Polmlek reklamuje mleko Łagodne

Mleko ŁagodneZ początkiem października startuje intensywna kampania telewizyjna mleka ŁAGODNE firmy Polmlek. Kampania ma charakter informacyjny a jej celem jest przedstawienie kluczowych benefitów produktu, którymi są: obniżona o 80% wartość laktozy, lekkostrawność, naturalnie słodki smak oraz wartości odżywcze zwykłego mleka. Spot 30” i 15” będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych TVN, Polsat, TVP i TV4. Hasłem kampanii jest „Mleko ŁAGODNE dla każdego, bez wyjątku!”.

Mleko ŁAGODNE należy do portfolio Grupy Polmlek. Dzięki formule obniżonej o 80 % wartości laktozy jest delikatne dla żołądka, ma naturalnie słodki smak i dobrą tolerancję przez osoby mające problemy trawienne. Jednocześnie, niewielka wartość laktozy sprawia, że zawarty w mleku wapń jest lepiej przyswajalny.  Problem nietolerancji laktozy dotyka coraz więcej osób dorosłych i często jest zaburzeniem trudnym do zdiagnozowania. Mleko ŁAGODNE jest jedynym na polskim rynku mlekiem o obniżonej o 80% wartości laktozy.

Reklama TV

Za kreację spotów reklamowych oraz key visuala odpowiedzialna jest krakowska agencja S4. Planowanie i zakup mediów powierzony został agencji Starcom.

Kampania telewizyjna potrwa 5 tygodni i będzie wspierana reklamą w prasie branżowej, internetem, animacjami oraz degustacjami w nowoczesnym kanale sprzedaży. Projekt jest częścią realizowanego przez firmę Polmlek rebrandingu oraz systematyzowania portfolio Grupy.

Prezentowane w spocie logo Polmlek zostało marką parasolową i docelowo ma zastąpić marki lokalne działające w obrębie Grupy Polmlek.

Polmlek

Dodaj komentarz

Twój email nie będzie widoczny w treści komentarza.
Wszystkie pola oznaczone * są wymagane.

Więcej w Kampania reklamowa, Mleko, Mleko Łagodne, Nabiał, Polmlek, Producent mleka, Reklama, Reklama TV
Kampania mobilna i nowe narzędzie wsparcia marki DrWitt

Ruszyła nowa mobilna kampania reklamowa DrWitt, jednej z najbardziej innowacyjnych marek w portfolio Agros-Nova. To pierwsza tego typu kampania marki...

Zamknij