Ekologia to już nie tylko modny trend, to świadome podejście do lepszej przyszłości. Coraz więcej konsumentów angażuje się w działania proekologiczne, propaguje zdrowy styl życia, dba o środowisko naturalne. Szczególnie na sile zyskuje chęć ograniczania zużycia jednorazowego plastiku. SPAR Polska, jako firma odpowiedzialna społecznie, zachęca swoich franczyzobiorców do promowania troski o środowisko, pomagając ich klientom ograniczyć ilość zużywanych opakowań. W ramach działań związanych z ograniczaniem ilości wykorzystywanego jednorazowego plastiku, promujących troskę o środowisko, SPAR Polska […]
Sieci handlowe
Primark, międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje „niesamowitą modę w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’), potwierdziła dziś, że swój pierwszy sklep w Polsce otworzy w Warszawie, tworząc ponad 250 miejsc pracy. Primark podpisał umowę najmu w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach, której właścicielami są EPP (70% udziałów) oraz Echo Investment (30%). EPP zarządza nowo otwartą inwestycją handlową, a spółka Echo Investment była odpowiedzialna za budowę i wynajem powierzchni. Nowy sklep Primark zajmie 3 660 […]
Nowa sekretarz generalna i wiceprezes firmy objęła swoje funkcje z początkiem lipca 2019 roku, poszerzając tym samym zakres odpowiedzialności. W obecnej roli odpowiada za obszar zasobów ludzkich, prawny, komunikacji zewnętrznej, strategii i transformacji, jakości, ochrony i CSR. Justyna Orzeł posiada ponad 20-letnie doświadczenie w handlu, w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi, operacji, marketingu, handlu i sprzedaży. Z Carrefour Polska związana jest od 1998 roku, gdzie w ostatnich latach jako dyrektor zasobów ludzkich, z sukcesami tworzyła i […]
Najwyższa jakość produktów spożywczych, przemysłowych i chemii gospodarczej, serdeczna, wręcz rodzinna atmosfera oraz konkurencyjne ceny – to cechy, które wyróżniają sieć marketów Arhelan. Nic więc dziwnego, że tylko w czerwcu marka uruchomiła sześć kolejnych sklepów. Obecnie posiada 93 markety w 52 miejscowościach, w których zatrudnionych jest już ponad 1400 pracowników. Od początku naszej działalności staramy się jak najlepiej dbać o naszych klientów, oferując im produkty z najwyższej półki i co ważne, w przystępnych cenach. Stawiamy […]
Carrefour Polska kontynuuje rozwój nowego modelu współpracy z polskimi producentami warzyw i owoców – z początkiem kwietnia sieć podpisała łącznie 15 kontraktów farmerskich. Rozwój bliskiej współpracy z polskimi dostawcami to ważny element realizowanej strategii transformacji żywieniowej, a także gwarancja wysokiej jakości lokalnych produktów dla klientów sieci. Nawyki żywieniowe współczesnych konsumentów uległy na przestrzeni ostatnich lat zmianie. Wpłynęło to znacząco na metody produkcji i dostaw. Klienci coraz chętniej sięgają po rodzime produkty, które z gospodarstw rolnych […]
Sieć sklepów Netto kończy prace nad wdrożeniem na polskim rynku nowej aplikacji, której celem jest walka z marnowaniem żywnością. Aplikacja jest kolejnym krokiem, który ma pomóc w przeciwdziałaniu zjawisku masowego wyrzucania produktów, które nadają się do spożycia. „Nie marnujemy żywności” to nazwa nowej aplikacji, która już w tej chwili jest dostępna dla klientów sklepów App Store oraz Google Play. Aplikacja została stworzona przez programistów w Danii we współpracy z duńskim bankiem żywnościowym Fødevarebanken. Doskonale sprawdziła […]
Po 3 latach od uruchomienia programu lojalnościowego POLOkarta, największa polska sieć supermarketów może się pochwalić już blisko 1,2 mln wydanych kart. Program lojalnościowy POLOkarta daje uczestnikom możliwość skorzystania ze specjalnej oferty promocyjnej. Każdego tygodnia posiadacze POLOkarty mogą zakupić produkty z różnych kategorii w niższej cenie. Dzięki temu klienci POLOmarketu, którzy korzystają z karty mogą oszczędzać i dokonywać tańszych kompleksowych zakupów. Użytkownicy POLOkarty otrzymują także za pośrednictwem SMS informacje o specjalnych ofertach, co ułatwia im zaplanowanie […]
W Stalowej Woli powstał kolejny sklep E.Leclerc. Hipermarket został otwarty 14 listopada w obiekcie handlowo-usługowym przy ul. Niezłomnych 70. Podkarpacka placówka, funkcjonująca wcześniej przez kilkanaście lat pod szyldem sieci Frac, to hipermarket kompaktowy o powierzchni 3500 mkw. W ostatnich miesiącach sklep przeszedł znaczącą modernizację. Objęła ona m.in. trwającą od 30 czerwca br. rozbudowę, w ramach której podwojono powierzchnię sprzedaży. Zmieniono także sposób poruszania się po obiekcie oraz usytuowanie pozostałych należących do niego lokali. Modernizacja objęła […]
Carrefour Polska konsekwentnie realizuje rozpoczętą w 2014 roku strategię modernizacji posiadanych aktywów. Od początku roku remodeling zakończono już w ośmiu lokalizacjach. Carrefour Polska chce zapewnić klientom swoich sklepów najwyższy komfort zakupów, dlatego systematycznie inwestuje w remodelingi, których celem jest przystosowanie wnętrz nie tylko do obecnie panujących standardów oraz polityki sieci, lecz także do potrzeb współczesnych konsumentów. Od początku roku nowe oblicze zyskało już 8 sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu […]
Dynamiczny rozwój sieci sklepów Stokrotka zaowocował otwarciem 500-setnego sklepu pod tym brandem. Do końca roku sieć sklepów planuje powiększyć się jeszcze o około 60 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Uroczyste otwarcie 500-setnego sklepu odbyło się 27 września w miejscowości Krzczonów w woj. lubelskim o godzinie 9:00. W tym dniu na wszystkich klientów czekały atrakcyjne upominki, konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki. Dodatkowo każdy, kto dokonał zakupów w Stokrotce na kwotę powyżej 50 zł, otrzymał […]