W najbliższy czwartek Lidl otwiera w Warszawie kolejną placówkę – będzie to 45. sklep w stolicy i 12 tys. na świecie. Nowy obiekt będzie zlokalizowany w nowoczesnym, dwupoziomowym budynku i wyposażony w liczne rozwiązania ekologiczne, a także stację ładowania samochodów elektrycznych. W czwartek, 14 lipca, w Warszawie zostanie otwarty 12 tys. sklep Lidla na arenie międzynarodowej. Nowy obiekt – zlokalizowany w nowoczesnym, dwupoziomowym budynku przy ulicy Żupniczej 15 – idealnie wpisuje się w trend rewitalizacji […]
Handel
POLOmarket – największa polska sieć supermarketów obchodzi w tym roku 25-lecie istnienia. Sieć liczy obecnie ponad 280 nowoczesnych placówek handlowych zlokalizowanych na terenie całej Polski, trzy kompleksowe centra logistyczne i zatrudnia 5500 pracowników. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sieć osiągnęła obrót w wysokości 2,7 mld zł netto. Sklepy POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. To dla nich właśnie sieć nieustanie się rozwija zgodnie z niezmiennie aktualną od 25 lat misją: Być ulubionym polskim supermarketem. […]
Polska sieć supermarketów POLOmarket 13 maja otworzyła kolejny w tym roku nowy obiekt. Tym razem inwestycja została zrealizowana w Pruszczu Gdańskim. Jest to pierwszy sklep sieci POLOmarket w tym mieście. W zakresie inwestycji, supermarket w Pruszczu Gdańskim został zaprojektowany zgodnie z najwyższymi standardami sieci i wg najnowszego konceptu. Funkcjonalne i szerokie aleje zakupowe oraz odpowiednio dostosowany układ regałów zapewniają bardzo wysoki komfort codziennych zakupów. Obiekt posiada także szereg proekologicznych rozwiązań takich jak pompa ciepła zintegrowana […]
W dniach 6-7 kwietnia 2022 w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre w Warszawie, odbędzie się zaległa 12. edycja kongresu Poland and CEE Retail Summit, organizowanego przez firmę ECU. Przegląd Handlowy jest partnerem medialnym Retail Summit nieprzerwanie od 2014 roku i aktywnie uczestniczymy w każdej edycji kongresu. Tegoroczna edycja Retail Summit będzie wyjątkowa ze względu na ostatnie 2 lata, w których na świecie rządził i dzielił Covid oraz na trwającą od 24 lutego br. wojnę w […]
Otwarcie aż 25 sklepów zapowiada w grudniu br. Stokrotka. Obecnie sieć posiada 784 placówki. Wszystko wskazuje więc na to, że jeszcze w tym roku Stokrotka uruchomi sklep numer 800. Nowe sklepy zostaną otworzone w 9 województwach: lubelskim, łódzkim, małopolskim, mazowieckim, podkarpackim, pomorskim, śląskim, świętokrzyskim, warmińsko-mazurskim. Będą to zarówno duże miasta jak i mniejsze miejscowości. I tak, Stokrotki powstaną m.in. w Łodzi (cztery sklepy), Gdańsku i Warszawie (po trzy), czy Krakowie. Nowe sklepy zaproszą także klientów […]
Wszystkie sklepy Lidl Polska czynne są od poniedziałku do soboty, a także w niedziele handlowe. Od 5 września w związku z rozwojem usług pocztowych część sklepów tej sieci będzie czynna także w niedziele niehandlowe. Sklepy Lidl Polska, które od 5 września zostaną otwarte w niedziele niehandlowe otrzymały status placówek pocztowych. Oznacza to, że oprócz standardowych zakupów, klienci będą mogli w wybranych placówkach odebrać także przesyłki. Jako jedna z ostatnich sieci postanowiliśmy otworzyć część naszych sklepów w […]
Accenture i Fashion Biznes przeprowadziły II edycję badania zwyczajów zakupowych generacji Z, czyli osób urodzonych po 1995 r. Jego celem było zrozumienie wpływu ostatnich miesięcy na sposób realizacji procesów zakupowych młodego pokolenia oraz powiązanych z nimi sfer życia zdominowanych przez narzędzia cyfrowe. Najważniejsze wnioski zostały przedstawione w raporcie „Jak kupuje generacja Z”. Generacja Z najbardziej ze wszystkich przebadanych pokoleń zatęskniła za bezpośrednimi kontaktami dostępnymi bez ograniczeń, 46% z nich uważa, że nauka i praca zdalna […]
Sektor handlowy to segment nieruchomości, który najdotkliwiej ucierpiał podczas pandemii, głównie z powodu trzech lockdownów oraz wciąż przedłużanych ograniczeń. Pomimo to w 2020 r. do użytku oddano blisko 260 tys. mkw. GLA powierzchni w centrach handlowych, co stanowi wynik zbliżony do roku 2019. W 2021 możemy spodziewać się, że na rynek trafi kolejne 200-250 tys. mkw. GLA – prognozuje firma doradcza Colliers. Dominacja małych Wymuszony przez pandemię lokalny styl życia obserwowany w ubiegłym roku, a […]
W piątek 19 czerwca br. podczas webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, zostały przyznane nagrody „Retailer of the Year 2019”. Nagroda Główna „Retailer of the Year 2019” została przyznana firmie CARREFOUR, w kategorii „Sieci Multiformatowe”, zwycięzcą została również firma CARREFOUR, w kategorii „Supermarkety”, zwycięzcą została Sieć Sklepów TOPAZ, w kategorii „Dyskonty”, zwycięzcą została firma LIDL, w kategorii „Sklepy Małego Formatu”, zwycięzcą […]
W imieniu European Conferences United, organizatora nagrody „Retailer of the Year – Wybrany przez dostawców”, oraz firmy badawczej Nielsen, partnera merytorycznego nagrody, zapraszamy na bezpłatne webinarium „Branża handlu i dystrybucji wobec COVID-19. Największe wyzwania szansą na rozwój w opinii zwycięzców konkursu Retailer of the Year”, które odbędzie się 19 czerwca 2020 o godz. 11.00-13.00. W trakcie wydarzenia, wspólnie z Karoliną Zajdel-Pawlak, Dyrektor Zarządzającą Nielsen Connect w Polsce, oraz Casprem Haringiem, CEO ECU: poznamy laureatów „Retailer of the Year 2019”, posłuchamy dyskusji z prezesami nagrodzonych sieci o wyzwaniach branży handlu i dystrybucji, wysłuchamy wystąpień wybranych sieci handlowych. Zapraszamy do bezpłatnej […]