ZPM Henryk Kania, jeden z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce, rozszerza swoją ofertę mięsnych przekąsek wprowadzając na rynek limitowaną edycję Polskich Snaków – Euro Paczkę i Football Snacks. Produkty dostępne są w sklepach Real na terenie Polski.
W związku ze zbliżającym się Euro 2012 oraz chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wielokrotnie zgłaszali chęć zakupu większych opakowań mięsnych przekąsek, ZPM Henryk Kania wprowadził na rynek limitowaną edycję Polskich Snaków. Produkty z limitowanej serii, Euro Paczkę oraz Football Snacks można obecnie nabyć w sklepach sieci Real, wkrótce dostępne będą również w sieci Carrefour.
Chcemy nadal rozwijać markę Polskie Snaki w sieciach dystrybucji, takich jak supermarkety, hipermarkety oraz sklepy franczyzowe. Stale prowadzimy rozmowy z innymi sieciami handlowymi, do których możliwe jest wprowadzenie lada dzień naszych produktów z limitowanej serii.
– mówi Paweł Sobków, wiceprezes ZM Kania S.A. notowanej na GPW spółki, która jest głównym akcjonariuszem ZPM Henryk Kania.
- Football Snacks to powiększone opakowanie(110g) Polskich Snaków, w dwóch smakach: Classic oraz Pepperoni.
- Euro Paczka to jedne zbiorcze opakowanie(135 g), w którego skład wchodzą 3 paczki Polskich Snaków zawierające kiełbaski Pepperoni(45 g) i, Classic(45 g) i z Wołowiną(45 g).
Henryk Kania Polskie Snaki są produktem pozbawionym soi i glutenu, w całości zawierającym mięso – z około 150 g surowca mięsnego otrzymano 100 g gotowego wyrobu. Dzięki długotrwałym i starannym procesom suszenia oraz wędzenia mięsa wyróżniają się wysoką jakością. Ze względu na to że mogą być przechowywane poza ciągłem chłodniczym są idealną przekąską na każdą okazję. Przekąski dostępne są w sklepach sieci Auchan, Real, Carrefour, Żabka, Eurocash, Biedronka, a także na stacjach BP. Polskich Snaków można spróbować podczas cyklu degustacji, prowadzonych od marca tego roku w supermarketach sieci Real, Auchan i Carrefour.
***
ZPM Henryk Kania:
Zakłady Przetwórstwa Mięsnego Henryk Kania S.A. są jednym z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce. Spółka dostarcza swoje wyroby do największych sieci spożywczych w kraju i zagranicą. Obecnie, dzięki przeprowadzonym inwestycjom i rozbudowie zakładu produkcyjnego, zdolności wytwórcze Emitenta wynoszą 120 ton produktów na dobę.
Według szacunkowych danych w 2011 roku spółka wypracowała 310 mln zł przychodów i 5,25 mln zł zysku netto. Rentowność EBITDA wyniosła 7,29 proc. Około 10 proc. przychodów spółki zrealizowanych zostało poza Polską.
2 koment.
O właśnie…
powinni robić takie akcje, jak są jakieś święta, czy większe imprezy, to stale coś takiego.