Już 23 października o godzinie 7:00 przy ul. Obornickiej 127 w Suchym Lesie zostanie otwarty nowy sklep sieci Lidl! Z okazji uroczystego otwarcia dla wszystkich Klientów sieć przygotowała liczne atrakcje oraz promocje! Suchy Las jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się podpoznańskich gmin. Na mapie licznych punktów handlowych i usługowych w tej okolicy pojawił się również sklep sieci Lidl. Pierwszy obiekt Lidla w Suchym Lesie zlokalizowany przy ul. Obornickiej 127, ma blisko 1300 m2 powierzchni. Do obsługi […]
Aktualności
Na rynku pojawił się czwarty, oryginalny smak kiełbasek od Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin – Degustino z szynki. To produkt o wysokiej, bo, aż 93% zawartości mięsa sprzedawany w wygodnych opakowaniach po 120 gramów. Zgodnie z zapowiedzią rozwijamy ofertę konfekcjonowanych kiełbasek Degustino. Teraz wprowadziliśmy do naszej oferty nowy smak z szynki. Polacy lubią wędliny o klasycznym smaku i takie właśnie są nowe Degustino. – mówi Krzysztof Kania, Prezes Zarządu Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin. Nowość Degustino to kompozycja kruchego […]
Herbapol Lublin – jeden z wiodących producentów herbat smakowych oraz syropów owocowych – wchodzi na rynek produktów dżemowych. W perspektywie zaledwie dwóch lat spółka planuje zyskać pozycję wicelidera kategorii wartej 372 mln zł, a także napędzić wzrost całego segmentu. Debiut rynkowy dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol wspierany będzie szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi. Na sklepowe półki w całej Polsce wchodzi kompleksowa oferta dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol. Produkty zostały opracowane według tradycyjnych receptur z najlepszych odmian […]
Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z […]
Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków wprowadziły na rynek nowy produkt – flaki z mięsem wołowym. Jest to gotowe danie, dzięki któremu w łatwy i szybki sposób można przygotować pyszny obiad dla całej rodziny. Wystarczy podgrzać i gotowe! Flaki to tradycyjne, smaczne danie charakterystyczne dla kuchni polskiej. Najnowsza propozycja marki Łuków – Flaki z mięsem wołowym z serii Świat Szlachetnej Wołowiny przygotowane są z najlepszej jakości flaków i mięsa wołowego, w tradycyjnym rosole z dodatkiem aromatycznych warzyw. Świetne jako […]
Kultowy napój Frugo śmiało przyjmuje nowe oblicze, prezentując mocno limitowaną złotą barwę. Nowy kolor skrywa w sobie również kompletnie nowy smak, serwując orzeźwiające połączenie złotych jabłek i mięty. To jednak tylko początek świeżych wiadomości ze świata kolorowej marki! Już teraz wyłącznie w sieci Biedronka dostępne jest Frugo w klasycznych retro-etykietach z lat 90.! Frugo, będąc zawsze na bieżąco, postanowiło wesprzeć polskich sadowników. W sklepach w całej Polsce dostępny jest kompletnie nowy złoty kolor najbardziej zadziornego z […]
Haribo, producent kultowych żelek i pianek, przygotował gamę kwaśnych produktów z polskojęzycznymi nazwami, w tym nowość – Tęczowe Paski. To świetna propozycja dla wszystkich miłośników intensywnych smaków! W portfolio kwaśnych produktów Haribo znajdują się kultowe Kwaśne Języczki, czyli miękkie żelki, będące perfekcyjnym zestawieniem delikatnie słodkiego i intensywnie kwaśnego smaku. Klasyczną pozycją w gamie kwaśnych żelek Haribo są również Kwaśne Frytki, zaskakujące połączeniem soczystych, owocowych smaków z orzeźwiającą kwaśną posypką. Nowością wśród kwaśnych produktów Haribo są kolorowe […]
Mokate, czołowy polski producent kaw, herbat i półproduktów dla przemysłu spożywczego, cały czas jest niekwestionowanym liderem rynku cappuccino w naszym kraju. Ale nie tylko w tym segmencie kawowego rynku firma osiąga doskonałe rezultaty. Wartościowy udział Mokate w rynku cappuccino wynosi dziś ok. 56 procent (Mokate za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie sierpień 13′-lipiec 14′ w kategorii cappuccino). To mniej więcej 10-krotnie więcej niż markowy wicelider w tej kategorii, nie licząc […]
Firma IPS Technologia ze Swarzędza zaprojektuje nową fabrykę słodyczy „Pszczółka” w Specjalnej Strefie Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Inwestycja pochłonie ponad 80 milionów złotych i zakończy się w 2016 roku. W nowym zakładzie pracę znajdzie docelowo 450 osób. Fabryka Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. z Lublina rozpoczęła w 2014 roku inwestycję budowy nowego zakładu produkcyjnego na terenie Specjalnej Strefy Ekonomicznej EURO-PARK Mielec Podstrefa Lublin. Wiosną 2014 roku spółka uzyskała zezwolenie na prowadzenie działalności w SSE […]
6 października ruszyła kampania reklamowa soku pomidorowego Fortuna, wspierająca całą linię soków pomidorowych i warzywnych marki. Działania komunikacyjne potrwają pięć tygodni. Celem kampanii jest pokazanie wyjątkowej cechy soków pomidorowych (niska kaloryczność – zaledwie 17 kalorii w 100 ml soku pomidorowego Fortuna) i zachęcenie do ich spożywania. W spocie marka chwali się także zdobyciem aż trzech gwiazdek i prestiżowej nagrody w międzynarodowym konkursie na najlepszy smak – Superior Taste. Reklamy będą emitowane m.in. w TVP, Polsacie, TVN i […]