskiego makaronu Pappardelle wywodzi się od słowa pappare, które znaczy pałaszować. Wyraźnie wskazuje ona na to, jak dużym uwielbieniem specjał ten cieszy się pośród mieszkańców słonecznej Italii. Dzięki marce DeCecco wyśmienity smak makaronu Pappardelle możemy poznawać również w zaciszu własnego domu. Szerokie wstążki, stworzone w zgodzie z tradycyjną włoską recepturą, poskromią nawet największy apetyt oraz wypełnią nasze menu głębią śródziemnomorskich aromatów. Maximum smaku Makarony marki DeCecco słyną przede wszystkim z prawdziwie włoskiego smaku, który […]