Dżem z fig Owocowa Rozkosz – egzotyka w słoiczku

Dżem z fig - Owocowa Rozkosz

Znana i ceniona na rynku marka Owocowa Rozkosz wprowadziła do swojej oferty kolejną, niezwykle ciekawą nowość! Oryginalny w smaku, niskosłodzony Dżem z fig właśnie zasilił popularną i bogatą linię niskosłodzonych dżemów tej marki. Nowy DŻEM Z FIG Owocowa Rozkosz przygotowany został ze starannie wyselekcjonowanych i dobranych w odpowiednich proporcjach owoców.  Niespotykana nowość marki Owocowa Rozkosz, dzięki swojej oryginalnej recepturze oraz słodziutkim, egzotycznym figom – gwarantuje niepowtarzalne doznania smakowe, które z pewnością sprawią ogromną przyjemność każdemu […]

Owocowa moc FRUGO w nowej formie lodopaku!

FRUGOlody czteropak

FRUGO powraca w nowym, lodowym wydaniu! Po sukcesie żelek oraz sorbetów nadszedł czas FRUGO lodów. Mroźna wersja orzeźwiającego FRUGO dostępna jest w czterech soczystych kolorach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Lody sprzedawane są we FRUGOpakach, zawierających cztery kubeczki po 130 ml. Znaleźć je można w sieciach Freshmarket oraz Żabka. Lodowe wydanie FRUGO uderza w czterech energetycznych kolorach oraz smakach: zielonego lulo, białego liczi, pomarańczowej passiflory oraz żółtej papai. Soczyste barwy zawitały również na […]

Bakoma promuje jogurty o niskim indeksie glikemicznym

Bakoma

Kampania promująca jogurty Bakoma Premium Frutica w Internecie wkracza w drugi etap. Po części wizerunkowej wprowadzającej ten kobiecy produkt na rynek, Bakoma stawia na edukację swoich konsumentek wyjaśniając, jakie znaczenie dla procesu zdrowego odżywiania ma indeks glikemiczny. Po półrocznej kampanii nieidealna.pl mającej na celu obalenie stereotypu „kobiety idealnej”, Bakoma rozpoczęła popularyzację pojęcia „indeks glikemiczny” (IG), które stało się USP (Unique Selling Point)  tej część kampanii. Celem działań edukacyjnych jest zwiększenie świadomości kobiet w zakresie zdrowego […]

Słodko – nie zawsze znaczy niezdrowo

Galaretka z owocami

Lizaki, czekolady, batoniki – każda mama wie, że bez tego dziecko ze sklepu nie wyjdzie. Ale każda świadoma mama wie także, że słodycze dziecku ani jej samej nie służą.  Być może warto więc poświęcić czas, żeby samemu przygotować pyszne słodkości, które dziecku nie zaszkodzą, a wręcz uzupełnią braki witamin w organizmie? A i mama będzie mogła zjeść ze smakiem i bez obaw o dodatkowe centymetry w biodrach! Nie ma chyba dziecka, które nie lubi galaretek. […]

Lidl odkrył potencjał w sprzedaży wina

Amarone della Valpolicella Classico 2008

W Polsce sprzedaż win będzie systematycznie rosnąć. Prognozy Euromonitor International na temat rynku wina w Polsce wskazują, że w ciągu zaledwie czterech lat możemy liczyć na ponad 30% wzrost sprzedaży klasycznych win gronowych, która w 2016 roku ma osiągnąć około 131 mln litrów. Na bazie popularności szerokiej oferty wysokojakościowych win francuskich, która zadebiutowała w Lidlu 1 października br., kolej na wina włoskie i hiszpańskie, z przewagą tych pierwszych. Już w najbliższy poniedziałek, 22 października, w […]

Włoski sposób na pomidora – Pomidory krojone Valfrutta​

Valfrutta krojone pomidory z bazylią i z ziołami

Valfrutta to włoska marka, produkująca najwyższej jakości przetwory owocowe i warzywne. Jej specjalnością jednak jest dostarczanie na śródziemnomorskie stoły wyrobów z pomidorów. Powoli dojrzewające w łagodnym słońcu Italii, warzywa te posiadają niepowtarzalny smak oraz wiele wartości odżywczych i witamin. Dzisiaj Valfrutta proponuje Krojone pomidory z czosnkiem, bazylią lub z ziołami. W każdej z puszek zamknięte zostały pokrojone w kostkę i pozbawione skórki pomidory odmiany okrągłej, stanowiące aż 75% całej zawartości opakowania. Reszta to gęsty, naturalny […]

Firmy spożywcze doceniają Facebooka

Zestawienie od ZPC Brześć - najwięksi na Facebooku

Facebook jest coraz mocniej wykorzystywany przez firmy spożywcze w celu zwiększenia sprzedaży oraz przywiązania klientów do swojej marki. Rosnące znaczenie social mediów w Polsce widać zarówno na przykładzie gigantów jak i mniejszych przedsiębiorstw. Według badań opublikowanych przez portalspozywczy.pl w październiku 2011 r. aż 97% ankietowanych stwierdziło, że kontakt z marką w Internecie miał wpływ na zakup danego produktu. Pokazuje to jak duże znaczenie ma Internet w kontekście promocji produktów. Rozwój social mediów w branży spożywczej […]

Dżem AGREST Z KIWI – zaskakujące połączenie, zaskakujące orzeźwienie

Dżem AGREST Z KIWI Owocowa Rozkosz

Marka Owocowa Rozkosz ponownie wzbogaciła swoje portfolio o kolejną zaskakującą nowość w cenionym przez konsumentów segmencie dżemów niskosłodzonych. Na sklepowych półkach właśnie pojawił się nowiuteńki, niskosłodzony Dżem z agrestu i kiwi Owocowa Rozkosz, będący bez wątpienia propozycją dla tych, którzy od dżemu wymagają nieco więcej niż tylko tradycyjnego smaku truskawki czy wiśni i otwarci są na niezwykłe połączenia owoców. Kwaskowaty smak kiwi wzmocniony został orzeźwiającym aromatem agrestu, dając połączenie niecodzienne ale niezwykle smaczne. Egzotyczna nutka południowego […]

Nowość: Pomysł na… desery bez pieczenia od Winiary

Pomysł na... Torcik Królowej

Pyszne zwieńczenie rodzinnego obiadu, słodka nagroda za sukces w pracy lub szkole, dodatek do kawy podczas pogaduszek z przyjaciółką. O czym mowa? O deserze! Mamy słabość do słodkości i lubimy zachwycać nimi najbliższych. W poszukiwaniu pomysłów na pyszny i zaskakujący deser wertujemy książki kucharskie, śledzimy strony internetowe, podpytujemy koleżanki. Dzięki nowym, łatwym w przygotowaniu ciastom bez pieczenia WINIARY POMYSŁ NA… poszukiwania można uznać za zakończone sukcesem. WINIARY POMYSŁ NA… ciasta bez pieczenia to trzy wyjątkowe […]

SPAR na targach i konferencji

SPAR targi

Zbliżające się coraz większymi krokami otwarcie 100 sklepu SPAR było okazją do podsumowania działalności sieci i przedstawienia perspektyw rozwoju na najbliższe lata. Odbyło się to podczas konferencji zorganizowanej w hotelu Gołębiewski. Wszyscy prelegenci byli zgodni co do tego, że przyjęty plan rozwoju sieci SPAR był krokiem w dobrym kierunku. Potwierdzeniem tego jest nie tylko rekordowa liczba sklepów, które zostaną otwarte w tym roku, ale również ich rosnąca rentowność. Ten dynamiczny rozwój był możliwy przede wszystkim […]