Napoje energetyczne

Black SEX Energy Drink już w sprzedaży

Black Sex Energy Drink

Black SEX Energy – wyjątkowo kuszący napój energetyczny z portfolio FoodCare – wchodzi na rynek w nowej odsłonie. Zmysłowe pobudzenie zamknięte zostało w zupełnie nowej puszce z hasłem „SEX” i drapieżnym, skórzanym motywem. Nowy Black SEX Energy jest już dostępny w sklepach w całej Polsce w sugerowanej cenie detalicznej 3,19 zł. Black SEX Energy to gwarancja wyjątkowego smaku, ale przede wszystkim energetyczny afrodyzjak, który pobudza zmysły i regeneruje ciało. Funkcja PREMIUM ENERGY DRINK zapewnia błyskawiczny zastrzyk energii […]

Black Energy Drink – kolejne uderzenie Black!

Black Wild - puszka

W gorące letnie dni marka BLACK – lider napojów energetycznych – nie zwalnia tempa! Tym razem na fanów energetycznego wsparcia czeka prawdziwie drapieżna niespodzianka. Na sklepowe półki trafił BLACK ENERGY WILD ORANGE – wyrazisty i orzeźwiający napój energetyczny o smaku dzikiej pomarańczy. Ta pozycja przeniesie na rajskie i egzotyczne plaże nawet najbardziej zapracowanych miejskich wojowników. LET’S GET WILD! Zmysłowe kobiety w bikini na rajskich plażach, gorący piasek, egzotyczne napoje – tak większość mężczyzn wyobraża sobie […]

Złoto w kolekcji Black Energy Drink – limitowana edycja Black Royal

BLACK ROYAL FoodCare

BLACK Energy Drink – lider napojów energetycznych – ponownie zaskakuje. Na sklepowe półki trafił właśnie BLACK ROYAL – mocny, aromatyczny energetyk, z lekko cierpką nutą. Limitowana edycja napoju inspirowana kultowym drinkiem Cosmopolitan to niespodzianka dla fanów marki przygotowana specjalnie na 15. urodziny firmy Żabka Polska, właściciela sieci sklepów Żabka i Freshmarket. Wyjątkowa edycja BLACK Energy Drink dostępna będzie wyłącznie przez najbliższe dwa tygodnie w sklepach sieci Żabka i Freshmarket w całej Polsce. Nowy BLACK ROYAL to […]

Napoje energetyczne marki Heroes Energy coraz bardziej dostępne

Heroes Energy puszka

Nowa  marka napoju energetycznego Heroes Energy pojawia się w kolejnych sieciach handlowych oraz sklepach handlu tradycyjnego. Od kiedy w Polsce pojawiły się napoje energetyczne nieodmiennie kojarzone są ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym.  To przekonanie skutecznie podtrzymują producenci angażując do swoich kampanii reklamowych gwiazdy stadionów, ringów i boisk. Heroes Energy przełamuje ten stereotyp  opierając swój wizerunek nie na znanych sportowcach, ale na kultowych superbohaterach amerykańskich komiksów. Utarło się przekonanie, że napoje energetyczne pomagają jedynie podczas intensywnego wysiłku fizycznego a […]

XS Power Drink – nowy napój energetyczny na polskim rynku

XS Power Drink Lemon

Po wielkim sukcesie, jaki na całym świecie odniósł XS™ Power Drink, ten wyjątkowy napój dla ludzi aktywnych pojawił się również na polskim rynku. Wysoka zawartość witaminy B, mieszanka składników energetycznych oraz brak cukru sprawiają, że XS™ Power Drink pozwala pozostać na wysokich obrotach nawet w najbardziej ekstremalnych sytuacjach. Niezależnie od tego, czy poznajemy nowe szlaki rowerowe, przedzieramy się przez „miejską dżunglę”, czy ścigamy się ze znajomymi na górskich stokach, XS™ Power Drink zawsze dostarczy nam […]

Marka Black rozwija skrzydła we współpracy z LOT-em!

Black Jet

Grupa FoodCare, producent BLACK, podczas konferencji prasowej z udziałem ambasadora marki Mike’a Tysona, zapowiedziała intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. W czasie kilkudniowego pobytu w Polsce, Mike Tyson weźmie udział w kolejnej, unikatowej kampanii reklamowej promującej markę BLACK Energy. Dzięki współpracy FoodCare z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT, już w czerwcu flotę PLL LOT „zasili” BLACK JET – obrandowany odrzutowiec latający na europejskich rejsach. Kolejna wizyta Mike’a Tysona w Polsce jest symboliczną inauguracją ekspansji marki oraz zapowiedzią […]

Napój energetyczny N’GINE w nowej odsłonie

Ngine

Emocje związane z kolejnym sezonem Formuły 1 sięgają zenitu, do jego rozpoczęcia pozostało zaledwie kilka dni. Dla wszystkich pasjonatów sportów motorowych firma FoodCare przygotowała niespodziankę, wprowadzając na rynek zupełnie nową odsłonę napoju energetycznego N’GINE. Charakterystyczny niebieski kolor, odmienione, bardziej wyraziste logo oraz unikalna „wyścigowa” szachownica – to elementy tworzące pełen sportowego charakteru N’GINE! Marka N’GINE wraz z początkiem nowego sezonu Formuły 1 wkracza na sklepowe półki pełna sportowej energii i rajdowego charakteru. Nowa odsłona N’GINE […]

Przejęty przez FoodCare napój energetyczny BLOW już w sprzedaży!

Blow

BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka, będąca obecnie największym producentem napojów energetycznych w Polsce, planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie. Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży – tak koncern spożywczy z podkrakowskiego […]

FoodCare kontynuuje ekspansję na rynku energetyków – BLOW w rękach Wiesława Włodarskiego!

Blow Energy Drink

FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały BLOW w rynkowym torcie. Obok BLACK Energy Drink i N-GINE jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa. Tym samym, FoodCare jest obecnie największym producentem wyrobów tej kategorii w Polsce. Marka BLOW zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki […]

Black numerem 1 wśród napojów energetycznych w Polsce!

Napój energetyczny Black

Black Energy Drink jest niekwestionowanym liderem rynku energetyków – wynika z danych AC Nielsen za wrzesień br. Z udziałami na poziomie 26,4 proc. pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 18 proc. pod względem wartości sprzedaży – marka zdystansowała konkurencję, w tym globalnego lidera w tym segmencie. Dane z września 2012 r.* pokazują wyraźnie, że Black Energy Drink znokautował rywali – marka jest liderem stawki pod każdym względem. W ujęciu wartościowym Black Energy Drink posiada 18 proc. udział w rynku, […]

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress