Indoor Positioning – innowacyjna technologia zakupowa od Philips

Philips Lighting zaprezentował zintegrowany system oświetlenia Indoor Positioning podczas tegorocznej edycji kongresu Poland & CEE Retail Summit. Pozwala on na komunikowanie się sklepu z klientem za pośrednictwem inteligentnego oświetlenia LED, przynosząc korzyści obu stronom. System wykorzystuje zainstalowane w sklepie inteligentne oświetlenie LED, które za pośrednictwem specjalnej aplikacji umożliwia przekazywanie klientom informacji na ich smartfony. Przekaz dobierany jest na podstawie lokalizacji, w jakiej znajduje się w danym momencie kupujący. W wyniku komunikacji między aplikacją a oświetleniem, […]

Już jutro Poland & CEE Retail Summit 2016

W dniach 6-7 kwietnia 2016 roku w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się kolejna edycja kongresu Poland & CEE Retail Summit 2016. Jak pisaliśmy już wcześniej, Redakcja Przeglądu Handlowego już po raz trzeci objęła wydarzenie swoim patronatem i również będziemy obecni na kongresie. Organizator kongresu Retail Summit, firma Blue Business Media zapowiada, że w tym niezwykle dynamicznym spotkaniu udział weźmie około 1000 uczestników, w tym blisko 200 przedstawicieli handlu i ponad 500 przedstawicieli sektora FMCG. To […]

Eksperci branży spożywczej na WorldFood Warsaw

W dniach 19-21 kwietnia w Warszawie odbywa się III edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw. Na jej uczestników czeka bogaty program merytoryczny – wiele konferencji, paneli dyskusyjnych, prezentacji. W konferencjach i dyskusjach może uczestniczyć każdy zwiedzający targi. Wydarzenia przygotowane są we współpracy z najważniejszymi ekspertami z branży oraz przedstawicielami instytucji reprezentujących sektor spożywczy. Ich celem jest dostarczenie wiedzy na temat perspektyw rozwoju sektora spożywczego, dyskusja o bieżących problemach branży i nowoczesnych trendach. Program […]

Wiosenna POLOteria organizowana przez POLOmarket

Już kolejny raz POLOmarket organizuje wielką akcję POLOteria. Wiosenna edycja to ponad 80 000 atrakcyjnych nagród – do wygrania są m.in. galanteria skórzana firmy Batycki, sprzęt AGD, bony do POLOmarketu, a także samochód Volkswagen POLO. Na klientów sieci czeka 3,5 miliona zdrapek do odebrania w sklepach POLOmarketu od 6 do 19 kwietnia br. Tegoroczna wiosenna POLOteria jest skierowana do wszystkich klientów sieci. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zrobić zakupy za 20 zł lub kupić […]

Rozmowa z Tomaszem Łączyńskim, Prezesem ZM Pekpol

Z Tomaszem Łączyńskim, Prezesem Zarządu firmy Zakłady Mięsne Pekpol rozmawia Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Pekpol jest firmą produkującą wędliny i inne wyroby mięsne. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie, jakiej skali jest to przedsiębiorstwo i ile osób zatrudnia? Tomasz Łączyński: Zakłady Mięsne “Pekpol Ostrołęka” S.A. to firma z długą historią, ponad czterdziestoletnią. Zakład zlokalizowany jest na terenie Polski północno-wschodniej w samym centrum regionu kulturowego jakim są Kurpie. Dziennie produkujemy ok. […]

Tymbark już od 80 lat tłoczy soki 100% z jabłek

Tymbark już 80 lat temu odkrył źródło witalności. Płynie ono wprost z natury, a jego serce bije wśród jabłoni polskich sadów. To właśnie jabłka są kluczem do kochania życia. Pełne witamin i niepowtarzalnego smaku, każdego dnia dają nam zastrzyk uśmiechu i radości. Tymbark, jako prawdziwy znawca, który zgłębił wszystkie tajemnice tych owoców, przedstawia trzy nowe, wyjątkowo soczyste warianty soków tłoczonych – słodki Champion, aromatyczny Jonagold i kwaśna Antonówka. Jabłka to niezwykłe owoce, przez wielu ekspertów […]

Rozmowa z Piotrem Kulikowskim, Prezesem firmy Indykpol

O firmie Indykpol, jej pozycji na rynku drobiarskim, konkurencji i planach na najbliższe lata rozmawiamy z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu firmy Indykpol. Rozmowę przeprowadził Mirosław Szul, Redaktor Naczelny Przeglądu Handlowego. Indykpol jest firmą produkującą mięso i wyroby indycze. Czy może powiedzieć Pan coś więcej o swojej firmie, jak duże jest to przedsiębiorstwo? Ile osób zatrudnia firma oraz jakie posiadacie Państwo moce produkcyjne w swoich zakładach? Piotr Kulikowski: Indykpol należy do ścisłej czołówki polskich producentów drobiu, jest największym […]

Familijne 2GO – nowe wafle od Colian

Do oferty marki Familijne (Colian) dołączyły unikatowe, indywidualnie pakowane wafelki. Familijne 2GO idealnie sprawdzą się podczas rodzinnych wycieczek i nie tylko. Marka Familijne rozszerzyła ofertę o innowacyjne, indywidualnie pakowane wafelki idealne do rodzinnego spożycia poza domem. Familijne 2GO wyróżniają się aksamitnie delikatnym kremem czekoladowym oraz puszystym, napowietrzonym kremem mlecznym. Familijne 2GO to jedyne wafle rodzinne zapakowane indywidualnie do wygodnej konsumpcji poza domem – doskonale uprzyjemnią wspólne wycieczki. Idealnie sprawdzą się w podróży i podczas aktywności […]

Marka Krakuski w nowej kampanii reklamowej

Firma Bahlsen Polska wystartowała właśnie z ogólnopolską kampanią reklamową marki Krakuski, która jest dedykowana jej najnowszym produktom – linii Paluszki. Spot przygotowany specjalnie na potrzeby akcji można zobaczyć w największych stacjach głównych i tematycznych w kraju oraz serwisach VOD. Marka zaplanowała też działania w mediach społecznościowych, tj. Facebook i YouTube. Uzupełnienie kampanii stanowią nośniki outdoor, które możemy już oglądać w 10 największym miastach i aglomeracjach Polski. Nowości marki otrzymały także mocne wsparcie w punktach sprzedaży […]

Ciastka HIT w stylu Retro

Kultowe ciastka HIT firmy Bahlsen Polska dostępne są już w sprzedaży w nowej limitowanej odsłonie na rok 2016. Po ogromnym sukcesie produktów sezonowych nawiązujących do popularnych deserów, marka sięga po klasyczny smak z przeszłości. Nowość HIT Milky o smaku mleka skondensowanego w koncepcie RETRO mocno nawiązuje do modnych ostatnio czasów PRL-u. Zastosowana estetyka minionych lat przykuje uwagę konsumentów przy sklepowej półce. Produkt otrzyma wsparcie BTL w postaci ekspozytorów inspirowanych kształtem kultowej tuby oraz wobblerów w […]