Na drodze do sławy z Mokate

Mokate na drodze do sławy

fot. Mokate

Idea konkursu „Od kawy do sławy” zaczyna się materializować. Finalistki konkursu organizowanego pod egidą „Mokate Cappuccino One Cup” pojawiły się w telewizyjnym programie „Co za tydzień”, emitowanym przez TVN w dniu 18 marca br. (z powtórką).

Piękne dziewczyny, ambasadorki pięciu odmian mokatowskiego cappuccino (Belitta, Fitiana, Inergina, Vitiene, Balancita), błyszczały także w rozmowie i na profesjonalnym wybiegu; najpierw w krakowskim centrum handlowym Bonarka – Palmiarnia, potem na specjalnym party z pokazem mody w „Baroque”. Obradująca w jury, pani Sylwia Mokrysz (członek zarządu Mokate) zwróciła uwagę, że tytuł ambasadorki marki, to także nagroda dająca finalistkom szansę zaistnienia w przestrzeni medialnej i być może – okazję do wyboru interesującego zajęcia w świecie mody.

Słyszeliśmy także wypowiedź pana Andrzeja Krzywego (lidera De Mono), który oceniając wypowiedzi kandydatek stwierdził, że nie chodzi „o gadkę-szmatkę”, ale o sensowne przedstawienie życiowych celów, stosunku do otaczającego nas świata, itp. W jego ocenie finalistki sprostały temu zadaniu.

Tremę kandydatek dostrzegali panowie Mariusz Brzozowski i Marcin Paprocki, kreatorzy mody, którzy zapewniali, iż w jury dokładali wszelkich starań, by werdyktem nie skrzywdzić żadnej z ubiegających się o tytuł kandydatek.

W sumie relacja filmowa oddała nieco z atmosfery tego wydarzenia, pokazała jego rozmach i zapewne zaostrzyła także apetyty telewidzek na kolejne, atrakcyjne propozycje konkursowe Mokate.

Mokate

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.