Rusza kampania Soplicy „Bój o słój” – uczy robić nalewki i nagradza najlepszych

Soplica Spirytus Nalewkowy 500ml

fot. CEDC

17 września b.r. wystartowała kampania Spirytusu Nalewkowego Soplicy pt. „Bój o słój”. Uczy ona jak robić nalewki i nagradza najlepszych.

Marka Soplica – ekspert od nalewek, rozpoczęła kampanię promocyjną, w ramach której edukuje konsumentów jak zrobić własną, domową nalewkę według prostego i sprawdzonego przepisu. Gwiazdą akcji jest innowacyjny Spirytus Nalewkowy Soplicy o mocy 60%. Akcja ma postać konkursu konsumenckiego dostępnego na stronie marki w serwisie społecznościowym facebook pod adresem www.facebook.com/antek.soplica.

Na potrzeby kampanii „Bój o słój” stworzono specjalną aplikację konkursową, która edukując konsumenta, daje mu jednocześnie możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród takich jak alkohole Soplicy i najnowsze smartfony iPhone 5. Gra ma charakter zręcznościowy i polega na zbieraniu składników potrzebnych do produkcji nalewek. Całość aplikacji zawarta jest w atrakcyjnej oprawie graficznej nawiązującej stylem i charakterem do świata marki Soplica i wódek takich jak kiedyś.

Kampania „Bój o słój” jest częścią rynkowej strategii Spirytusu Nalewkowego przygotowanej na sezon nalewkowy. Od połowy sierpnia Spirytus Soplicy dostępny jest w wielu wybranych punktach sprzedaży w rekomendowanej cenie 29.99 zł, która według nas jest najlepszą ofertą na rynku. Na start kampanii specjalnie wybrana została data 17.09.2012, czyli szczyt sezonu produkcji nalewek. Dodatkowo daliśmy konsumentom możliwość wygrania najgorętszych nagród jesieni – smartfonów iPhone 5, które swoją światową premierę miały zaledwie pięć dni wcześniej.

– mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager Soplica.

Kampania promocyjna Soplicy „Bój o słój” wystartowała 17.09.2012 i będzie trwać trzy tygodnie. Aby wziąć w niej udział należy wejść na fanpage marki. Za kreację odpowiedzialna jest Agencja UP.

CEDC

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.