Carrefour Polska i Lukoil Polska rozwijają partnerstwo, w wyniku którego klienci stacji mogą korzystać już z 22 sklepów franczyzowych Carrefour Express na stacjach paliw. Nowoczesne obiekty należące do koncernu zyskały nowy atut – szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Partnerzy wspólnie przygotowali innowacyjny koncept sklepu dla stacji paliw, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz ułatwić codzienne zakupy. Carrefour Express na stacjach LUKOIL to innowacja, która łączy […]
Nowa linia wyrobów mięsnych Natura firmy Nove, w tym Schab, to produkty stworzone przy użyciu naturalnych ekstraktów i wyciągów, wyselekcjonowanych żywych kultur bakterii i aceroli. Produkowane są bez dodatku środków chemicznych: barwników, fosforanów, sztucznych konserwantów i przeciwutleniaczy. Wyniki badań inspekcji nadzorujących rynek żywności mówią same za siebie – jakość sprzedawanych artykułów mięsnych z roku na rok się pogarsza, co powoduje spadek zaufania konsumentów. Liczne „afery mięsne” podważające jakość oferowanych wyrobów, brak przejrzystej informacji o składnikach i wartościach […]
W październiku wystartowało silne wsparcie komunikacyjne dwóch nowych segmentów serów twarogowych Hochland – plastrów i krążków. Ogólnopolska kampania potrwa do końca listopada i obejmuje TV, radio i outdoor. Kampania telewizyjna realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin największej oglądalności. Kampania radiowa zaplanowana została w dwóch głównych stacjach – RMF oraz Radio Zet – ze znaczącym wsparciem w stacjach lokalnych (ok 120 stacji). Z kolei outdoor obejmuje 1300 […]
Złote Misie Haribo towarzyszą wielu wyjątkowym chwilom, w tym największym świętom rodzinnym. Firma Haribo na szczególny czas Bożego Narodzenia przygotowała specjalną limitowaną serią produktową – Weinachtsbaeren (Bożonarodzeniowe Złote Misie). Z okazji świąt Bożego Narodzenia wszyscy miłośnicy kultowych Złotych Misiów będą mogli cieszyć się smakiem ulubionych żelków również w nowej wersji. Na głowach Złotych Misiów pojawiły się mikołajowe czapki. Podczas Świąt produkt występuje w niecodziennym, granatowym opakowaniu ze świecącymi gwiazdkami oraz Misiem Haribo w stroju świętego […]
Firma Jawo – producent produktów mrożonych – ręcznie robionych pierogów, dań ziemniaczanych oraz potraw na patelnię przygotował wizerunkową kampanię reklamową, którą będziemy mogli obejrzeć jesienią br. Jest to kampania obejmująca sponsoring programów w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych. Billboardy sponsorskie ukażą się na antenach: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 i TVN Style i będą emitowane w październiku br. W swojej ofercie firma JAWO ma ponad 30 produktów, od pierogów wytrawnych i na słodko, przez kluski śląskie, […]
Podczas odbywającego się w Rzeszowie Golden Beer Poland 2013 Książęce otrzymało trzy medale zdobywając całe podium w kategorii „Ciemny lager”. To kolejna prestiżowa nagroda dla Książęcego po medalach International Beer Challenge 2013 oraz „Chmielakach Krasnowstawskich”. Golden Beer Poland 2013 jest konkursem, w którym oceny dokonują eksperci i znawcy piwa. Do konkursu polskie browary zgłosiły 80 piw, które startowały w 14 kategoriach. Ocena piwa dokonana została przez zespół jurorów, którzy ocenili wygląd, smak, aromat oraz tzw. […]
BLACK Energy Drink – lider napojów energetycznych – ponownie zaskakuje. Na sklepowe półki trafił właśnie BLACK ROYAL – mocny, aromatyczny energetyk, z lekko cierpką nutą. Limitowana edycja napoju inspirowana kultowym drinkiem Cosmopolitan to niespodzianka dla fanów marki przygotowana specjalnie na 15. urodziny firmy Żabka Polska, właściciela sieci sklepów Żabka i Freshmarket. Wyjątkowa edycja BLACK Energy Drink dostępna będzie wyłącznie przez najbliższe dwa tygodnie w sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce. Nowy BLACK ROYAL to […]
Grupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Domestos na ulicach największych polskich miast. Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek innowacyjny produkt marki. Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast. Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też […]
Delecta wprowadza na rynek dwa nowe kisiele instant z linii Owocowy kubek. Intensywny smak czarnej porzeczki i żurawiny, duże kawałki owoców i dodatek witaminy C to wyróżniki nowych deserów. Produkty z wysokim potencjałem sprzedażowym w sezonie jesienno-zimowym, wspierane kampanią reklamową w prasie konsumenckiej i branżowej. Owocowy kubek o smaku czarnej porzeczki Delecta to jedyny porzeczkowy kisiel instant, dostępny na polskim rynku. Kawałki owoców podkreślają kwaskową nutę porzeczek, nadając przekąsce orzeźwiający charakter i wyrazistość. Owocowy kubek […]
W związku z prowadzoną przez markę Chiquita kampanią billboardową „Nic nie smakuje tak jak Chiquita”, postanowiliśmy zadać kilka pytań szefowi polskiego oddziału tej bananowej marki. Mirosław Szul: Chiquita to marka bananów znana na całym świecie. Jakie czynniki sprawiły, że pozycja Chiquity na rynku bananów jest tak silna? Marcin Nowak, Prezes Chiquita Poland sp. z o.o.: Niebieska naklejka Chiquita na bananie to gwarancja jakości i najlepszego smaku. Znają ją konsumenci niemal na całym świecie. Firma Chiquita ma […]