Rajpol – jedna z największych polskich grup sadowników – wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe. Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla kobiety XXI wieku. Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, […]
Owoce
Nowość dla wytrawnych smakoszy od marki Helcom Premium. To owocowe pasty z dodatkiem białego lub czerwonego wina, które dodadzą wyjątkowego smaku i aromatu zarówno deserom, jak i wytrawnym przekąskom. Nowa linia produktów Helcom Premium W katalogu produktów Helcom Premium nie brakuje odważnych i zarazem starannie przemyślanych połączeń smakowych. Tym razem marka postawiła na owocowy rarytas z dodatkiem wina, który świetnie komponuje się na przykład z różnymi gatunkami serów. W ofercie dostępne są cztery wyjątkowe wersje […]
Marka Helcom prezentuje nową serię owocowych przetworów. Są to jabłka prażone z aromatycznymi dodatkami, które świetnie sprawdzą się w wielu słodkich przepisach. Pełne aromatu i smaku jabłka mogą gościć na stołach przez cały rok. Nowość marki Helcom – jabłka prażone z dodatkami – to gotowy do spożycia produkt, który świetnie pasuje do przepisów o różnych poziomach trudności. To doskonała propozycja dla wszystkich zabieganych, którzy świąteczne wypieki zostawiają na ostatnią chwilę, jak również dla mistrzów cukiernictwa […]
Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. Nawyki żywieniowe współczesnych konsumentów uległy na przestrzeni ostatnich lat zmianie. Wpłynęło to znacząco na metody produkcji i dostaw. Klienci coraz chętniej sięgają po rodzime produkty, które z gospodarstw rolnych […]
Sad to nasz dom… – mówią założyciele marki Bracia Sadownicy. Tłoczą, musują, przecierają, ale przede wszystkim uprawiają jabłka. Wiedza o tych owocach w ich rodzinie przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Wiedzą o nich wszystko. Ich doświadczenie, pasja oraz miłość do sadu pozwoliła stworzyć nową markę na polskim rynku. Wszystko zaczęło się w Śmiłowicach W niewielkiej miejscowości na Kujawach w 1905 roku Józef Jędrzejewski zaczął uprawiać warzywa, a następnie owoce. W jego ślady poszły kolejne […]
Marwit, znany producent świeżych soków, wprowadził do swojej oferty sok z pomarańczy i jarmużu. To kolejny produkt marki, który wzmacnia układ odpornościowy. Sok pomarańczowo-jarmużowy marki Marwit pojawił się w kilku tysiącach sklepów na terenie całej Polski. Jest to limitowana edycja niepasteryzowanego soku sezonowego, o krótkim terminie spożycia (5 dni), sprzedawana – jak pozostałe – w szklanych, zakręcanych butelkach o pojemności 250 ml. Propozycja Marwitu to przede wszystkim cenne źródło witaminy C – niezbędnej do prawidłowego […]
O firmie ZPOW Orzech, jej pozycji na rynku przetwórstwa owocowo-warzywnego i planach na przyszłość rozmawiamy z Wacławem Orzechem, Prezesem firmy Orzech. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Zakład Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego Orzech jest firmą zarówno produkcyjną jak i handlową. Jak firmę i oferowane przez Państwa produkty opisałby Pan w kilku zdaniach? Orzech jest firmą rodzinną która zatrudnia ponad 240 osób. W ofercie rynku krajowego i eksportowego posiadamy ponad 130 pysznych, zdrowych przetworów. Produkujemy już prawie 20 […]
Dzięki marce Puffins owoc miechunki, nazywany także złotą jagodą lub peruwiańską wiśnią, ma szansę na zawrotną karierę także w Polsce. Dzięki unikalnej na skalę światową metodzie próżniowego suszenia owoców w podciśnieniu, nazywanej puffingiem, owoce tej niezwykle ozdobnej rośliny stały się chrupiącą, lekką przekąską. Co ważne, innowacyjny sposób suszenia powoduje, że Miechunka Puffins zachowuje naturalny smak i zapach świeżych, dojrzałych owoców, a także ich wartości odżywcze. Starannie przemyślany proces produkcji przekąski i wyeliminowanie z niego wszelkich […]
Już w najbliższą sobotę, 18 października br., odbędzie się ogólnopolska akcja „Jabłka Tymbark z polskich sadów”. Jej celem jest promocja wysokiej jakości jabłek pochodzących od polskich dostawców. W prawie 50 miastach w całej Polsce oraz 2 miastach na Litwie około 2 000 pracowników zakładów i struktury handlowej firmy Tymbark, wraz ze swoimi rodzinami, a także partnerzy handlowi spółki rozdadzą aż pół miliona tych zdrowych i uwielbianych przez Polaków owoców. Akcja marki Tymbark jest jednym z […]
Ruszył internetowy konkurs firmy Bakoma – „Owocowa Poczta Jogurtowa”. Na fanpage’u „Nieidealna”, promującym markę Premium Gold, można wygrać markowe zegarki i aż 90 zestawów prezentów. Wystarczy zaproponować najciekawsze rozwiązanie „nieidealnej sytuacji”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja content marketingu Goldbach Interactive (Poland). Aby wziąć udział w konkursie „Owocowa Poczta Jogurtowa”, należy polubić fanpage „Nieidealna” na Facebooku oraz wymyślić kreatywne wyjście z opisanej w aplikacji konkursowej niecodziennej sytuacji, w której znaleźć się może każda kobieta. Codziennie […]