Carrefour Express

Udany koniec roku dla franczyzy Carrefour

Carrefour Express

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku firma Carrefour otworzyła aż 15 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że tylko w Warszawie w grudniu powstało 7 nowych sklepów należących do sieci. Franczyza z Carrefour to rentowny model współpracy, który daje franczyzobiorcy możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć obroty sklepu. Sieć oferuje odpowiedzialny model biznesowy, który przynosi zyski obu stronom. Dzięki temu, dynamicznie wzrasta liczba nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express i Globi w całej Polsce. […]

Carrefour i Lukoil poszerzają współpracę – kolejne innowacyjne sklepy już otwarte

Carrefour Express na stacjach Lukoil

Carrefour Polska i Lukoil Polska rozwijają partnerstwo, w wyniku którego klienci stacji mogą korzystać już z 22 sklepów franczyzowych Carrefour Express na stacjach paliw. Nowoczesne obiekty należące do koncernu zyskały nowy atut – szeroki asortyment, w którym pojawiły się między innymi warzywa i owoce, nabiał oraz inne produkty świeże. Partnerzy wspólnie przygotowali innowacyjny koncept sklepu dla stacji paliw, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów oraz ułatwić codzienne zakupy. Carrefour Express na stacjach LUKOIL to innowacja, która łączy […]

Mimo wakacji Carrefour Express nie zwalnia tempa

Carrefour Express

W lipcu Carrefour otworzył 13 nowych sklepów franczyzowych. Nowe placówki zostały otwarte m.in. w Ostródzie, Warszawie i Krakowie. Lato to pora roku, w której większość osób przeznacza dużo czasu na odpoczynek. Jednak Carrefour nie zwalnia tempa i stale dynamicznie się rozwija. Tylko w lipcu powstało 13 nowych sklepów należących do sieci franczyzowej Carrefour. W ubiegłym miesiącu sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Czajkowie, Limanowej, Krakowie, Ostródzie, Gdańsku i Warszawie. Unikalny koncept […]

Carrefour Express na Nowym Świecie w Warszawie

Carrefour Express

W czerwcu sieć franczyzowa Carrefour powiększyła się o 12 placówek. Jedna z nich otwarta została przy Nowym Świecie w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci – również w tak prestiżowych lokalizacjach – świadczy o sukcesie modelu franczyzowego Carrefour. Carrefour Express w miejskim stylu  26 czerwca otwarty został sklep Carrefour Express przy ul. Nowy Świat 26 w Warszawie. Nowoczesna placówka dostosowana jest do specyfiki reprezentacyjnego deptaku stolicy oraz potrzeb klienta w centrum dużego miasta. Sklep czynny jest od poniedziałku do […]

Sukces warsztatów franczyzowych Carrefour Polska

Francois Vincent - dyrektor ds franczyzy Carrefour Polska

W maju zakończył się cykl warsztatów edukacyjnych zorganizowanych przez Carrefour Polska. Spotkania odbyły się w 12 miastach na terenie całego kraju. Projekt rozpoczął się 12 września 2012 roku w Warszawie, a ostatni warsztat zorganizowano w maju br. w Bydgoszczy. Wysoka frekwencja w trakcie spotkań świadczyła o potrzebie prowadzenia działań edukacyjnych skierowanych do sektora MŚP. W 12 warsztatach Carrefour Polska wzięło udział ponad 500 przedsiębiorców z całego kraju. Cykl bezpłatnych warsztatów franczyzowych okazał się dużym sukcesem […]

Nowe sklepy franczyzowe Carrefour m.in. w Warszawie, Krakowie i Sopocie

Carrefour Express

Tylko w ubiegłym miesiącu firma Carrefour otworzyła aż 14 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dla wielu franczyzobiorców to już kolejny sklep Carrefour Express. Koncept franczyzowy Carrefour jest skuteczny oraz dostosowany do oczekiwań klientów, dlatego wielu z nich nie poprzestaje na jednym sklepie, np. jeden z warszawskich franczyzobiorców otworzył w maju już swój siódmy sklep franczyzowy w ramach sieci. Nowa placówka mieści się na warszawskiej Pradze, przy ulicy Majdańskiej 9. Współpracę z Carrefour Polska […]

Czy sieci handlowe zagrażają małym sklepom?

FMCG

Spadek liczby sklepów wiejskich i osiedlowych to trend widoczny w całym kraju. Według prognoz Euromonitor International liczba małych sklepów do 2025 roku może się zmniejszyć w Polsce nawet o 60%. Przedsiębiorcy poszukują sprawdzonych rozwiązań, które pomogą im przetrwać trudny okres. Szansą dla lokalnych przedsiębiorców jest podjęcie współpracy franczyzowej z doświadczonym partnerem, jakim jest Carrefour Polska. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego koniunktura w handlu detalicznym w województwie kujawsko-pomorskim była oceniana w kwietniu nieco bardziej pesymistycznie niż miesiąc wcześniej. […]

Nowe sklepy franczyzowe Carrefour aż w 9 województwach

Carrefour Express

Sieć franczyzowa Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku. Tylko w kwietniu pojawiło się aż 14 nowych sklepów franczyzowych w 9 województwach. Dynamiczny rozwój sieci franczyzowej Carrefour jest dowodem, że firma cieszy się dużym zaufaniem swoich partnerów biznesowych, a jej oferta spełnia oczekiwania właścicieli sklepów z różnych regionów Polski. W kwietniu sklepy z logo Carrefour Express i Globi zostały otwarte w 9 województwach, zarówno w małych miejscowościach jak m.in. Dobrzykowice (woj. dolnośląskie), Cisiec (woj. śląskie) czy […]

Czy małe sklepy spożywcze powinny obawiać się sieci handlowych?

Carrefour Express

W Polsce aż 90 proc. klientów deklaruje, że zakupy robi w małych sklepach, a niemal 40 proc. odwiedza je codziennie (źródło AC Nielsen). Świadczy to o wielkim potencjale tych sklepów. Niemniej jednak dane ogólnopolskie wskazują na liczne zamknięcia w tym segmencie sklepów. Jakie są przyczyny tej sytuacji i czy małe sklepy powinny obawiać się hipermarketów i supermarketów? Czy znikają z rynku, ponieważ duże sieci handlowe mają lepsze ceny? Jakie są alternatywy rozwoju? Panele edukacyjne Carrefour O […]

Dynamiczny rozwój Carrefour Express

Carrefour Express

Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdrojui Krakowie. Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m² do […]