Sieci handlowe

Bać-Pol celuje w 4 mld obrotu w ciągu dwóch lat

W ciągu najbliższych lat GK Bać-Pol chce podwoić obroty i przekroczyć najpóźniej w 2015 roku poziom 4 mld złotych sprzedaży (dla porównania poziom przychodów w 2012 wyniósł blisko 1,5 mld). Aby to zrealizować będziemy cały czas budowali strukturę dystrybucyjną i planujmy kilka akwizycji, które umocnią nas na lokalnych rynkach, bądź pozwolą zdobyć nowe kompetencje asortymentowe niezbędne do budowy optymalnej oferty dla naszych klientów. Dla mniejszych podmiotów również mamy ofertę. Będą oni mieli możliwość przystąpienia do naszej […]

Dynamiczny rozwój drogerii Blue Stop

Blue Stop

Nowatorski koncept Delko pod nazwą Blue Stop adresowany nie tylko do drogerii, ale wszystkich sklepów posiadających u siebie miejsce na artykuły chemiczno – kosmetyczne rozwija się coraz dynamiczniej. Obecnie w ramach projektu funkcjonują 64 placówki a kolejnych 19 jest w przygotowaniu. Wiele sklepów czekało na ofertę, która nie byłaby typową franczyzą. Ich własciciele chcieli otrzymać wsparcie centrali, dobrej jakości towar w atrakcyjnej cenie, z jednoczesną możliwością zachowania swobody działania. Do tej pory nikt nie wyszedł […]

Czy małe sklepy spożywcze powinny obawiać się sieci handlowych?

Carrefour Express

W Polsce aż 90 proc. klientów deklaruje, że zakupy robi w małych sklepach, a niemal 40 proc. odwiedza je codziennie (źródło AC Nielsen). Świadczy to o wielkim potencjale tych sklepów. Niemniej jednak dane ogólnopolskie wskazują na liczne zamknięcia w tym segmencie sklepów. Jakie są przyczyny tej sytuacji i czy małe sklepy powinny obawiać się hipermarketów i supermarketów? Czy znikają z rynku, ponieważ duże sieci handlowe mają lepsze ceny? Jakie są alternatywy rozwoju? Panele edukacyjne Carrefour O […]

Ruszyła nowa kampania Intermarché (film)

Intermarche

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Intermarché. Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych tej sieci, emitowane będą do początku czerwca. Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. W pierwszym etapie kampanii wyświetlane będą dwa rodzaje spotów: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą podkreślały promocyjne ceny wybranych artykułów, ale także całych asortymentów produktowych, a tym samym […]

Dynamiczny rozwój Carrefour Express

Carrefour Express

Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdrojui Krakowie. Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m² do […]

Ponad 4,65 mld zł obrotów Grupy Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów

Wypracowane w ubiegłym roku obroty, wynoszące ponad 4,65 mld zł, pozwoliły Grupie Muszkieterów do której należy sieć sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom  i ogród” Bricomarché osiągnąć 9% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Sieć ponad 3.500  sklepów, 2 900 niezależnych przedsiębiorców 130 000 pracowników to liczby wskazujące na wiodącą pozycję Grupy Muszkieterów wśród europejskich sieci handlowych. Główny szyld Muszkieterów – Intermarché co roku zyskuje udziały w rynku supermarketów. W ubiegłym roku sklepy Intermarché wypracowały […]

Kolejny SPAR w Jaśle

Spar Jasło

W miniony weekend w Jaśle miało miejsce otwarcie kolejnego sklepu pod szyldem SPAR. Placówka należąca do  spółki Bać – Pol Detal jest zlokalizowana przy ulicy  ul. Jana Pawła II 39 a w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Handlowej Jasło. W uroczystym otwarciu, które odbyło się w piątek wzięli udział:  Prezes Grupy Kapitałowej Bać Pol  – Leszek Bać, Zarząd SPAR – Wojciech Bystroń, Andrzej Figiel oraz Zarząd Bać Pol Detal – Małgorzata Puc i Roman Materna. Pojawili się również […]

Praktikomania – Szał wielkich okazji w marketach Praktiker

Praktikomania

Plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu, kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht – czyli produkty z marketów Praktiker ruszają na podbój polskich miast! A wszystko w ramach kampanii reklamowej „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”, która potrwa do 30. marca br. Długo oczekiwana i dobrze znana Klientom kampania powraca w wyjątkowo niekonwencjonalnej odsłonie pod hasłem: „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”. Kreacja reklam opiera się na oryginalnym koncepcie out of the box: pokazania produktów z oferty […]

Trzeci SPAR w Niepołomicach

Spar Niepołomice

Sklep formatu Supermarket SPAR oferuje klientom pełny asortyment towarów w korzystnych cenach na na stoiskach mięsno – wędliniarskim, owocowo – warzywnym, nabiałowym, chemiczno – kosmetycznym i alkoholowym. Na nowych klientów czekały tradycyjne już promocje cenowe oraz degustacje produktów regionalnych. Co ważne, wszyscy pracownicy przed otwarciem nowego sklepu przeszli specjalistyczne szkolenia, które mają na celu jak najlepszą obsługę klientów. Sklepy sieci w Niepołomicach powstają dzięki współpracy SPAR z GS Niepołomice. Waga jaką SPAR przywiązuje do szczegółów […]

Wkrótce otwarcie nowego hipermarketu Tesco Extra w Gliwicach

Tesco Extra

Już za kilka dni pierwsi klienci zrobią zakupy w nowym hipermarkecie Tesco Extra w gliwickim centrum handlowym Europa Centralna. Czeka na nich tysiące produktów. Nie zabraknie wyrobów lokalnych producentów oraz tanich produktów marki Tesco. W sklepie pracę znalazło 130 osób. Na półkach nowego sklepu klienci znajdą ponad 30 000 produktów. Oferta składa się głównie z polskich produktów oraz wysokiej jakości produktów marki Tesco, sprawdzonych i polecanych przez znanego krytyka kulinarnego i podróżnika – Roberta Makłowicza. Są […]