Chipsy POLA – polskie jabłko w nowej odsłonie

Chipsy jabłkowe PolaRajpol – jedna z największych polskich grup sadowników – wchodzi na rynek z nowym produktem, który ma otworzyć przed polskimi sadownikami nowe możliwości biznesowe, a przed konsumentami nowe doznania smakowe.

Chipsy owocowe POLA mają stanowić pomysł na nową odsłonę polskiego jabłka, smaczną i podręczną przekąskę przede wszystkim dla  kobiety XXI wieku.

Chcemy odejść od postrzegania jabłka i produktów pochodnych wyłącznie jako naturalnych i zdrowych. POLA jest przede wszystkim pyszna i chrupiąca – jest lekką, nowoczesną, atrakcyjnie zapakowaną przekąską.

– mówi Aleksandra Ośko-Woźniak, business development manager w Rajpol.

POLA – pierwszy produkt nowej marki

Pierwszym, ale – jak zaznaczają producenci – nie ostatnim produktem spod marki POLA są chipsy owocowe na bazie słynnego polskiego jabłka. Na początek przekąski trafią do polskich sklepów w trzech odsłonach: chips 100% jabłko, chips z jabłka z sokiem truskawkowym, chips z jabłka z cynamonem.

Jabłko w wielkim mieście (i w Internecie)

Aleksandra Ośko-Woźniak - Pola SnacksNasz produkt kierujemy do wszystkich szukających przekąski bez kompromisów – przede wszystkim smacznej, przyjemnie chrupiącej, ale również naturalnej. Wszyscy lubimy małe przyjemności – a taką z pewnością jest słodko chrupiący chips z jabłka. Produkty Pola świetnie sprawdzają się w przysłowiowym “biegu” – w domu, w pracy, w podróży. Jesteśmy przekonani, że POLA odnajdzie się na rynku i wierzymy, że chipsy jabłkowe mogą stać się jednym z ulubionych przysmaków Polek, do których w szczególności kierujemy nasz produkt.” Przedstawicielka firmy podkreśla że chipsy POLA wyróżniają się oryginalną teksturą i słodkością.

– dodaje Aleksandra Ośko-Woźniak.

Gdzie znajdziemy POLĘ?

Poza półkami sklepowymi, wśród dostępnych kanałów dystrybucji produktu, planowany jest również rozwój kanałów e-commerce, który docelowo będzie pozwalał na zamówienia nie tylko chipsów, ale także innych produktów.

POLA – początek rewolucji w polskim sadzie?

Polska jest wiodącym europejskim producentem jabłek. Jednak aby wciąż się rozwijać potrzebne są nowe pomysły oraz nakłady w kierunku jakości i markowania produktów. To właśnie odpowiedzią na to wyzwanie jest POLA – zupełnie nowa marka, za którą stoi nie tylko marketing, ale przede wszystkim jakość i wyrazistość produktów. Pola wprowadzana jest na razie na polski rynek, docelowo Rajpol już dziś mówi o globalnych ambicjach.

Rajpol podkreśla, że zamiarem grupy jest rozwijanie tradycyjnych podstaw biznesu i nie ma mowy o rewolucji. Projekt Pola jest kolejnym krokiem w budowaniu pozycji firmy Rajpol jako lidera rynku. Same produkty Pola są odpowiedzią na potrzeby klientów indywidualnych i trendy rynkowe. W 2023 roku  planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych których mianownikiem będzie marka – POLA.

Chipsy POLA to początek nowości, których kolejne odsłony będziemy prezentować już w 2023 roku. Chcemy, aby POLA była perłą w koronie grupy Rajpol, a produkty pod tą marką przynosiły smak i radość Klientom nie tylko w Polsce.

– podkreśla Aleksandra Ośko-Woźniak.

Rajpol

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.