Słodycze, media społecznościowe i młodzież

CiachoKoniec minionego roku minął firmie I.D.C. Holding pod znakiem wprowadzenia nowego produktu. Słodycze sygnowane marką Góralki wzbogaciły się o kruche ciasteczka w dwóch wersjach smakowych. Ich premierze towarzyszyła kampania reklamowa prowadzona za pośrednictwem profili społecznościowych. Do Facebooka, Instagrama i Wykopu dołączył Snapchat, który stał się jednym z głównych kanałów emisji materiałów reklamowych.

Kampania „3 x CIACHO” realizowana dla Góralki Ciacho przez agencję Abanana obejmowała przede wszystkim działania na nowym kanale komunikacji, czyli na Snapchacie. Projekt skierowany był do młodych ludzi w wieku 13-18 lat. Ta grupa docelowa jest obecnie podmiotem naszych działań i starań, to ważny konsument słodyczy impulsywnych.

– mówi Aleksandra Kucała, Marketing Manager I.D.C. POLONIA S.A., wyłącznego dystrybutora marki Góralki Ciacho w Polsce.

Największym wyzwaniem była właśnie młoda grupa docelowa, o której uwagę walczy wiele marek na rozmaitych frontach. Dlatego do kampanii włączono nowe narzędzie – platformę Snapchat, a o pomoc poproszono popularnego blogera – Dominika Rupińskiego. Do akcji promocyjnej włączyli się również mikroinfluencerzy pozyskiwani z pomocą narzędzia Hashlovers.

Kampanię rozpoczęliśmy od subtelnej akcji teaserowej, której zadaniem było wzbudzenie większego zainteresowania w mediach. Na portalu YouTube prezentowaliśmy pre roll „3 x Ciacho”. Drugim etapem było zaangażowanie w komunikację Dominika Rupińskiego, który częściowo przejął kanały marki, równolegle publikując materiały promocyjne na swoich profilach prywatnych. Do przedsięwzięcia dołączyło również 120 influencerów, którzy otrzymali specjalnie przygotowane zestawy gadżetów.

– mówi Agnieszka Krok, Head of Creative Eura7 i Abanana.

Marka Góralki w Polsce ma ugruntowaną, historyczną już pozycję, ale to także brand nowoczesny i, co należy podkreślić, modny. Góralki to także brand, który wyznacza trendy w social mediach. Facebook i Instagram służą naszym podstawowym działaniom marketingowym, do nich dołączamy aktywność profilu na portalu wykop.pl oraz, od teraz, na Snapchacie.

– informuje Łukasz Wołek, CEO agencji Abanana, która była odpowiedzialna za przygotowanie kampanii i jej obsługę.

Klip reklamowy:

Abanana

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Abanana, Agnieszka Krok, Aleksandra Kucała, Eura7, Facebook, FMCG Facebook, Góralki, Góralki Ciacho, Hashlovers, IDC Polonia, Instagram, Kampania reklamowa, Łukasz Wołek, Marketing, Media społecznościowe, PR, Producent słodyczy, Public Relations, Reklama, Słodycze, Snapchat, Social Media
Odra - Najlepiej Razem
Nowa odsłona marki Odra

Obecna od ponad 70 lat na polskim rynku marka Odra, należąca do Grupy Otmuchów przeszła proces rebrandingu, który jest połączony...

Zamknij