Sok jabłkowy z owocem żurawiny od Marwitu

W sklepach pojawiła się limitowana edycja soków Marwit Jabłko – Owoce Żurawiny. To świetna okazja do spróbowania nowego, wyjątkowego smaku. Nie przez przypadek jednak  ta kombinacja świeżego soku pojawia się w sprzedaży na początku jesieni. Oba tytułowe owoce posiadają mnóstwo wartości odżywczych, tak istotnych do wzmocnienia organizmu w czasie pierwszych chłodnych, deszczowych dni. A świeżo wyciskane soki marki Marwit zachowują ich właściwości oraz naturalny smak. Do znanego już miłośnikom Marwitu smaku jabłka w tym sezonie dołącza żurawina. […]

Firma Jawo podejmuje współpracę z Ajinomoto Frozen Foods

Częstochowska firma Jawo Sp. z o.o. 3 października 2014 r. zawiązała w Polsce spółkę joint venture z japońskim gigantem spożywczym Ajinomoto Frozen Foods. Nowy podmiot otrzymał nazwę Ajinomoto Jawo Sp. z o.o. Ze względu na rozmiar przedsięwzięcia na założenie spółki musiał wyrazić zgodę Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). 10 września br. UOKiK zgodził się na stworzenie spółki przez obie firmy. Częstochowska firma w ramach nowego podmiotu  zaopatrywać będzie w japońskie pierogi goyza cały rynek […]

Sklepy Spar w Wilkowie i Dąbrówkach

Dnia 26 września sieć SPAR Polska uruchomiła kolejne dwie placówki. Sklep SPAR w Wilkowie zajmuje powierzchnię 190m², natomiast placówka SPAR Express w Dąbrówkach ma 166m². Aktualnie sieć SPAR liczy 176 sklepów. Miejscowość Wilkowo leży w odległości 4km Świebodzina przy drodze krajowej nr 92, którą często poruszają się pojazdy ciężarowe jadące w kierunku lub zjeżdżające z autostrady A2. Z tego powodu właściciel sklepu Paweł Bezak postawił na sklep całodobowy, umożliwiając kierowcom będącym w trasie zakupy o […]

Sertop – Serki wędzone „Jak dawniej”

Najnowszy produkt marki Sertop, firmy z ponad 50-cio letnią tradycją, to serki topione „Jak Dawniej”. Produkty otrzymały ładne, eleganckie opakowania i oferowane są w dwóch wersjach smakowych: Gouda i Edam. Zarówno skład serka, jego kremowa konsystencja, jak i zastosowana szata graficzna na opakowaniu nawiązują do tradycyjnych metod produkcji serków topionych z dawnych lat. Gramatura: 100 g Cena: ok. 1,99 zł Sertop

Baton KitKat w wersji Double Caramel

Oryginalne smaki to specjalność marki KitKat. Wystarczy wspomnieć o Kit Kat Chunky Peanut Butter czy ofercie świątecznej Kit Kat Orange oraz KitKat Cookies & Cream. Teraz marka dokonuje kolejnej rewolucji w kategorii. Po raz pierwszy łączy dwa różne doznania smakowe w jednym batoniku – KitKat Chunky Double Caramel. KitKat Chunky Double Caramel został wzbogacony o 2 różne rodzaje karmelu. W jednej połówce batona karmel jest chrupiący, a w drugiej – kremowy. 2 połówki – każda inna. […]

Multilogika w POLOmarkecie – kupuj więcej, płać mniej

Pod takim hasłem 1 października rozpoczęła się największa w historii sieci sklepów POLOmarket kampania reklamowa. Szeroko zakrojone działania w mediach potrwają do końca roku. Motyw przewodni kampanii stanowi pojęcie Multilogiki – jako nowej filozofii kupowania w POLOmarkecie. Koncepcję wyjaśnia i twórczo rozwija bohater marki – Profesor. W tę postać wcielił się znakomity aktor Piotr Fronczewski. Na czym polega Multilogika i jak korzystać z multilogiczności na co dzień – naukowiec opowiada w lekkich spotach obyczajowo-komediowych. Wykreowana przez pana Piotra […]

Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Z początkiem października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka ŁAGODNE firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80% wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka. Spot 30” i 15” będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko ŁAGODNE dla każdego, bez wyjątku!”. Mleko ŁAGODNE należy do portfolio Grupy […]

Truskawka Puffins od Microfood

Marka Puffins znana ze swoich unikatowych i przełomowych przekąsek z puffingowanych owoców wprowadziła do swojej oferty nowość – puffingowane Truskawki Puffins.  Truskawki, tak jak inne produkty marki Puffins to chrupiące, w 100% naturalne, trójwymiarowe kawałki owoców suszone opatentowaną metodą próżniową, która pozwala zachować naturalny smak, intensywny aromat produktu oraz wszystkie witaminy i cenne wartości odżywcze naturalnie występujące w świeżych owocach! Produkty marki Puffins charakteryzują się naturalnymi, przestrzennymi kształtami, dużą objętością, niezwykłą lekkością, chrupkością oraz wyśmienitym, rozkosznie słodkim […]

Karmelio – Podwójna fala przyjemności od Krakusków

W ramach uprzyjemniania codziennych rytuałów marka Krakuski wprowadziła do sprzedaży nowe ciasteczka – Karmelio Zbożowe. Po ubiegłorocznym sukcesie Paluszków Karmelio, Krakuski podwajają falę przyjemności! Nowe Karmelio to absolutnie niespotykane dotychczas połączenie karmelu i pysznej mlecznej czekolady, którymi oblane są zbożowe ciasteczka. Karmelio to prawdziwa gratka dla smakoszy ciasteczkowych smakołyków, którzy podążając za trendem zdrowego żywienia, mogą sobie pozwolić na prawdziwą przyjemność. Krakuski Karmelio Zbożowe Opakowanie: 124 g Cena: ok. 3,99 zł Bahlsen

Marka Powerade wprowadza na rynek nowe, większe opakowanie

Powerade, marka popularnego napoju izotonicznego w Polsce, zwiększa pojemność swoich opakowań. Nowa butelka o pojemności 0,7 l to odpowiedź na potrzeby polskiego rynku. W drugiej połowie września na rynek trafią pierwsze napoje Powerade w nowych opakowaniach o pojemności 0,7 litra. Zwyczaje zakupowe i preferencje naszych konsumentów ulegają zmianie. Polacy trenują częściej i dłużej, w związku z tym szukają optymalnych dla siebie rozwiązań w kategorii napojów sportowych. Z analiz rynku wiemy, że w czasie jednej wizyty w sklepie […]