Optymalizacja cen z wykorzystaniem algorytmów AI: klucz do konkurencyjności w e-commerce

Algorytmy AI w ecommerce

Prowadzenie biznesu to nieustanne balansowanie między oczekiwaniami klientów, możliwościami firmy i tym, czym zaskakuje konkurencja. Pamiętaj jednak, że podejmowanie konkretnych decyzji, w tym tych dotyczących cen oferowanych produktów czy usług nie może bazować na wróżeniu z fusów, lecz przemyślanej analizie. Dowiedz się, jak w tym aspekcie może pomóc AI. Jakie dane należy wziąć pod uwagę, optymalizując ceny w firmie? W biznesie, podobnie jak w życiu, pewna jest tylko zmiana. To właśnie z tego powodu każdy […]

Chorten w nowym koncepcie otwarty w Choroszczy

Nowoczesne wyposażenie i systemy wspierające handel oraz zarządzanie placówką, nowy model ustawienia sklepu – to niektóre rozwiązania wprowadzone w otwartym właśnie sklepie Chorten w Choroszczy (woj. podlaskie). Tak mają wyglądać modelowe sklepy Grupy Chorten budujące biznes dzięki nowoczesnym technologiom. Choroszcz, ul. Sportowa 33 to dokładny adres nowego sklepu Chorten. Placówka mająca ponad 250 m2 powierzchni jest zlokalizowana w nowej inwestycji, na nowoczesnym osiedlu mieszkaniowym. To punkt typu convenience z mocno rozbudowanymi działami świeżymi, ale też […]

BLIX Awards 2024: sklepy z najlepszymi akcjami rabatowymi

Blix Awards

„Promocja Roku” to kluczowa statuetka w programie „BLIX AWARDS – Wybór Konsumentów”. W tegorocznej edycji nagrody otrzymały sieci takie jak Lidl, Kaufland, Stokrotka, Żabka, Sinsay, Rossmann, Frisco, Media Expert, Action i Temu. O wynikach zadecydowały głosy prawie 140 tys. konsumentów, którzy wyrazili blisko 4 mln opinii o 119 sieciach. Dla milionów Polaków właśnie oferty promocyjne są kluczowym czynnikiem decydującym o ich planach zakupowych. Dobrze zaprojektowane programy promocyjne mogą wzmacniać lojalność shopperów oraz pomagają firmom w […]

OSM Piątnica promuje śmietanę 18% – z Piątnicy, no bo skąd!

Śmietana 18% 200 g OSM Piątnica

21 października br. OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw. Śmietana 18% marki Piątnica Śmietana 18% od Piątnicy produkowana jest z najwyższej jakości mleka od lokalnych dostawców. Cechuje się gęstą, kremową konsystencją oraz delikatnym smakiem. Dzięki temu, że nie warzy się po dodaniu do gorących dań, jest niezastąpiona do tradycyjnych polskich zup czy […]

Rynek handlowy wciąż na fali wznoszącej

Cushman & Wakefield

Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację w sektorze nieruchomości handlowych w Polsce. Trzeci kwartał przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż. Dobrym nastrojom w segmencie nieruchomości handlowych towarzyszy też rosnąca liczba debiutów marek, a także pozytywne wyniki notowane po stronie sprzedaży detalicznej, odwiedzalności centrów handlowych i ich obrotów. PODAŻ: 102 000 […]

Kaufland ruszył z kampanią „Marnowanie? Nie mam w planie!”

Kampania Kaufland - nie marnuj jedzenia

Kaufland wystartował z nową odsłoną kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Można ją zobaczyć m.in. w internecie oraz gazetkach promocyjnych sieci. Inicjatywa ta ma na celu zwrócić uwagę Polek i Polaków na problem marnowania żywności. Akcja jest częścią strategii działań podejmowanych przez sieć w duchu zero waste. Zrównoważony rozwój to jeden z kluczowych elementów strategii Kaufland, w którą wpisują się m.in. działania na rzecz środowiska. Do takich działań należy m.in. inwestycje w energooszczędne rozwiązania w […]

Suempol przejmuje brytyjską firmę Copernus

Suempol przejmuje firmę Copernus

Rok 2024 jest szczególny dla firmy Suempol, która świętuje 35-lecie swojej działalności. W tym wyjątkowym czasie Suempol realizuje kolejny ambitny krok w rozwoju, nabywając 100% udziałów w brytyjskiej firmie Copernus Ltd z siedzibą w Hull. Copernus to czołowy dostawca świeżych ryb na rynku Wielkiej Brytanii. Suempol – polska firma rodzinna Suempol to najstarszy producent łososia wędzonego w Polsce i jeden z największych na świecie. Siedziba firmy i główny zakład produkcyjny znajdują się w Bielsku Podlaskim, […]

6. RetailTec Congress już 29 października w Warszawie

RetailTec Congress 2024

Już 29 października 2024 r. w The Westin Warsaw Hotel w Warszawie odbędzie się 6. edycja RetailTec Congress. Liderzy branży retail spotkają się, aby wyznaczyć kluczowe kierunki rozwoju polskiego sektora handlu, przeanalizować aktualne trendy oraz dokonać przeglądu najnowszych technologii dedykowanych branży retail. Przygotuj się na inspirujące dyskusje dotyczące najnowszych trendów w handlu, innowacji oraz wyzwań, które kształtują przyszłość branży! Podczas #RetailTec2024 omawiane będą kluczowe zagadnienia, które pomogą lepiej zrozumieć, jak skutecznie wykorzystać nowe technologie w […]

Monster Munch z limitowaną edycją na Halloween

Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween

Halloween zbliża się wielkimi krokami. To dzień, w którym spędzamy czas z przyjaciółmi oraz rodziną łącząc tradycje związane z duchami, magią i świetną zabawą. W tym roku wspólne chwile będą jeszcze smaczniejsze dzięki nowej edycji limitowanej Monster Munch Mango Chilliout z nutą pikantności i egzotycznego smaku. Monster Munch o smaku Mango Chilliout na Halloween Kultowe „duszki” Monster Munch od wielu lat są nieodłącznym elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój […]

Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową Równi w Biznesie

Grupa Eurocash siedziba

Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych i partnerskich, czyli aż ¼ wszystkich sklepów spożywczych w Polsce1. Utworzenie grupy zakupowej to odpowiedź Eurocash i innych uczestników Grupy na oczekiwania konsumentów co do wysokiej jakości produktów i rozsądnej ceny, a także trwającą od wielu miesięcy wojnę cenową i rosnącą pozycję rynkową dyskontów. Grupa Eurocash od […]