Lech Lite – nowy lekki lager

Lech Lite puszkaNowy lekki lager – Lech Lite właśnie debiutuje na sklepowych półkach.

Lech Lite to lekki lager o niższej zawartości alkoholu (3,5%). Dzięki chmieleniu na zimno chmielem Cascade, wykorzystywanym w piwach typu IPA i APA, wyróżnia się orzeźwiającym i łagodnym smakiem. Lech Lite ma ponad 30% mniej kalorii w porównaniu do innych lagerów na rynku (96 kcal. na 330 ml piwa).

Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką.

– mówi Maria Rychlicka-Furmaga, Senior Brand Manager marki Lech.

Lech Lite butelkaLech Lite jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 330 ml.

Jasna kolorystyka i nowoczesny design mają podkreślać lekkość i wysoką jakość produktu.

Kampanię wesprze spot reklamowy, który pojawi się w mediach już w maju. W planie są także działania OOH oraz w prasie, digitalu, social mediach i punktach sprzedaży. Za kreację i przygotowanie spotu TV, OOH oraz prasy odpowiada agencja GPD. Aktywacje w internecie i social media poprowadzi agencja Lubię To, działaniami PR zajmie się agencja Tailor Made PR. Spot wyprodukował Dynamo Film. Design puszek i butelek przygotowała agencja Czteryczwarte.

Kompania Piwowarska

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Alkohol, Kompania Piwowarska, Lager, Lech, Lech Lite, Maria Rychlicka-Furmaga, Piwo
Żyj kolorowo! Lubelska w nowej odsłonie

Marka kolorowych alkoholi - Lubelska, może pochwalić się nowym designem butelki i etykiety. Dzięki odświeżonemu wizerunkowi Lubelska sprawdzi się nie...

Zamknij