Sos Pieprzowy powstał w oparciu o autorską recepturę i przy wykorzystaniu tylko najlepszych składników. Bazę smakową stanowi sos majonezowy, do którego dodawane są w odpowiednich proporcjach mieszanki grubomielonych ziaren pieprzu z delikatną nutą pieprzu zielonego i przypraw ziołowych, które nie dominują, lecz subtelnie pogłębiają smak. Otrzymano dzięki temu pikantną i wyrazistą kompozycję, zdolną zaspokoić kulinarne gusta największych smakoszy. „Sos pieprzowy” to doskonałe urozmaicenie codziennej diety. Sos jest idealnym dodatkiem do potraw z pieczonego lub duszonego […]
BLOW – pierwszy w Polsce napój energetyczny skierowany do kobiet – jest już dostępny w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od zakupu marki, firma FoodCare wprowadziła na rynek dobrze znany energetyk w nowej odsłonie. Do końca roku spółka, będąca obecnie największym producentem napojów energetycznych w Polsce, planuje trzykrotnie zwiększyć udziały marki w rynkowym torcie. Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży – tak koncern spożywczy z podkrakowskiego […]
Pod koniec stycznia ruszyła nowa wersja strony FRUGO. Pod dobrze znanym adresem FRUGO.pl znajdują się wrota do świata kolorów, absurdalnego humoru i sił drzemiących w naturze. Kompletnie nowy layout, zaskakujące informacje i wkręcające animacje to tylko część odświeżonej witryny FRUGO. Z okazji premiery strony napój spod znaku pstrykającego kapsla wspólnie z Szymonem Nyczke, czyli Kolorowym Vlogerem przygotował nietypowy konkurs. Serwis FRUGO.pl powraca do sieci nasączony energią i humorem, jak nigdy wcześniej. Internetowe FRUGO to przejrzysta […]
Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “My Polacy tak mamy!”. Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny – przekonują bohaterowie spotów. Polskość jest jedną z najbardziej charakterystycznych cech oferty sieci Biedronka. Obecnie 9 na 10 produktów spożywczych sprzedawanych w naszych sklepach pochodzi od krajowych dostawców. W nowej kampanii chcemy podkreślić dopasowanie […]
Tegoroczny sezon najważniejszych nagród filmowych zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, uroczystym galom i zebranym na nich gwiazdom, towarzyszyć będzie marka Grey Goose. Ambasadorzy francuskiego trunku, specjalnie na tę okazję przygotowali unikalną kolekcję koktajli, inspirowanych najlepszymi produkcjami ubiegłego roku. Filmowy toast z Grey Goose Dziesiątki gwiazd światowej kinematografii, liczni twórcy i producenci oraz setki fotoreporterów pojawi się na czerwonych dywanach tegorocznych festiwali filmowych. Cały świat z niecierpliwością czeka na uroczyste gale, podczas których poznamy laureatów statuetek […]
Nestlé wychodzi naprzeciw potrzebom mam, które pragną zaoferować swoim dzieciom więcej propozycji pożywnego śniadania. Badanie opinii wyrażanych przez mamy w czasie dyskusji w Internecie pokazało, że wiele z nich porusza temat cukru w diecie swoich dzieci*. Zwracają uwagę na ilość tego składnika w posiłkach i starają się go ograniczać. W Polsce, popularne głównie wśród dzieci i młodzieży płatki śniadaniowe Nestlé : Nesquik, Cini Minis, Chocapic, Cookie Crisp, Miodowy Cheerios zawierają 9 lub mniej gramów cukru i nie […]
W laboratoriach FRUGO pomysł goni pomysł! Po ogromnym sukcesie czarnych, zielonych, czerwonych i pomarańczowych, na półki sklepowe trafiły nowe soczyście owocowe FRUGO żelki w kolorach żółtym i różowym. Kolejna odsłona FRUGO żelek to gorący temperament południowych owoców, który porwie każdego do szalonej karnawałowej zabawy. FRUGO żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata ubiegłego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. W samym środku karnawału paleta barw FRUGO […]
Ostatniego dnia stycznia 2013 roku zakończyliśmy naszą sondę „Ulubiona marka czekolady wśród czytelników Przeglądu Handlowego”. Wyniki przedstawiamy poniżej. Sonda została przeprowadzona na stronach Przeglądu Handlowego – www.PrzegladHandlowy.pl w dniach od 17 grudnia 2012 r. do 31 stycznia 2013 r. W sondzie oddano 144 głosy. Liderem niemal od samego początku została czekolada Milka. Drugie miejsce w wynikach naszej sondy zajęła marka Wedel, a podium zamykają ex aequo Goplana oraz Lindt. Pełne zestawienie prezentujemy na poniższym wykresie: […]
Nudle Knorr proponują swoim fanom kolejną promocję. Nudlożercy znowu mogą otrzymać bilety do kina w specjalnej zniżkowej cenie. Każdy, kto od 1 do 28 lutego 2013 r., w poniedziałek, wtorek, środę lub czwartek, przyniesie do kasy kin Cinema City lub Helios cztery opakowania z Nudli Knorr, wymieni je na bilet na film 2D za 10 PLN. Szybki ciepły posiłek, a potem seans filmowy w niskiej cenie to doskonała propozycja na zimowy wieczór! Więcej informacji oraz […]
Walentynki to szczególny dzień w roku, który celebrujemy z ukochaną osobą oraz wszystkimi, którzy są blisko nas. Podziękujmy za ich obecność, podarowując im wedlowskie słodycze, których głęboki i intensywny smak przypomni o naszych uczuciach. Święto zakochanych to właściwy czas, aby obdarować bliską osobę prezentem, który zachwyci nie tylko swoim wyglądem, ale również doskonałym smakiem. Takim podarunkiem są słodkości marki Wedel, których charakterystyczny smak płynie z najlepszej jakości kakao z Ghany. Na Święto Zakochanych wybierz jedną […]