Ogólnopolski projekt detaliczny Blue Stop to nowa propozycja spółki Delko adresowana nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów, które w swoim asortymencie posiadają artykuły chemiczne i drogeryjne. To obecnie jedyne na rynku rozwiązanie adresowane do tak szerokiej grupy sklepów. Blue Stop to propozycja dla handlowców świadomych korzyści z działania w grupie, a jednocześnie ceniących sobie niezależność w prowadzeniu własnego biznesu. Przygotowania do uruchomienia projektu trwały przez cały ubiegły rok. W tym czasie prowadzono rozmowy z […]
Sieci handlowe
W 2012r. obroty Grupy Muszkieterów wzrosły o 5,6 %, a w ciągu trzech lat zanotowano wzrost o 15%, dzięki czemu Grupa potwierdziła właściwy wybór strategii. Sieć Intermarché zanotowała we Francji wzrost o 7,4% (bez stacji paliw), co w sektorze spożywczym przełożyło się na zwiększenie udziału w rynku o + 0,7 punktu procentowego. Łącznie sieć Intermarché osiągnęła udziały w rynku na poziomie 14%. Zakłady przemysłowe Grupy Muszkieterów zanotowały wzrost na rekordowym poziomie: 7,8%. Muszkieterowie w 2013 […]
W styczniu br. Żabka Polska zwiększyła liczbę sklepów Żabka oraz Freshmarket o kolejnych 39 nowych placówek, zbliżając się tym samym do przekroczenia liczby 3000 sklepów. Dzięki wsparciu funduszu MID Europa Partners, Żabka Polska w nadchodzących pięciu latach przekaże na inwestycje półtora miliarda złotych. Jednym z kluczowych aspektów rozwoju będzie wzrost liczby placówek – zarówno organiczny jak i poprzez akwizycje. W ciągu kolejnych 5 lat w Polsce będzie otwartych w sumie 5000 sklepów Żabka i Freshmarket. Dzięki zwiększeniu naszych zdolności operacyjnych możemy równolegle rozwijać sieci Żabka i Freshmarket. W minionym […]
Supermarkety SPAR, to sklepy oferujące pełen zakres produktów i idealnie nadające się do rodzinnych zakupów. Trzy nowe sklepy w tym właśnie formacie miały swoją premierę w Sędziszowie Małopolskim, Niepołomicach i Krośnie. Największy sklep w Niepołomicach (uruchomiony w ramach współpracy z GS Niepołomice) ma powierzchnię 600 metrów kwadratowych. Placówki w Krośnie i Sędziszowie dysponują odpowiednio 240 i 320 metrami powierzchni sprzedażowej. We wszystkich zapewniono możliwość dokonania zakupów na stoiskach mięsno – wędliniarskim, , owocowo – warzywnym, […]
Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “My Polacy tak mamy!”. Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów. Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie […]
Zgodnie z zapowiadaną strategią dynamicznego rozwoju sieć SPAR kontynuuje zwiększanie liczby placówek. Kolejne sklepy uruchomione zostały w miejscowościach Olszyny i Siedliska. Sklep w miejscowości Olszyny zlokalizowany jest na stacji benzynowej przy trasie Tarnów – Nowy Sącz. SPAR Express – w takim bowiem formacie funkcjonuje uruchomiona placówka – posiada w swojej ofercie szeroki asortyment produktów nabiałowych, mięsno – wędliniarskich i owocowo – warzywnych. Klienci mogą tam również dokonać zakupów na stoisku monopolowym i zaopatrzyć się w […]
Drogerie Rossmann znalazły się w „złotej dziesiątce” sklepów, których nazwy najczęściej pojawiają się w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych. Z wyników badań przeprowadzonych przez OC&C Strategy Consultants na grupie 25 tys. respondentów wynika, że drogerie Rossmann są trzecim najchętniej wybieranym miejscem zakupów, tuż po Allegro i Ikei. Dodatkowo marka jest jedną z najczęściej pojawiających się w mediach. Analiza przeprowadzone przez Press-Service Monitoring Mediów wskazała, że Rossmann znalazł się w 2012 roku na siódmym miejscu wśród marek […]
Tym, którzy poszukują bezpiecznej i atrakcyjnej formy inwestowania kapitału, firma Czerwona Torebka proponuje zakup lokali handlowych i usługowych. Wszystko w ramach dynamicznie rosnącej platformy handlu detalicznego jaką są pasaże handlowe funkcjonujące pod tą samą nazwą. Nowy produkt inwestycyjny oferowany przez Czerwoną Torebkę, to nie tylko alternatywa dla lokat bankowych, obligacji czy nieruchomości mieszkaniowych pod wynajem, ale również dobry sposób na nabycie dochodowej nieruchomości komercyjnej. Spółka zapewnia roczną stopę zwrotu na poziomie 8 % przez okres […]
LD Holding, operator sieci handlowych pod nazwą eLDe, Sieć 34 i Livio, na lata 2013-2014 zaplanował informatyzację sklepów franczyzowych, mającą na celu usprawnienie działania sieci. Rok 2012 spółka zakończyła z liczbą 300 zinformatyzowanych sklepów – w latach 2013-2014 informatyzacja obejmie kolejnych 350 sklepów. Koszt tego etapu inwestycji wyniesie około 3 milionów złotych. Projekt informatyzacji w latach 2013-2014 roku jest kontynuacją rozpoczętej w 2011 integracji informatycznej w jeden system informacji (ERP) całego LD Holding. Integracja miała […]
Razem można więcej! Po raz kolejny udowodniła to sieć Lidl grając wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Zbiórka w sklepach sieci rozpoczęła się 7 stycznia i trwała przez cały tydzień poprzedzający 21. Finał WOŚP. Dzięki otwartym sercom Klientów, zaangażowaniu Pracowników oraz wsparciu firmy Lidl, podczas tegorocznej zbiórki zebrano aż 1 700 000 zł, co zwiększa ogólną kwotę przekazaną przez Lidl na konto Fundacji WOŚP do 5 600 000 zł. Środki zebrane podczas 21. Finału zostaną […]