Czerwona Torebka sprzedaje swoje lokale – 8% zwrotu inwestycji

Czerwona Torebka

fot. Czerwona Torebka

Tym,  którzy poszukują bezpiecznej i atrakcyjnej formy inwestowania kapitału, firma  Czerwona Torebka proponuje zakup lokali handlowych i usługowych.  Wszystko w ramach dynamicznie rosnącej platformy handlu detalicznego jaką są pasaże handlowe funkcjonujące pod tą samą nazwą.

Nowy produkt inwestycyjny oferowany przez Czerwoną Torebkę, to nie tylko alternatywa dla lokat bankowych, obligacji czy  nieruchomości mieszkaniowych pod wynajem, ale  również dobry sposób na nabycie dochodowej nieruchomości komercyjnej.  Spółka zapewnia roczną stopę zwrotu na poziomie 8 % przez okres 15 lat, waloryzowaną corocznie o wartość wskaźnika inflacji, a konstrukcja produktu – kładąca nacisk na bezpieczeństwo inwestycji – stanowi  bardzo ważny aspekt, który  dodatkowo wyróżnia ofertę  spośród  innych dostępnych na rynku.

Firma proponuje zakup lokali handlowych i usługowych w pasażach Czerwona Torebka, działających w miastach na terenie całej Polski. Inwestorzy stają się wyłącznym właścicielem konkretnej nieruchomości i mogą liczyć na jasno określony zysk, przez cały okres trwania umowy, niezależnie od zewnętrznych czynników rynkowych. Kolejną zaletą dla inwestora jest fakt, że jest to inwestycja pasywna, a kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów, takich jak podatki od nieruchomości, ubezpieczenie, czy też koszty remontów i modernizacji. Operator, czyli firma Czerwona Torebka zajmuje się komercjalizacją lokali i zarządza nimi oraz ponosi wszelkie koszty związane z ich funkcjonowaniem w ramach pasażu.

To produkt zapewniający inwestującym bezpieczeństwo kapitału, dlatego warto go traktować jako długofalowe zabezpieczenie finansowe. Jednocześnie, może to być doskonały sposób dywersyfikacji  portfela inwestycji.

– tłumaczy Tomasz Jurga, członek zarządu Czerwonej Torebki.

Cena lokali handlowych zaczyna się już od 350 000 zł netto. Oferta jest skierowana zarówno do doświadczonych inwestorów, jak i do osób, które jeszcze nie  lokowały pieniędzy w segment nieruchomości.

Strategia Spółki zakłada budowę do 2021 r. niemal 1,9 tys. obiektów, o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 1,2 mln metrów kwadratowych. Dotychczas uruchomionych zostało 27 pasaży, a 24 kolejne obiekty uzyskały już  pozwolenie na użytkowanie. Prace budowlane trwają w  następnych  25 miejscach. Pasaże Czerwonej Torebki pełnią rolę centrów wygodnych zakupów. Oferta handlowa pasaży jest skierowana do konsumentów poszukujących dobrych jakościowo towarów i usług w atrakcyjnych cenach, dla których istotną cechą jest szybkość i wygoda zakupów w pobliżu miejsca zamieszkania. Firma Czerwona Torebka podjęła decyzję o rozszerzeniu modelu biznesowego w celu pozyskania dodatkowych środków na realizację planów inwestycyjnych.

Czerwona Torebka

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.