Pierwsza na świecie wódka Bols Platinum filtrowana kryształami mineralnymi

Bols PlatinumPrzełom na rynku wódki – tak o nowym BOLS Platinum mówią jego twórcy. Dlaczego? Niezwykły design butelki oraz wyjątkowy trunek, będący efektem zastosowania rewolucyjnej w skali światowej technologii – tak najprościej można scharakteryzować innowacyjny produkt w portfolio marki Bols.

Mineralna łagodność

Bols Platinum to coś znacznie więcej niż tylko wysokoprocentowy alkohol – to przełom smaku i formy. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii, pozwalającej filtrować wódkę kryształami mineralnymi, Bols Platinum to krystalicznie czysty trunek o wyjątkowo łagodnym smaku i zapachu.

Bols Platinum w procesie filtracji poddawany jest uszlachetnianiu poprzez zastosowanie mineralnego złoża, jakim są kryształy mineralne. Proces technologiczny został tak zaprojektowany, aby płyn przepływając przez warstwy mineralne, nabierał łagodnego smaku i kryształowej czystości.  Te wyróżniające Bols Platinum cechy sprawiają, że jest to przełom jakości w kategorii wódek.

– mówi Piotr Niesłuchowski, Dyrektor Marketingu CEDC.

Platynowa edycja

Bols Platinum to także przełomowy design butelki, który podkreśla dynamiczny, męski charakter produktu. Butelka o unikalnym kształcie – płaska od frontu, z tyłu owalna, z łatwością układa się w dłoni. Ponadto,  wyróżnia ją asymetryczność i dbałość o detale, takie jak grawery: z podpisem Lucasa Bolsa – założyciela marki z przodu butelki, z tyłu zaś z jego herbem oraz informacją o platynowej edycji i nowej metodzie filtrowania. Całość dopełnia elegancka etykieta, podkreślająca stylowość i zarazem nowoczesność produktu. Dodatkowo, każdej butelce Bols Platinum wyjątkowości nadaje unikalny numer seryjny, który stanowi gwarancję najwyższej jakości.

Rynek premium

W 2012 roku czysta wódka Bols odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie 4,9%* w porównaniu z rokiem poprzednim, podczas gdy rynek czystych wódek premium na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy odnotowuje dość znaczny spadek sprzedaży. Wyniki te wskazują, że marka Bols cieszy się dużą popularnością, co dodatkowo podkreśla fakt, że aż 79,7%** konsumentów wskazuje tę markę, jako jedną z najbardziej znanych wśród wódek czystych.

Na podstawie badań konsumenckich jesteśmy przekonani, że nowy Bols Platinum znajdzie duże uznanie wśród konsumentów i zdynamizuje rynek wódek w segmencie premium. Wierzymy także głęboko, że Bols Platinum powtórzy sukces relaunchu innej marki z portfolio CEDC – Soplicy.

– mówi Piotr Niesłuchowski, Dyrektor Marektingu CEDC.

Nowy Bols Platinum dostępny jest w butelkach o pojemności: 500, 700, 1000 oraz 200 ml, w handlu tradycyjnym i nowoczesnym, w rekomendowanej cenie dla pojemności 500 ml nie wyższej niż 23,99 zł.

*CEDC za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Polska, sprzedaż w litrach I-XII 2012, kategoria wódki

**Zwyczaje i zachowania klientów na rynku napojów alkoholowych w 2012 roku, Centrum Badań Marketingowych Indicator.

CEDC

1 koment.

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.