Według GFK Polonia słodycze i przekąski to 13,7% zawartości koszyka przeciętnego konsumenta, co stanowi całkiem pokaźną sumę w budżecie domowym. Na jakie słodkości i desery najczęściej się decydujemy? Królują przede wszystkim ciastka, czekolada, praliny, lody oraz wafelki, lizaki i cukierki. Coraz częściej zwracamy też uwagę na kaloryczność produktów i ich skład oraz jakość składników, z których powstają. Czekolada Jesień i zima to okres szczególnie dobry dla producentów wyrobów czekoladowych, które cieszą się większym zainteresowaniem konsumentów […]
Decydując się na rozpoczęcie biznesu w formie franczyzy, można skorzystać z wielu ofert współpracy dostępnych na rynku. Wybierać można spośród salonów prasowych, mobilnych punktów gastronomicznych, kawiarni czy sklepów. Na jakie pytania warto sobie jednak odpowiedzieć wybierając profil działalności franczyzowej? Zdecydować się na sprzedaż prasy czy na przykład otworzenie kawiarni? W zależności od wybranej opcji profilu franczyzy, przedsiębiorca powinien spełnić określone kryteria, by móc rozpocząć działalność franczyzową. Warto, by wybrany profil działalności był dopasowany do możliwości […]
Halina oferuje wszystkim konsumentom sycące, cenne źródło składników odżywczych i mineralnych, które uzupełnia ich niedobory w diecie. Groch Łuskany Cały stanowi istotny element tradycyjnych potraw polskiej kuchni – zwłaszcza w okresie bożonarodzeniowym. Groch Łuskany Cały marki Halina powstaje w wyniku oczyszczenia z łuski ziarna grochu. Jest bogaty w białko roślinne, błonnik pokarmowy oraz węglowodany. Zawiera witaminy z grupy B, makro- i makroelementy: żelazo oraz magnez. Dieta wzbogacona o warzywa grochu wspomaga przemianę cukrów i obniża […]
Lawinowo rośnie rynek zdrowej żywności w Polsce. Rocznie sprzedaż ekologicznych produktów zwiększa się o ponad 20 proc. Do 2015 roku rynek będzie wart 700 mln zł, wobec obecnych 450 mln zł. Rynek zdrowej żywności jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce. Tak wynika z danych Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno–Spożywczych. Badania TNS dla Organic Farma Zdrowia wskazują, że już ponad milion Polaków (4 proc.) regularnie kupuje żywność organiczną, a 26 proc. zaopatruje się w […]
W Lutczy, Pustyni i Ropczycach uruchomiono na początku grudnia nowe sklepy SPAR. Wszystkie placówki mają powierzchnię przekraczającą 200 metrów kwadratowych i należą do formatu SPAR Supermarket. W otwartych sklepach klienci znajdą pełen asortyment produktów na stoiskach owocowo – warzywnym, nabiałowym, mięsno – wędliniarskim, cukierniczo – piekarniczym, monopolowym i chemiczno – kosmetycznym. Wszyscy pracownicy nowo otwartych sklepów przeszli specjalistyczne szkolenia. Nawet doświadczony handlowiec musi sobie przyswoić standardy wypracowane przez sieć. – mówi Beata Boguta, odpowiedzialna za […]
Jedna z największych współczesnych gwiazd muzyki pop po raz kolejny nawiązała współpracę z Pepsi. Już na początku 2013 roku Beyoncé wystąpi w globalnej reklamie „Live for Now”, jednak artystka została nie tylko oficjalną twarzą kampanii marketingowej marki. Projekt bazuje przede wszystkim na partnerstwie i wspólnym kreowaniu innowacyjnych sposobów zaangażowania fanów muzyki i konsumentów. Warszawa, 11 grudnia 2012 – Pepsi nawiązała współpracę z niekwestionowaną ikoną muzyki pop – Beyoncé. Sławna na całym świecie piosenkarka i autorka […]
FRUGO rozszerza ofertę żelek o nowy smak! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafią soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorze białym. Wyjątkowa mieszanka mocno owocowego smaku i kuszącej bieli dostępna będzie w sieci sklepów Żabka i Freshmarket już od 11 grudnia. Frugo Żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata tego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. Wraz z nastaniem chłodniejszych dni […]
FoodCare kupił markę BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały BLOW w rynkowym torcie. Obok BLACK Energy Drink i N-GINE jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa. Tym samym, FoodCare jest obecnie największym producentem wyrobów tej kategorii w Polsce. Marka BLOW zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki […]
BOLS, lider wódek premium na polskim rynku, rusza z nową kampanią promocyjną. Od 10. grudnia do 5. stycznia 2013 Ambasadorki podwoją ilość kupionych przez klienta butelek, sprzedawanych w promocyjnej cenie. Wystarczy do tego paragon zakupu, rejestracja na Facebooku i dobry pomysł na sylwestra. Marka BOLS organizuje sylwestrową akcję promocyjną skierowaną do konsumentów. W ponad 2000 sklepów na terenie całej Polski można będzie kupić butelkę wódki BOLS 0,5l w specjalnej cenie – 21,99 złotych. Należy pamiętać […]
Marka Farma wprowadziła do oferty nowość – Pieczarki marynowane z marchewka i cebulką – które z pewnością podbiją podniebienia miłośników wszelkich marynowanych przetworów oraz fanów imprezowych przekąsek. W słoiczku marynowanych pieczarek marki Farma znajdują się niewielkie pieczarki zanurzone w towarzystwie drobno pokrojonej marchewki i cebulki oraz pachnących przypraw w aromatycznej, wyrazistej marynacie. Grzybki, które trafiają do słoików są specjalnie wyselekcjonowane, kryteria selekcji to świeżość, jakość, a także odpowiedni kształt i niewielkie rozmiary. Możliwości wykorzystania marynowanych […]