Kampania billboardowa marki Domestos

Domestos wirująca kostkaGrupa Ströer realizuje niestandardową kampanię reklamową marki Domestos na ulicach największych polskich miast.

Od kilku dni na ulicach wybranych miast uwagę kierowców i przechodniów przyciągają oryginalne osiemnastometrowe tablice z wirującą kostką toaletową marki Domestos. Są one częścią kampanii wprowadzającej na rynek innowacyjny produkt marki.

Ruchome tablice ulokowane są w sześciu głównych aglomeracjach, natomiast towarzyszące im tradycyjne nośniki typu premium, obejmują osiem miast.

Za pomocą niestandardowych nośników chcieliśmy nie tylko przyciągnąć uwagę naszych konsumentów, ale też pokazać im realne działanie nowej kostki. Pierwsze reakcje rynku upewniają nas, że pomysł nietypowej kampanii okazał się strzałem w dziesiątkę.

– mówi Marta Ostrowska, Brand Manager marki Domestos.

Kampania wirujących kostek Domestos potrwa do końca października. Zrealizowała ją Grupa Ströer, a media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Ströer

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Artykuł chemiczne, Chemia gospodarcza, Domestos, Marta Ostrowska
Delko logo
Delko rezygnuje ze sklepów własnych

Zarząd Delko S.A. po przeprowadzeniu szeregu analiz dotyczących wdrażanego projektu rozwoju własnej sieci sklepów detalicznych zdecydował, że korzystniejsze dla rozwoju...

Zamknij