CEDC

Rozgrzej się smakami Soplicy w górach

Ruszyła zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych na Podhalu. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek Soplicy to propozycja marki na urozmaicenie wieczorów dla wszystkich tych, którzy do końca lutego będą spędzać czas w polskich górach. W akcji Soplicy biorą udział najpopularniejsze karczmy, restauracje i bary w górskich miejscowościach wypoczynkowych: Zakopane, Białka Tatrzańska i, Bukowina Tatrzańska. Każdy współpracujący lokal otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy w postaci materiałów reklamowych tj: standy na stoliki, tace, koszulki […]

Pierwsza na świecie wódka Bols Platinum filtrowana kryształami mineralnymi

Bols Platinum

Przełom na rynku wódki – tak o nowym BOLS Platinum mówią jego twórcy. Dlaczego? Niezwykły design butelki oraz wyjątkowy trunek, będący efektem zastosowania rewolucyjnej w skali światowej technologii – tak najprościej można scharakteryzować innowacyjny produkt w portfolio marki Bols. Mineralna łagodność Bols Platinum to coś znacznie więcej niż tylko wysokoprocentowy alkohol – to przełom smaku i formy. Dzięki zastosowaniu ultranowoczesnej technologii, pozwalającej filtrować wódkę kryształami mineralnymi, Bols Platinum to krystalicznie czysty trunek o wyjątkowo łagodnym […]

Spektakularne wzrosty sprzedaży marki Soplica

Prawie dwukrotnie, czyli z 17% do blisko 34%*, wzrosło w 2012 roku spożycie wódek smakowych – podaje Centrum Badań Marketingowych Indicator, w badaniu „Zwyczaje i zachowania klientów na rynku napojów alkoholowych w 2012 roku”. Do wzrostu zainteresowania Polaków smakowymi wódkami przyczyniła się marka Soplica i jej nalewki, której wzrosty sprzedaży w 2012 roku były dla CEDC rekordowe. W 2012 roku warianty smakowe Soplica odnotowały sprzedaż na poziomie 3 729 066 litrów, co stanowi wzrost sprzedaży o […]

Tysiące róż od Carlo Rossi na Dzień Kobiet

Carlo Rossi 8 marca

Właściciel marki Carlo Rossi, firma CEDC – przygotowała wyjątkowy prezent z okazji Dnia Kobiet. 8 marca tysiące kobiet z całej Polski otrzyma przepiękne, czerwone róże. Akcja przeprowadzona zostanie w wybranych hipermarketach i hurtowniach Cash & Carry. Wręczając czerwone róże, marka Carlo Rossi chce złożyć wszystkim kobietom życzenia z okazji Dnia Kobiet. Wierzymy, że będzie to miłym zaskoczeniem dla wszystkich kobiet i akcja odniesie duży sukces. Planujemy, że 8 marca rozdamy tysiące róż w największych miastach […]

Wielkanoc ze smakiem od Soplicy

Soplica na Wielkanoc

Na wielkanocnym stole nie może zabraknąć żurku z białą kiełbasą, jaj, drożdżowego ciasta, mazurka oraz…nalewki. Dlatego Soplica – marka szlachetnej wódki i ekspert od nalewek, przygotowała dla swoich konsumentów świąteczne upominki – zestawy Soplicy z tradycyjnymi nalewkami. W wielkanocnej ofercie specjalnej, przy zakupie czystej wódki Soplicy, konsumenci otrzymają jedną z dwóch najlepiej znanych nalewek: Soplicę Wiśniową lub Soplicę Orzech Laskowy. Receptury tych alkoholi bazują na naturalnych składnikach, a ich wyjątkowy smak doskonale połączy się z […]

W górach grzeje Soplica

W górach grzeje Soplica

Rusza zimowa akcja promocyjna marki Soplica w najpopularniejszych kurortach zimowych w polskich górach. Promocyjne ceny na rozgrzewające shoty nalewek i wódki Soplica to propozycja marki na spędzenie wieczorów po nartach m. in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej i Krynicy Zdroju. W akcji Soplicy bierze udział ponad 50 najlepszych karczm, restauracji, pubów i barów w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Każdy współpracujący punkt otrzymuje wsparcie marketingowe Soplicy, tj. plakaty akcji, standy na stoliki, tace, kamizelki dla obsługi czy kieliszki wraz ze […]

Rozmowa z Anną Załuską – Corporate PR Managerem firmy CEDC

Anna Załuska

Mirosław Szul: Jak ocenia Pani działania CEDC w Polsce w całym 2012 roku? Anna Załuska: Nie znamy jeszcze rezultatów za cały rok, ale wyniki pierwszych dziewięciu miesięcy jakie udało nam się osiągnąć w Polsce są imponujące. Udało nam się zwiększyć sprzedaż naszych wódek oraz importowanych wyrobów spirytusowych, poprawiliśmy też znacząco efektywność naszych działań. Czy rok 2012 był dobry dla firmy CEDC? To czas wielkich sukcesów marki Soplica – zarówno wódki czystej jak i wariantów smakowych, które […]

BOLS pomnaża zakupy – Zimowa promocja marki

Bols - linia produkcyjna

BOLS, lider wódek premium na polskim rynku, rusza z nową kampanią promocyjną. Od 10. grudnia do 5. stycznia 2013 Ambasadorki podwoją ilość kupionych przez klienta butelek, sprzedawanych w promocyjnej cenie. Wystarczy do tego paragon zakupu, rejestracja na Facebooku i dobry pomysł na sylwestra. Marka BOLS organizuje sylwestrową akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. W ponad 2000 sklepów na terenie całej Polski można będzie kupić butelkę wódki BOLS 0,5l w specjalnej cenie – 21,99 złotych. Należy pamiętać […]

Żubrówka dla Playboya

Żubrówka na gali Fotoerotica

Żubrówka partnerem organizowanej przez magazyn Playboy gali Fotoerotica oraz dwudziestolecia istnienia magazynu. Żubrówka, najbardziej rozpoznawalna na świecie marka polskiego alkoholu, towarzyszyła najpopularniejszemu pismu dla mężczyzn podczas gali Fotoerotica 2012. Wydarzenie zgromadziło wielu celebrytów, przyjaciół magazynu Playboy oraz miłośników fotografii i piękna kobiecych ciał. Fotoerotica to cykliczny konkurs fotograficzny organizowany przez magazyn Playboy. Tegoroczna gala rozdania nagród połączona była z 20-tymi urodzinami polskiej edycji Playboya. Imprezę poprowadziła Ola Szwed w towarzystwie dziennikarza Rafała Jemielity. Żubrówka Palona […]

Soplica Pigwowa w nowej, szlachetnej edycji ze zbiorów 2012

Soplica Pigwowa

Soplica Pigwowa pojawiła się na rynku w lutym 2012 roku i od pierwszego dnia stała się sprzedażowym hitem, ramię w ramię z ulubionym smakiem konsumentów Soplicy – Orzechem Laskowym. Pierwsza edycja Soplicy Pigwowej idealnie trafiła w gusta Polaków, błyskawicznie znikając ze sklepowych półek. Wprowadzona przez eksperta od nalewek – limitowana edycja Soplicy Pigwowej z 2011 r. szybko została wykupiona, pozostawiając konsumentów w oczekiwaniu na kolejne zbiory owoców. Właśnie dlatego zadbano, by tegoroczna edycja nalewki ze […]