Technologia w handlu

Technologie cyfrowe w branży spożywczej pozwolą szybciej reagować na potrzeby rynku

Fabryka napojów

Firmy zwiększą swoją wydajność i efektywność działań, gdy wdrożą technologie cyfrowe na jak najniższym poziomie łańcucha produkcyjnego. Kluczowy jest szybki i niezawodny dostęp do danych w czasie rzeczywistym. Odpowiedzią na wyzwania związane z przetwarzaniem ogromnej ilości informacji są mikrocentra danych, dzięki którym możliwe jest zyskanie przewagi konkurencyjnej także w przemyśle spożywczym. Technologie cyfrowe są niezbędne, aby nadążyć za ogromną liczbą danych, które są generowane na każdym etapie łańcucha dostaw w branży spożywczej. To nie tylko […]

Nowe technologie w handlu okiem eksperta. Wywiad z Bogdanem Łukasikiem, szefem rady nadzorczej Modern Expo Group

Bogdan Łukasik

Nowe technologie w handlu okiem eksperta. Przedstawiamy wywiad z Bogdanem Łukasikiem, szefem rady nadzorczej Modern-Expo Group, międzynarodowego producenta i dostawcę kompleksowego wyposażenia dla branży retail, między innymi regałów wysokiego składowania, boksów kasowych, POS, terminali paczkowych oraz wyposażenia chłodniczego.  Przegląd Handlowy: Rola technologii w handlu. Bogdan Łukasik: Technologia wspiera tradycyjny handel. Z punktu widzenia klientów uatrakcyjnia, przyspiesza i ułatwia zakupy. Z perspektywy sprzedawców optymalizuje pracę i koszty, może przyciągnąć kupujących i wpłynąć pozytywnie na ich lojalność, ułatwia […]