W połowie września ruszyła kampania wizerunkowa marki Olewnik, oparta na nowej strategii komunikacji wypracowanej z agencją Saatchi&Saatchi. Jej pierwszą odsłonę można zobaczyć w spocie produktowym emitowanym na antenach między innymi: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kuchnia+, domo+ oraz TTV. Nowa kampania jest kontynuacją trwającej od maja kampanii reklamowej flagowego produktu firmy Olewnik, Perfekcyjnej Suchej Krakowskiej. W ramach działań ATL do końca września, odsłona nowej kampanii wraz z reklamą produktu pojawi się w telewizji, w formie spotów […]
Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży. Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek innowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się. Łatwe ciacho to słodka przekąska […]
Do wedlowskiego trio reprezentującego przysmaki rodem z Francji i Włoch dołącza mocno czekoladowa nowość prosto z Ameryki – czekolada z nadzieniem o smaku brownie. Ten wyjątkowy smak najpopularniejszego amerykańskiego ciasta zabierze Cię w daleką podróż po jednym z najbardziej inspirujących kontynentów świata! Marzysz, by poznać prawdziwy smak Ameryki? Chciałbyś wejść na Statuę Wolności i podziwiać niesamowity widok Nowego Jorku lub pędzić żółtą taksówką ulicami Manhattanu, Bronksu lub Queens? Spacerować po zielonym Central Parku, a następnie […]
W październiku br. rusza nowa kampania promocyjna firmy Jawo – jak co roku, tak i jesienią 2014 Jawo będzie reklamowało swoje produkty w telewizji. Kampania obejmuje sponsoring wybranych programów telewizyjnych. Billboardy sponsorskie emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i popularyzacja produktów wśród konsumentów. W billboardzie sponsorskim promowane są Pierogi z serem i truskawkami. Jawo to polska firma rodzinna, która produkuje mrożone dania gotowe- ręcznie […]
Na sklepowych półkach ponownie pojawiły się promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego 230 g z dołączonym drewnianym nożykiem, idealnym do smarowania kanapek. Wiosenna akcja promocyjna spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów, dlatego w tej samej formie jest kontynuowana. Promocyjne opakowania Pasztetu dworskiego są dostępne do końca września w dobrych sklepach na terenie całego kraju. Pasztet dworski to produkt z linii Dobre naturalnie, którą cechuje wysoka zawartość mięsa, brak „E” w składzie oraz krótka lista naturalnych składników. Pasztet […]
Dzień przed wielkim otwarciem, o godz. 14:00 odbyła się konferencja prasowa w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Głównymi bohaterami spotkania byli: Dariusz Miłek (inwestor), Lech Chudy (developer) oraz Ewa Kuryłowicz (architekt), którzy odpowiadali na pytania dziennikarzy. Poniżej przedstawiamy wszystkich najemców Galerii Warmińskiej według poziomów. Poziom 0 Apart, Arnika Apteka, Aryton, Bershka, Bojoue Brigette, Bubumarket, Bytom, Camel Active, Campione, Coffret, Cropp Town, Czas na Herbatę, Diverse, Douglas, Duka, E-papierosy Joye, Fotojoker, Frankie’s, Giacomo Conti, Gino Rossi, Grycan, […]
Firma Emix wprowadza na rynek trzy nowe produkty – kaszę jęczmienną z warzywami, kaszę gryczaną oraz kaszę jęczmienną wiejską. Nowe produkty charakteryzują się wysoką wartością odżywczą i zawartością cennego błonnika roślinnego. Kasze stanowią bogate źródło białka, witamin z grupy B oraz składników mineralnych. Dodatek suszu polskich warzyw (marchew, pietruszka, seler, por, cebula) do kaszy jęczmiennej nadaje je charakterystycznego smaku i sprawia, że podana na ciepło z odrobiną świeżego masła lub sosu stanowi pyszne i lekko […]
We wrześniu br. firma Agros-Nova powiększa ofertę marki Łowicz wprowadzając wyjątkową i limitowaną linię sosów, w której znajdą się: węgierskie leczo oraz sos indyjski z curry i kolendrą. Marka Łowicz proponuje dwa nowe aromatyczne sosy: pomidorowo-warzywny z papryką i cukinią – umożliwi przygotowanie pysznego leczo oraz pomidorowo-śmietanowy sos indyjski, z dodatkiem curry i kolendry – sprawdzi się jako baza do wielu egzotycznych dań, w tym m.in. indyjskiego curry z kurczaka. Zostały one przygotowane według tradycyjnych […]
Stale zyskujący na popularności i jak dotąd rozlewany w najmodniejszych warszawskich lokalach cydr Dzik, jest już do nabycia także w butelkach. Butelkowy Dzik będzie sprzedawany we wszystkich lokalach, gdzie dotychczas był jedynie rozlewany prosto z beczki, tak aby zagwarantować klientom różnorodną formę podania, wedle uznania. Cydr w butelkach o pojemności 0,33 l kierowany jest do kanału HoReCa, jednak będzie również do kupienia w wybranych sklepach z ekologiczną żywnością oraz niektórych sklepach alkoholowych, gdzie można nabyć alkohole […]
Grupa Browary Regionalne Jakubiak sfinalizowały zakup Browaru Biskupiec. Jest to już piąty browar tej grupy kapitałowej obok Browarów: Ciechan, Lwówek, Bojanowo i Tenczynek 29 sierpnia 2014 r. została sfinalizowana umowa na zakup Browaru Biskupiec przez Grupę Browary Regionalne Jakubiak. Dzisiejszy zakup Browaru Biskupiec to nie tylko ważna inwestycja naszej Grupy, tym przejęciem ratujemy także jedyny browar z historycznymi tradycjami piwowarskimi na Warmii. To kolejny krok w realizacji naszej strategii. – powiedział prezes Grupy BRJ, Marek Jakubiak. […]