Wraz z końcem stycznia Dr. Oetker będzie konkursowo rozgrzewać sklepowe półki i wszystkich miłośników Słodkiej Chwili. Biorąc udział w zabawie, konsumenci mogą wygrać jeden z 5000 kubków w zimowych sweterkach. „Słodka Rozgrzewka” – to zimowy konkurs dla konsumentów promujący Słodką Chwilę Dr. Oetkera – jedne z najpopularniejszych deserów jednoporcjowych rozpoczyna się 25 stycznia 2016 r. i potrwa do 6 marca 2016 r. Wystarczy tylko kupić dowolne produkty Słodka Chwila za minimum 8 złotych (na jednym […]
Na początku ubiegłego roku swoją działalność rozpoczęła sieć supermarketów Mila, należąca do spółki market-Detal. Z okazji swoich 1. urodzin, sieć supermarketów Mila przygotowała moc atrakcji dla wszystkich klientów. Od dzisiaj aż do 9 lutego we wszystkich sklepach Mila w całej Polsce ruszają promocje – produkty w mega niskich cenach oraz wielka urodzinowa loteria, w której do wygrania jest ponad 1000 atrakcyjnych nagród. Na zwycięzców czekają pralki firmy Whirpool, rowery Cross oraz torby ekologiczne. Więcej informacji na temat urodzinowej […]
Rok 2016 przyniesie rosnącą konkurencję na rodzimym rynku słodyczy i tym samym – konieczność poszukiwania nowych kierunków zbytu. Producenci zmierzą się również z drożejącymi cenami surowców, presją marżową ze strony sieci handlowych oraz napływem tanich słodyczy z Ukrainy. Mimo że aż 91 proc. Polaków przyznaje się do kupowania słodyczy, z czego ponad 30 proc. nabywa je kilka razy w tygodniu, Polska nadal pozostaje w tyle za krajami europejskimi jeżeli chodzi o spożycie wyrobów cukierniczych. Choć w […]
Od 1 stycznia 2016 roku Marek Tarnowski, po 15-letnim okresie sprawowania swojej funkcji, przestaje być Prezesem Zarządu i CEO Grupy Mokate i przechodzi do Rady Nadzorczej Spółki. Jego miejsce zajmie Adam Mokrysz, sukcesor rodziny właścicieli, czwarte pokolenie w istniejącej nieprzerwanie od 1927 roku rodzinnej firmie Mokate. Grupa firm Mokate jest jednym z niewielu przykładów lokowania z sukcesem polskich marek za granicą. Kawy Mokate i herbaty Loyd są istotnymi markami swoich kategorii niemalże we wszystkich krajach […]
Firma Nestlé w swoim szwajcarskim laboratorium przeprowadziła niedawno wyjątkowe badania. Wzięła pod lupę 700 tabliczek czekolady, poddając je rozmaitym testom mierzącym wpływ wilgoci, tlenu i światła na produkt. Badanie pozwoli dobrać optymalne opakowania i daty ważności produktów. Do 2017 roku Nestlé chce zmniejszyć ilość wykorzystywanych opakowań aż o 100 000 ton! Jak bardzo czekolada wrażliwa jest na wilgoć, tlen czy światło, sprawdzali naukowcy z Nestlé Research Center w Lozannie. Do tej pory nikt na taką […]
Nowe produkty z sukcesem wprowadzane w Polsce i na zagranicznych rynkach, niemal 100 nowych etatów jako efekt dynamicznego rozwoju i wzrost sprzedaży rok do roku o 4% to efekt zaangażowania pracowników i managerów Grupy Sokołów S.A. w 2015 roku. 40 lat historii i pasji Rok 2015 był dla Grupy Sokołów S.A. rokiem szczególnym, ale też pełnym wyzwań. Obchodziliśmy dwa ważne Jubileusze – 40-lecie istnienia Oddziału w Sokołowie Podlaskim oraz 15-lecie powstania Grupy Sokołów S.A. Zakład w Sokołowie […]
MarcPol uruchomił nową stronę www. Przebudowany serwis internetowy to kolejny ważny element rebrandingu polskiej sieci handlowej. Odmieniony wygląd zyskała również gazetka oraz strona sieci na portalu facebook.com. Nową stronę www.marcpol.pl wyróżnia przede wszystkim funkcjonalny, łatwy w nawigacji layout, czytelny podział na zakładki, w tym Strefę Klienta z odmienioną gazetkę promocyjną. W serwisie znaleźć można również m.in. przepisy na tradycyjne dania kuchni polskiej i regionalnej oraz informacje nt. prowadzonych rekrutacji i programów praktyk. Szata graficzna strony […]
Od 28 grudnia w sieci sklepów Biedronka, na terenie całej Polski, pojawi się słomka ptysiowa marki Brześć. Kolejna akcja in-out, realizowana przez producenta wyrobów cukierniczych we współpracy z popularną siecią handlową, to element konsekwentnie wdrażanej strategii rozwoju kanałów sprzedażowych, zwłaszcza w obszarze „private labels”. Wyroby Brześcia od dłuższego czasu regularnie pojawiają się nie tylko w Biedronce, ale również w takich sieciach jak Tesco, Dino, POLOmarket czy Lewiatan. Firma wprowadza swoje wyroby na półki sklepowe zarówno […]
Marka Lambertz specjalizuje się w piernikowym asortymencie od 300 lat. W jej bogatej ofercie znajdziemy zarówno pierniki nadziewane, lukrowane, jak i klasyczne – oblane jedynie najwyższej jakości czekoladą. Piernikowe precle, serca i gwiazdki w czekoladzie Lambertz w opakowaniu 250 g to prawdziwa klasyka piernikowego gatunku. To mięciutkie i rozkosznie rozpływające się w ustach przysmaki, doskonale wypieczone i idealnie pulchne. Pięknie się prezentują, a ich cynamonowe, anyżowe, goździkowe oraz imbirowe zapachy rozkosznie nęcą zmysły już od uchylenia opakowania. Piernikowe […]
18 grudnia o godz. 8.00 przy ul. Wolności 118 w Zabrzu zostanie otwarty nowy sklep polskiej sieci POLOmarket. Otwarciu towarzyszyć będą konkursy dla klientów, słodkie niespodzianki, degustacje, promocje na wybrane produkty oraz bogata oferta świąteczna. Sklep znajduje się w nowym budynku wolnostojącym, wyposażonym w klimatyzację. Powierzchnia handlowa nowego POLOmarketu to około 600 m2. Sklep będzie prowadził sprzedaż szerokiego asortymentu produktów, zarówno żywnościowych, jak i przemysłowych. POLOmarket wyróżnia się na tle konkurencji bogatą ofertą produktów świeżych […]