W najnowszej kampanii marki Black Energy Drink, należącej do FoodCare Group, wystąpiły zawodniczki Legends Football League. Kampania wystartowała w połowie grudnia i potrwa do końca lutego 2018 r. Druga faza działań, która rozpoczęła się 8 stycznia, obejmie swoim szerokim zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, Internet, w tym social media.
Tematem wiodącym kampanii jest Legends Football League (LFL) – kobieca liga futbolową, uosobienie amerykańskiego snu o realizacji marzeń i zwycięstwie, bijąca rekordy popularności i oglądalności w USA i wielu krajach świata. Zawodniczki LFL niosą ze sobą wartości, które wpisane są w DNA marki Black, czyli sport, energię, walkę, szybkość działania, rywalizację i wygraną.
Działania w ramach kampanii 360 ̊ rozpoczęły się w drugiej połowie grudnia. Outdoor został ukierunkowany na siatki wielkoformatowe, billboardy o formacie 6×3 oraz citylighty. Można je oglądać w Krakowie, Łodzi, Trójmieście, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Layouty kampanii dodatkowo uatrakcyjnia fakt wykorzystania wizerunku różnych zawodniczek – oczywiście, ze wspólnym przesłaniem, zachęcającym do udziału w dedykowanym konkursie konsumenckim. Dodatkowo, firma zaktywizowała działania trade’owe, które dostały wsparcie w postaci materiałów POS i gadżetów z wizerunkiem gwiazd LFL.
Działaniom tym towarzyszy limitowana edycja puszek Black Energy LFL All-Star Tour 2018 r. w atrakcyjnym i przyciągającym wzrok opakowaniu, na którym również znalazły się zdjęcia pięknych gwiazd LFL wraz z komunikacją konkursową.
Kampania telewizyjna ruszyła 8 stycznia i składa się z 15’’ spotu wizerunkowego oraz billboardów sponsorskich. Kampania nastawiona jest na maksymalne budowanie zasięgów w grupie docelowej. Reklamy emitowane są w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych należących do obu stacji i kanałach tematycznych TVP. Intensywne działania zaplanowano również w Internecie, w tym w social mediach.
www.winthegame.pl to adres dedykowanej strony internetowej, na której odbywa się konkurs konsumencki będący uzupełnieniem kampanii. Dzięki zakupowi nawet pojedynczej puszki napoju i wykonaniu zadania na stronie internetowej, uczestnicy będą mieli szansę wygrać 6 podwójnych wyjazdów do USA i zwiedzić kultowe amerykańskie miasta. Nagrodami dodatkowymi są vouchery na wydarzenia meczowe LFL. Konkurs ruszył 1 grudnia 2017 roku i potrwa do 28.02.2018 r.
Kampanią Win the Game, Black Energy po raz kolejny przełamuje schematy i wychodzi poza utarte standardy. Działania rozpoczęły się długo przed startem wysokiego sezonu sprzedażowego. Dzięki temu partnerzy handlowi FoodCare mogą liczyć na wysoką rotację produktu i zysk, konsumenci zaś dostają atrakcyjne doznania i możliwość wygrania bardzo atrakcyjnych nagród.
FoodCare